Tupakaulaliinoista. . .

Samantha Clean

Niin kyselisin vain että onko joku tehnyt tupakaulaliinan?? Minä olen sitä aloittelemassa. . .Minkä tuvan kaulaliinan teit?? Minä teen Korpinkynnen.Miten pitkän teit siitä???
Vastaa pian!!!

13

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

      teen rohkelikon kaulaliinaa. olisin halunnut tehdä luihuisen, mutta en löytäny paikallisista kaupoista oikeenvärisiä lankoja.

      pituutta kaulaliinalle tulee ainakin 1½ metriä tai jos se ei riitä niin sitten 2 metriä...

    • -C-

      Tein Rohkelikon huivin, kun MAAILMAN PARHAAN TUVAN LUIHUISEN värejä ei löytyny :'( Mutta etsinnässä on!! Jaa pituutta oli joku 1½m..
      Ja ota ISOT puikot! :D

      • anonyymi

        ...muillakin tuntuu olevan sama ongelma kuin mulla... hopean harmaa ja vihreä ei taida olla muodissa lankabisneksessä tällä hetkellä...


      • -C-
        anonyymi kirjoitti:

        ...muillakin tuntuu olevan sama ongelma kuin mulla... hopean harmaa ja vihreä ei taida olla muodissa lankabisneksessä tällä hetkellä...

        Jonkinlainen vihreä löytyisi, mutta hopeaa ei, ja tavallisella harmaallahan minä ne sitä tee! Eihän sitä edes huomaisi silloin tupakaulaliinaksi!


    • BuffyThaPotteristi;)

      Joo,mulla on ollu joulusta asti Rohkelikkojen kaulaliina:) (Me like it;D )
      se on kyl mun mamman tekemä,mut silti. Vähän niinkun "tilaustyönä" sen sain (joululahjaks);)
      se on joku vähän yli 2 metriä pitkä:) ja
      se on sen verran leveä et sen saa kaksin kerroin taitettua:)

      • Samantha Clean

        Miten isot raidat teillä on??


      • -C-
        Samantha Clean kirjoitti:

        Miten isot raidat teillä on??

        Ihan miten haluta, mutta esim. 10-15cm levyinen raita on aikas hyvä :)


    • tyhmä

      Minkä väriset raidat minkäkin tuvan kaulahuiviin??*on nolona kun ei muista*

    • tyhmä

      Minkä värinen kaulahuivi millekkin tuvalle???
      *on nolona kun ei muista*

      • Rohkelikko: Keltainen ja punanen
        Korpinkynsi: Sininen ja ..?
        Puuskupuh: Keltanen ja ...??
        Luihuinen: Vihreä ja hopea...


      • angel_fire
        kirjoitti:

        Rohkelikko: Keltainen ja punanen
        Korpinkynsi: Sininen ja ..?
        Puuskupuh: Keltanen ja ...??
        Luihuinen: Vihreä ja hopea...

        olisko korpinkynnen toinen väri musta/harmaa...
        mustan luulisin puuskupuhilla olevan...


      • Thomas Fletchley
        angel_fire kirjoitti:

        olisko korpinkynnen toinen väri musta/harmaa...
        mustan luulisin puuskupuhilla olevan...

        Elikkäs tupien värit ovat oikeasti,

        Rohkelikko: punainen ja kulta
        Puuskupuh: keltainen ja musta
        Korpinkynsi: sininen ja pronssi
        Luihuinen: hopea ja vihreä

        Kaulaliinoissa ei tietenkään voi käyttää hopean tai pronssin väristä lankaa, joten ne täytyy korvata mahdollisimman samanlaisella värillä,

        Rohkelikko: punainen ja keltainen (kellertävä sävy)
        Puuskupuh: kirkkaan keltainen ja musta
        Korpinkynsi: sininen ja ruskea tai sininen ja harmaa/valkoinen (elokuvassa oli käytetty valkoinen-sininen yhdistelmää)
        Luihuinen: vihreä ja harmaa (joskus nähnyt myös valkoinen-musta yhdistelmiä)

        Minä tekisin näin:

        Alussa 40 silmukkaa. Liinasta n. 150-170 cm pitkä ja yhden raidan leveydeksi 10cm (maun mukaan). Päihin tietysti tupsut.

        Minusta sen liinan pitää olla reilu, jotta sen saa sitten kunnolla kietaistua kaulan ympärille ja että se roikkuu tuossa edessä sopivasti.


      • Anonyymi
        kirjoitti:

        Rohkelikko: Keltainen ja punanen
        Korpinkynsi: Sininen ja ..?
        Puuskupuh: Keltanen ja ...??
        Luihuinen: Vihreä ja hopea...

        Keltainen ei oo rohkelikon väri joten sanoisin vaalean oranssi. Ja puuskupuhin värit on musta ja keltainen. Korpin kynsi on pronssi eli tosi vaalean ruskea ja sininen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe