Miten saa loitsun kasvious? Oon yrittänyt sieltä kielletystä metsästä sitä 1 kilpeä ja ne kukat pitää saada kukkimaan, miten ne saa kasvamaan tai miten sen kasvious loitsun saa?
Kiitos, vastauksestasi! Toivon, että osaat auttaa
minua :)!
Harry Potter ja liekehtivä pikari (ps2)
20
1730
Vastaukset
yrttitiedosta. Eli vasta ekan koetuksen jälkeen.
- Harry potter
Ok! Kiitos! Täytyy katsoa, pitää kierrellä joka paikassa. :) KIITOS, KOVASTI!
- Pheebs
Harry potter kirjoitti:
Ok! Kiitos! Täytyy katsoa, pitää kierrellä joka paikassa. :) KIITOS, KOVASTI!
Miten Voldemort voitetaan?En pääse sitä millään..
- Harry potter
Pheebs kirjoitti:
Mä en itse tiedä, koska tuo on mulle uusi peli mutta mun kaveri tietää koska se on mennyt pelin läpi.
- Pheebs
Harry potter kirjoitti:
Mä en itse tiedä, koska tuo on mulle uusi peli mutta mun kaveri tietää koska se on mennyt pelin läpi.
Voisitko kysyä kaveriltasi miten se voitetaan?Ja lähettää vastauksen tänne vielä =D ?
- Harry potter
Pheebs kirjoitti:
Voisitko kysyä kaveriltasi miten se voitetaan?Ja lähettää vastauksen tänne vielä =D ?
Ok. Mä yritän muistaa kysyä, mutta voi 3 tai 4 kertaa unohtaa, toivotaan etten unohda! =D
Kirjoitan paperillekkin että miten se voitetaan, haastattelen sitä! =D - että et
Harry potter kirjoitti:
Ok. Mä yritän muistaa kysyä, mutta voi 3 tai 4 kertaa unohtaa, toivotaan etten unohda! =D
Kirjoitan paperillekkin että miten se voitetaan, haastattelen sitä! =Danna sen voldemortin tappaa sua, niin etköhän sää voita, Pheebs(lol)
- Harry potter
että et kirjoitti:
anna sen voldemortin tappaa sua, niin etköhän sää voita, Pheebs(lol)
Mutta, mä ainakin autan pheebiä mielelläni jos se apua tarvii =)
- Pheebs
Harry potter kirjoitti:
Mutta, mä ainakin autan pheebiä mielelläni jos se apua tarvii =)
Joo mä en yhtään tajuu miten se voitetaan...Oon tappanu ne friikit jokka aina putkahtaa maasta mutta siihen se sitte tyssääki ku "sauvat yhdistyy" XD jos tajusitte ton kaksmielisyyden xD
- Harry potter
Pheebs kirjoitti:
Joo mä en yhtään tajuu miten se voitetaan...Oon tappanu ne friikit jokka aina putkahtaa maasta mutta siihen se sitte tyssääki ku "sauvat yhdistyy" XD jos tajusitte ton kaksmielisyyden xD
Eli, mä kysyn mun kamultani että miten voldemortin ja harryn taika yhdistyy vai mitä mun pitää kysyä?
Mä kysyn maanantaina koulussa jos mä en unohda! =) - Harry potter
Harry potter kirjoitti:
Eli, mä kysyn mun kamultani että miten voldemortin ja harryn taika yhdistyy vai mitä mun pitää kysyä?
Mä kysyn maanantaina koulussa jos mä en unohda! =)Nyt mä kysyin, sen asian, siihen pitää olla joku taika että pystyy tekemään sen, katoppa sieltä missä
harjoitellaan sitä kun sammutetaan tulipaloja sillä suihkuas ulios, niin sieltä se ei kertonut siitä muutakun sen mitä siinä pitää olla, mutta kato sieltä, mä katon ittekkin sen miten saa sen kasvi loitsun. =) Ole hyvä! - wishaster
Pheebs kirjoitti:
Kun herra lähettää jonkun kalmaparan hautakive leijumaan siihen, eli kuoleman enkelin. Se pitää TUHOTA! sitte tulee lopputekstit ja tyhjä olo.. :P
- Pheebs
wishaster kirjoitti:
Kun herra lähettää jonkun kalmaparan hautakive leijumaan siihen, eli kuoleman enkelin. Se pitää TUHOTA! sitte tulee lopputekstit ja tyhjä olo.. :P
Kiitti!*kiittää ja kumartaa*Koitan jos pääsen :)
- harry-potter123
Pheebs kirjoitti:
Kiitti!*kiittää ja kumartaa*Koitan jos pääsen :)
Kertokaa mulle selkeemmin tosta kasviuos loitsusta.
- harry-potter123
harry-potter123 kirjoitti:
Kertokaa mulle selkeemmin tosta kasviuos loitsusta.
MIks tääl ei käy muita tyyppei enää?
- Harri Potteri
Miten saa nopeesti vaa käytettyy sitä Avifors loitsua??? :P
- tietämätön
Miten ne yhet ihme örkit saa sen Diggoryn pojan ympäriltä ;o
harry potter ja liekehtivä pikari pleikka kakkosella, oli muuten ihan vitun hyvä peli ;)
- Rakeet kirjahyllyssä
Vanhemmat potter-pelit olikin hyviä! Pidin niistä kaikista paljon. Nyt nämä viimeisimmät potterit ei vaan enää jaksa innostaa. Kai siitä tuli liian realistisen näköistä mukamas tai mikä sitten lienee, en tiedä. Ensin ostin Kuoleman varjelukset 1 wiille (kun muut olin pelannu kaikki pleikkareilla) ja luulin, että peli tökki sen ohjauksen takia niin pahasti. Ostin saman pelin sitten boxillekin, mutta ei vieläkään jaksanut innostaa. Tuolla on edelleen kesken laatikossa ja sinne taitaa jäädäkin.
Puoliverinen prinssi oli viimeinen potteri minkä jaksoin mielenkiinnolla pelata läpi. Jotenkin ne vanhat oli enemmän pelattavia pelejä. Nää uudet tuntuu vähän siltä kun vaan leffaa katsoisi ja samalla siirrät päähenkilöä aivottomasti paikasta toiseen.
- Pelailia
Miten sitä Avifors-loitsua käytetään, entä pyörreis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086