Sähköpostiohjelmani on Outlook Express ja vanha kannettavani pimahti. Kovalevy on siinä kuitenkin ehjä ja sain siirrettyä sieltä ulkoisen USB-aseman kautta tiedostoja. Etsiskelystä huolimatta en löytänyt kansioita, mistä löytyisi vanhat säilytettävät viestit ja osoitetiedot. Mistä löydän ne ja miten siirrän uuden koneen Outlook Expressiin ? Molemmissa koneissa käyttöjärjestelmä on XP.
Sähköpostin sisällön ja osoitteiston siirto ?
Yrittänyt
2
1033
Vastaukset
- M$-tukea mutta
olkoon nyt tämän kerran sitten, suosittelisin kyllä vaihtamaan ohjelmaa vaikka Thunderbirdiin.
Eli osoitekirja on ainakin vanhemmissa outoluukuissa ollut *.wab nimisissä tiedostoissa, itse postit taas *.dbx nimisissä tiedostoissa (OE 5.0:sta eteenpäin, sitä vanhemmissa erilliset *.idx indeksitiedostot ja *.mbx postitiedostot).
eli käytä käyttiksen hakua ja etsi kyseiset tiedostot- Yrittänyt
Kiitokset vinkistä, jäljillä olin, mutta ilmeisesti tiedostot olivat kätkettyinä, joten en itse niitä selaamalla löytänyt. Nyt kaikki löytyi ja sain siirrettyä uuteen postiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932000Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121829Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56739
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713