Harry Potter ja liekehtivä pikari (ps2)

Harry potter

Miten saa loitsun kasvious? Oon yrittänyt sieltä kielletystä metsästä sitä 1 kilpeä ja ne kukat pitää saada kukkimaan, miten ne saa kasvamaan tai miten sen kasvious loitsun saa?
Kiitos, vastauksestasi! Toivon, että osaat auttaa
minua :)!

20

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrttitiedosta. Eli vasta ekan koetuksen jälkeen.

      • Harry potter

        Ok! Kiitos! Täytyy katsoa, pitää kierrellä joka paikassa. :) KIITOS, KOVASTI!


      • Pheebs
        Harry potter kirjoitti:

        Ok! Kiitos! Täytyy katsoa, pitää kierrellä joka paikassa. :) KIITOS, KOVASTI!

        Miten Voldemort voitetaan?En pääse sitä millään..


      • Harry potter
        Pheebs kirjoitti:

        Miten Voldemort voitetaan?En pääse sitä millään..

        Mä en itse tiedä, koska tuo on mulle uusi peli mutta mun kaveri tietää koska se on mennyt pelin läpi.


      • Pheebs
        Harry potter kirjoitti:

        Mä en itse tiedä, koska tuo on mulle uusi peli mutta mun kaveri tietää koska se on mennyt pelin läpi.

        Voisitko kysyä kaveriltasi miten se voitetaan?Ja lähettää vastauksen tänne vielä =D ?


      • Harry potter
        Pheebs kirjoitti:

        Voisitko kysyä kaveriltasi miten se voitetaan?Ja lähettää vastauksen tänne vielä =D ?

        Ok. Mä yritän muistaa kysyä, mutta voi 3 tai 4 kertaa unohtaa, toivotaan etten unohda! =D
        Kirjoitan paperillekkin että miten se voitetaan, haastattelen sitä! =D


      • että et
        Harry potter kirjoitti:

        Ok. Mä yritän muistaa kysyä, mutta voi 3 tai 4 kertaa unohtaa, toivotaan etten unohda! =D
        Kirjoitan paperillekkin että miten se voitetaan, haastattelen sitä! =D

        anna sen voldemortin tappaa sua, niin etköhän sää voita, Pheebs(lol)


      • Harry potter
        että et kirjoitti:

        anna sen voldemortin tappaa sua, niin etköhän sää voita, Pheebs(lol)

        Mutta, mä ainakin autan pheebiä mielelläni jos se apua tarvii =)


      • Pheebs
        Harry potter kirjoitti:

        Mutta, mä ainakin autan pheebiä mielelläni jos se apua tarvii =)

        Joo mä en yhtään tajuu miten se voitetaan...Oon tappanu ne friikit jokka aina putkahtaa maasta mutta siihen se sitte tyssääki ku "sauvat yhdistyy" XD jos tajusitte ton kaksmielisyyden xD


      • Harry potter
        Pheebs kirjoitti:

        Joo mä en yhtään tajuu miten se voitetaan...Oon tappanu ne friikit jokka aina putkahtaa maasta mutta siihen se sitte tyssääki ku "sauvat yhdistyy" XD jos tajusitte ton kaksmielisyyden xD

        Eli, mä kysyn mun kamultani että miten voldemortin ja harryn taika yhdistyy vai mitä mun pitää kysyä?
        Mä kysyn maanantaina koulussa jos mä en unohda! =)


      • Harry potter
        Harry potter kirjoitti:

        Eli, mä kysyn mun kamultani että miten voldemortin ja harryn taika yhdistyy vai mitä mun pitää kysyä?
        Mä kysyn maanantaina koulussa jos mä en unohda! =)

        Nyt mä kysyin, sen asian, siihen pitää olla joku taika että pystyy tekemään sen, katoppa sieltä missä
        harjoitellaan sitä kun sammutetaan tulipaloja sillä suihkuas ulios, niin sieltä se ei kertonut siitä muutakun sen mitä siinä pitää olla, mutta kato sieltä, mä katon ittekkin sen miten saa sen kasvi loitsun. =) Ole hyvä!


      • wishaster
        Pheebs kirjoitti:

        Miten Voldemort voitetaan?En pääse sitä millään..

        Kun herra lähettää jonkun kalmaparan hautakive leijumaan siihen, eli kuoleman enkelin. Se pitää TUHOTA! sitte tulee lopputekstit ja tyhjä olo.. :P


      • Pheebs
        wishaster kirjoitti:

        Kun herra lähettää jonkun kalmaparan hautakive leijumaan siihen, eli kuoleman enkelin. Se pitää TUHOTA! sitte tulee lopputekstit ja tyhjä olo.. :P

        Kiitti!*kiittää ja kumartaa*Koitan jos pääsen :)


      • harry-potter123
        Pheebs kirjoitti:

        Kiitti!*kiittää ja kumartaa*Koitan jos pääsen :)

        Kertokaa mulle selkeemmin tosta kasviuos loitsusta.


      • harry-potter123
        harry-potter123 kirjoitti:

        Kertokaa mulle selkeemmin tosta kasviuos loitsusta.

        MIks tääl ei käy muita tyyppei enää?


    • Harri Potteri

      Miten saa nopeesti vaa käytettyy sitä Avifors loitsua??? :P

    • tietämätön

      Miten ne yhet ihme örkit saa sen Diggoryn pojan ympäriltä ;o

    • harry potter ja liekehtivä pikari pleikka kakkosella, oli muuten ihan vitun hyvä peli ;)

      • Rakeet kirjahyllyssä

        Vanhemmat potter-pelit olikin hyviä! Pidin niistä kaikista paljon. Nyt nämä viimeisimmät potterit ei vaan enää jaksa innostaa. Kai siitä tuli liian realistisen näköistä mukamas tai mikä sitten lienee, en tiedä. Ensin ostin Kuoleman varjelukset 1 wiille (kun muut olin pelannu kaikki pleikkareilla) ja luulin, että peli tökki sen ohjauksen takia niin pahasti. Ostin saman pelin sitten boxillekin, mutta ei vieläkään jaksanut innostaa. Tuolla on edelleen kesken laatikossa ja sinne taitaa jäädäkin.

        Puoliverinen prinssi oli viimeinen potteri minkä jaksoin mielenkiinnolla pelata läpi. Jotenkin ne vanhat oli enemmän pelattavia pelejä. Nää uudet tuntuu vähän siltä kun vaan leffaa katsoisi ja samalla siirrät päähenkilöä aivottomasti paikasta toiseen.


    • Pelailia

      Miten sitä Avifors-loitsua käytetään, entä pyörreis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe