Eli aika typerä kysymys, mutta onneksi lyhyt: Kumpi on se mystinen homo-korva, johon korvista ei tule laittaa ettei porukat luule sua gayksi??
homo-korva?
13
8678
Vastaukset
- dsadasdas
riippuu naamasta.. jos on pitkä ja musta tukka ja nahka takki ja maiharit päällä nii sua tuskin luullaan gayks
- perseilevä
no vittu etin sitä tietoo itekki >:L
asdfghäöäöäöäöä - Näinkaitjuunii:ooo
Mun mielestä kun ottaa vasempaan korvaan, ni ei mtn. Mut jos oikeesee ni sit.
- asdfhsdfgdfg
Vittu se vaihtelee jokasen ihmisen kohalla, koko homokorvaa ole olemassakaan, imo.
Korvat ne on itse kullakin.
Itse en ole kyllä kysynyt korvieni sekuaalista suuntautumista, mutta näemmä pitäisi.- jepjep
miten ihmiset voi luulla että jos oikeassa korvassa on miehellä korvis jotta se tekee siitä homon??? eiköhän se homous lähde itsestään eikä mistään korviksesta!! voi luoja!
- ugkkh
ei korvis kerro sun seksuaalista suuntautumista :D:D mistähä tälläne juttu o lähteny
- The_horny_lesbian
Toi on 70-luvun homopiirien tuntomerkki 2000-luvulla asialla ei enää ole sen suurempaa merkitystä...
- Karvatussu99
Röhkistä
- Anonyymi
Ei kumpaankaan!
- Anonyymi
tyh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902717- 2011044
- 66907
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti149855- 61727
- 55684
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?18601- 51565
- 55515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?54510