Eli aika typerä kysymys, mutta onneksi lyhyt: Kumpi on se mystinen homo-korva, johon korvista ei tule laittaa ettei porukat luule sua gayksi??
homo-korva?
13
8281
Vastaukset
- dsadasdas
riippuu naamasta.. jos on pitkä ja musta tukka ja nahka takki ja maiharit päällä nii sua tuskin luullaan gayks
- perseilevä
no vittu etin sitä tietoo itekki >:L
asdfghäöäöäöäöä - Näinkaitjuunii:ooo
Mun mielestä kun ottaa vasempaan korvaan, ni ei mtn. Mut jos oikeesee ni sit.
- asdfhsdfgdfg
Vittu se vaihtelee jokasen ihmisen kohalla, koko homokorvaa ole olemassakaan, imo.
Korvat ne on itse kullakin.
Itse en ole kyllä kysynyt korvieni sekuaalista suuntautumista, mutta näemmä pitäisi.- jepjep
miten ihmiset voi luulla että jos oikeassa korvassa on miehellä korvis jotta se tekee siitä homon??? eiköhän se homous lähde itsestään eikä mistään korviksesta!! voi luoja!
- ugkkh
ei korvis kerro sun seksuaalista suuntautumista :D:D mistähä tälläne juttu o lähteny
- The_horny_lesbian
Toi on 70-luvun homopiirien tuntomerkki 2000-luvulla asialla ei enää ole sen suurempaa merkitystä...
- Karvatussu99
Röhkistä
- Anonyymi
Ei kumpaankaan!
- Anonyymi
tyh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest776383Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444471Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613628Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132279Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352275Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69970Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44865- 85789
- 59715