Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun uutta virtalähdettä lähtee ostamaan
uusi virtalähde
5
736
Vastaukset
-pukeudu lämpimästi
-rahaa tai jokin muu maksuväline mukaan
-tietysti olisi hyvä tietää minkälaiseen koneeseen tulee(uusi tehokas vai vanha peltipurkki sekä onko ATX standardin mukainen kotelo)
-tuo saattaa olla vähän liioiteltua mutta useimpien tarpeeet tyydyttää
http://www.extreme.outervision.com/articles/psu/enermax/enermax_galaxy_1.jsp
Vanhaan matolaatikkoon riittää lähes mikä tahansa virtalähde.
Lopuksi vinkki:
Aika paha kysymys kun mitään tietoa koneesta ei annettu.- eeas
En tarkkaa tietoa hakenutkaan, vaan sitä että mitä kannattaa ottaa selville kun uutta virtalähdettä lähtee etsimään.
- tarkennusta
Kotelo on ATX standardin mukainen, kone on noin 4-5 vuoden ikäinen ja entisessä virtalähteessä näyttäisi sähköteho olevan 250W(jos Max. Output Power sitä meinaa).
tämäkö? kirjoitti:
Olisiko tuo sopiva?: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20869
Enemmän kuin riittävä.Voit huoletta ostaa halvimman esim. Antecin,Fortronin,BeQuietin ,Seasonicin tai oikeastaan minkä tahansa virtalähteen tietysti ATX standardin mukaisen noin vanhaan koneeseen,ainakin minä ostaisin.No oikeasti noin vanhaan ostaisin tuolta.
http://www.huuto.net/fi/cats/atkpckotelot.php3
Tietysti jos olet lähiaikoina päivittämässä konettasi uudempaan niin tuon nyt ostamasi virtalähteen voi sitten hyödyntää siinä jos itse kasaat.Silloin sitten tehot sen mukaan.Itselläni on 500W BeQuiet joka pyörittää mitä tahansa ajateltavissa olevaa kokoonpanoa yhdellä grafikkkakortilla.SLI ja crossfire sydeemien kohdalla sitten pitää jo hieman pohtia tuota 500W:sen riittävyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453