oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
Upota sormesi hiuksiini
Voimalla vaadi
Älä anna minulle tietä paeta
Älä kysy - älä odota
Pakoita minut vastaamaan
kaikella intohimolla
Sieluissamme tuli
ei anna rauhaa
ennen kuin kosketus asuu syvällä meissä
Sokeana etsii
Tie ei koskaan pääty
Se on aina meissä
Tulella kirjoitettu punaiseen virtaan
Sinä poltat - et anna armoa
et odota vastausta
Et tarjoa lempeää tuulta
Nostatat myrskyn
ja minä taistelen vastaan
kunnes vaadit minua tunnustamaan voimasi
Kuuma henkäys kaulaani
Suolainen hellyys huulilleni
Rakkauden jäljet - meihin kirjoitettu
oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
ÄLÄ KYSY
4
475
Vastaukset
- herppahuuli
Taas alkaa päivä uus
Älä kysy
Älä vaadi
vaan anna kohtalon ohjata
tietämme näin
se aina vaan vie eteen päin
Hyvää perjantai päivää
Toivoo HH- *MURUKULTA*
Miten eläisimme jos tietäisimme
jo tämänkin päivän..
Tämä mahdollisuus annettu, siis,
soudetaa läpi kosketkin, suvantoon!
Hyvää perj. pvää sinulle myös, HH ! :) - Kalle Kalakkuna
*MURUKULTA* kirjoitti:
Miten eläisimme jos tietäisimme
jo tämänkin päivän..
Tämä mahdollisuus annettu, siis,
soudetaa läpi kosketkin, suvantoon!
Hyvää perj. pvää sinulle myös, HH ! :)Voe helekutti...Ootpas suannu aekaseks tuommosen makoesan master sorttisen runon....Onko nuo joetae keissapalloja vae mittee joeta oot alakuun ja loppuun laettannu?
- *MURUKULTA*
Kalle Kalakkuna kirjoitti:
Voe helekutti...Ootpas suannu aekaseks tuommosen makoesan master sorttisen runon....Onko nuo joetae keissapalloja vae mittee joeta oot alakuun ja loppuun laettannu?
Mittee sie tiiät mastereista ja keissapalloist?! :O Alahan tikistää! Kovast tässä nyt pallotellaan, vuaan eipä uo ainakaan pallot hukassa,, kait!? *nauree*
...Makkoisan..mmm?...Voin mie
kirjottee sit vaik Punahilkas, jos se ois sopivampi..;
"Punahilkka se loikki
maantien poikki.
Eikä sillä ollut palloja taskussa,
vaan jotain sillä oli kyllä massussa!"
Oliko kiltti runo? Se ol käynynnä siel....! :DD
Uohan ilta kiltist siel,,, Kalle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
