Eli aika typerä kysymys, mutta onneksi lyhyt: Kumpi on se mystinen homo-korva, johon korvista ei tule laittaa ettei porukat luule sua gayksi??
homo-korva?
13
8608
Vastaukset
- dsadasdas
riippuu naamasta.. jos on pitkä ja musta tukka ja nahka takki ja maiharit päällä nii sua tuskin luullaan gayks
- perseilevä
no vittu etin sitä tietoo itekki >:L
asdfghäöäöäöäöä - Näinkaitjuunii:ooo
Mun mielestä kun ottaa vasempaan korvaan, ni ei mtn. Mut jos oikeesee ni sit.
- asdfhsdfgdfg
Vittu se vaihtelee jokasen ihmisen kohalla, koko homokorvaa ole olemassakaan, imo.
Korvat ne on itse kullakin.
Itse en ole kyllä kysynyt korvieni sekuaalista suuntautumista, mutta näemmä pitäisi.- jepjep
miten ihmiset voi luulla että jos oikeassa korvassa on miehellä korvis jotta se tekee siitä homon??? eiköhän se homous lähde itsestään eikä mistään korviksesta!! voi luoja!
- ugkkh
ei korvis kerro sun seksuaalista suuntautumista :D:D mistähä tälläne juttu o lähteny
- The_horny_lesbian
Toi on 70-luvun homopiirien tuntomerkki 2000-luvulla asialla ei enää ole sen suurempaa merkitystä...
- Karvatussu99
Röhkistä
- Anonyymi
Ei kumpaankaan!
- Anonyymi
tyh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka702447- 671425
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801283EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28722- 30686