mites ton clion termostaatti, onko vaihdettavaa mallia vai tuleeko isokin remppa. no sisälle näillä pakkasilla ei hirveesti kyllä lämpöjä tule mut enemmän mua huolettaa moottorinlämpötila kun mittari ei nouse kun vajaat kolmanneksen.
Auto kyllä vielä outo enkä tiedä onko se koskaan ja missään olosuhteissa noussut korkeemmalle, siis mittarinosoitin;)
termostaattivikaa? clio 98
3
2757
Vastaukset
- kokkelis
juu mulla sama propleema.. kesällä lämmöt kyl pelaa normaalisti, mut heti ku tulee pakkasta ni karvalakki ja paksut hanskat on tarpeelliset ajettaessa..
- Rapa
Mulla oli sama ongelma, eli moottori kävi kylmänä. Vaihdoin termostaatin ja kas... lämmöt pysyivät asteikon toisen kolmanneksen sisällä jälleen.
Ko. härvelihän toimii siten, että se alkaa tietyn lämpötilan saavutettuaan päästää jäähdytysnestettä moottorin sisäisestä kierrosta jäähdyttimeen. Vanhemmiten termostaatin jousi/läppä -mekanismi löystyy ja se alkaa aueta liian alhaisessa lämpötilassa päästäen nesteen jäähdytyskiertoon liian aikaisin.
Termostaatti on helppo vaihtaa itse ja hintakin oli alle kympin Motonetistä. Esim. Hayenessin korjausoppaasta löytyy ohje.- antero?
ei kun tavaraa haalimaan ja termaria vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399