mites ton clion termostaatti, onko vaihdettavaa mallia vai tuleeko isokin remppa. no sisälle näillä pakkasilla ei hirveesti kyllä lämpöjä tule mut enemmän mua huolettaa moottorinlämpötila kun mittari ei nouse kun vajaat kolmanneksen.
Auto kyllä vielä outo enkä tiedä onko se koskaan ja missään olosuhteissa noussut korkeemmalle, siis mittarinosoitin;)
termostaattivikaa? clio 98
3
2778
Vastaukset
- kokkelis
juu mulla sama propleema.. kesällä lämmöt kyl pelaa normaalisti, mut heti ku tulee pakkasta ni karvalakki ja paksut hanskat on tarpeelliset ajettaessa..
- Rapa
Mulla oli sama ongelma, eli moottori kävi kylmänä. Vaihdoin termostaatin ja kas... lämmöt pysyivät asteikon toisen kolmanneksen sisällä jälleen.
Ko. härvelihän toimii siten, että se alkaa tietyn lämpötilan saavutettuaan päästää jäähdytysnestettä moottorin sisäisestä kierrosta jäähdyttimeen. Vanhemmiten termostaatin jousi/läppä -mekanismi löystyy ja se alkaa aueta liian alhaisessa lämpötilassa päästäen nesteen jäähdytyskiertoon liian aikaisin.
Termostaatti on helppo vaihtaa itse ja hintakin oli alle kympin Motonetistä. Esim. Hayenessin korjausoppaasta löytyy ohje.- antero?
ei kun tavaraa haalimaan ja termaria vaihtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966