Lähetään ens syksynä sukuloimaan minnesotan alueelle ja tietty minä haluan kalaan jonnekkin vuoristopurolle. Mitäs mieltä olette jos leiriytyy niin että nukkuu autossa jossain erämaa puron varrella? Tuleeko sanomista jos joku hoksaa? Sukulaiseni kehottivat menemään national parkkiin mut siellä kalastus onkin tarkempaa ja osassa kokonaan kiellettyä.
Leiriytyminen?
Taimen 12kg
1
265
Vastaukset
- saannoista
Taalla ei ole mitaan "jokamiehen oikeutta". Kalastukseen myos tarvitaan lupa ja sen saamiseen voi tarvita Social Security Numberin. Laita Kuukkeliin vaikka "Minnesota fishing", niin eikohan ala tietoa loytya. Sinuna myos kuuntelisin sukulaisten neuvoja, hehan ne paikalliset saannot parhaiten tuntevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059