ROVANIEMI HUOMIO!!!!!

äiti-ihminen

Tälläisella asialla,että oisko kukaan halukas tilaamaan minun kans puzzle-portal.com osoitteesta palapelejä?
Saatais postikulut (17.90) puoleksi tai,jos tilattais yhessä 125 eurolla,niin säästettäis pkt kokonaan??
Toivottavasti löytyy joku yhtä innokas palapelin kokoaja ja saatais tilattua hieman edullisemmin ja vähän erikoisempia palapelejä.

6

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yana

      Heippa! En ole Rovaniemeltä, mutta oisin valmis kyllä. Tilasin itselleni samasta paikasta 2 palapeliä ja se tulee aika kalliiksi. Kirjoitin siitä aiemmin jo tänään. En ole vielä palapelejä saanut, mutta puzzle-portal on ilmoittanut id-numeron, millä voin seurata palapelien kulkua. (tulevat ensi viikolla)

      Eikö voitais perustaa joku palapelikerhojuttu tai jotain, että saatais haluamamme palapelit?

      • äiti-ihminen

        Mitä tarkotat palapeli kerholla?
        Oletko kaukaa,että jos yhessä tilataan,niin pitääkö sulle lähettää palapelit vai pääsetkö hakemaan?

        Kestikö muuten kauan ku palapelit tulee tilaamisesta? Viikkoja vai päiviä??


      • Yana
        äiti-ihminen kirjoitti:

        Mitä tarkotat palapeli kerholla?
        Oletko kaukaa,että jos yhessä tilataan,niin pitääkö sulle lähettää palapelit vai pääsetkö hakemaan?

        Kestikö muuten kauan ku palapelit tulee tilaamisesta? Viikkoja vai päiviä??

        Tarkoitin "palapelikerholla" juuri tuota, että olisi vaikka isompi poppoo, joka tilaa palapelejä kertarysäyksellä. Mutta eihän se tosiaan omalla kohdallani toimi, koska olen kaukana Rovaniemestä.

        Tänään tuli palapelit, joten aikaa meni noin 2 viikkoa. Itse rahtaukseen Saksasta meni vain 7 päivää. Sain mailin heiltä viikon päästä maksusta, että ovat pakanneet palapelit. Maksoin omasta verkkopankistani, varmaankin sen näkyminen ulkomaisella tilillä vei muutamia päiviä.

        Jos tilaa puzzle-portalin kautta yksityisenä henkilönä, niin loppupään kuljetuksen suorittaa posti. Posti yrittää yhden kerran toimittaa kotiovelle, mikäli ei ketään ole kotona, jättää lapun paketista. Toimii minusta oikein hyvin.


    • Nimetön

      Olen myös Rovaniemeltä ja kiinnostunut palapeleistä. Jos vielä mahtuu mukaan niin otatko yhteyttä: [email protected] ,niin sovitaan tarkemmin.

    • Nimetön

      Moi!

      Ei vain ollut hullumpi ehdotus.
      Ilmoita sie jos asia on vielä ajankohtainen1
      Mie vain käyn katsomassa tuota kyseistä sivua.

      • äiti-ihminen

        Kyllähän asia on vielä ajankohtainen.Oon saanu toisenki kaverin tilaamaan,eli jos sinäki tilaat meiän kans niin saahaan kulut jaettua kolmestaan. :)
        Tilataan maaliskuun puolella johonki aikaan. Tässä sähköpostiosote,niin voit kirjotella enemmän kuhan oot katellu mitä tilaisit,jos tilaisit.

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe