Eli aika typerä kysymys, mutta onneksi lyhyt: Kumpi on se mystinen homo-korva, johon korvista ei tule laittaa ettei porukat luule sua gayksi??
Vastaukset 13
- dsadasdas
riippuu naamasta.. jos on pitkä ja musta tukka ja nahka takki ja maiharit päällä nii sua tuskin luullaan gayks
- perseilevä
no vittu etin sitä tietoo itekki >:L
asdfghäöäöäöäöä - Näinkaitjuunii:ooo
Mun mielestä kun ottaa vasempaan korvaan, ni ei mtn. Mut jos oikeesee ni sit.
- asdfhsdfgdfg
Vittu se vaihtelee jokasen ihmisen kohalla, koko homokorvaa ole olemassakaan, imo.
Korvat ne on itse kullakin.
Itse en ole kyllä kysynyt korvieni sekuaalista suuntautumista, mutta näemmä pitäisi.- jepjep
miten ihmiset voi luulla että jos oikeassa korvassa on miehellä korvis jotta se tekee siitä homon??? eiköhän se homous lähde itsestään eikä mistään korviksesta!! voi luoja!
- ugkkh
ei korvis kerro sun seksuaalista suuntautumista :D:D mistähä tälläne juttu o lähteny
- The_horny_lesbian
Toi on 70-luvun homopiirien tuntomerkki 2000-luvulla asialla ei enää ole sen suurempaa merkitystä...
- Karvatussu99
Röhkistä
- Anonyymi
Ei kumpaankaan!
- Anonyymi
tyh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508