S A A T A N A N O M A (novelli)

Z O M B I E

S A A T A N A N O M A

Heräsin valkoisessa tilassa. Ei ollut mitään perspek-
tiiviä - vain pelkkää valkoista. En tiennyt miten päin olin -missä oli yläpuoli ja missä alapuoli.Näköni hä-
märtyi välillä, ja sitten tulivat salamavalon kaltaiset leimahdukset tuoden mukanaan visioita; olin koiran kanssa metsässä eksyksissä jo toista tuntia. Minun oli nälkä ja jano. Seurasin välillä jäniksen
jälkiä , välillä latuja , mutta asutusta en löytänyt millään. Kaikki pimeni taas, ja kun heräsin olin taas valkoisessa tilassa, mutta jokin oli muuttunut - se
oli kaksimetriä korkea peili heti oikealla vieressäni.
x
Katsoin peiliin ja järkytyin; peilissä minua tuijjotti
mustahiuksinen ,pukinpartainen ja viiksekäs mies - hän oli kuin itse Lusifer. Peili räjähti edessäni
tuhansiksi siruiksi ja minä paskansin pelosta housuihini. Menetin tajuntani, ja kun heräsin en
osannut määritellä kuinka kauan olin ollut tajuttomana.
Kiinnekohdattomuus tässä valkoisessa helvetissä oli
sekoittamassa ymmärrystäni.
x
"Tapa, tapa, tapa..." ; kuiskattiin korvaani -en näh-
nyt ketään ja pelkäsin sekoavani totaalisesti.Kor-
vaani kuiskutettiin; "Olet saatanan oma ja sinun täytyy
tappaa Lucy." En tuntenut ketään Lucya.
x
Aloin tuntea omituista väristystä kehossani ja käteni menivät tahtomattani nyrkkiin. Käteni olivat veriset
-ne peilin sirpaleet olivat tehneet pieniä haavoja käsiini ja kasvoihini. Minulle tuli outo voimantunne ja minun oli pakko ryhtyä tekemään jotain. Kiristelin hampaitani
ja tunsin agressioni kasvavan.
xxx
Kirkas valo häikäisi minua ja aloin voida pahoin. Tajusin olevani jonkun kaupungin vilkkaalla kadulla.
Näin kirkon viidenkymmenen metrin päässä ja minulle tuli pakottava tarve mennä sinne valolta piiloon.
x
Kirkossa oli hiljaista -olin ainoa ihminen siellä,
ja se sopi minulle erittäin hyvin. Nukahdin kirkonpenkille ja kun heräsin korvaani kuiskutet-
tiin;"Tapa, tapa, tapa...tapa Lucy"
x
Kuin ropotti lähdin kadulle ja oli jo yö. Kävelin viitisen
sataa metriä kun näin ravintolasta astuvan ulos
Soopeliturkkisen rouvan -hän ilmeisesti jäi odottamaan
taxia, koska pälyili ympärilleen sen verran kärsimättö-
mästi. Kadulla ei ollut ketään muita. Minä harpoinrouvan luokse täynnä ennenkokematonta
vihaa.Tartuin rouvaa kurkusta ennen kuin tämä ehti tajuta
mitään. Kuristin hänet siihen paikkaan ja nautin siitä suunnattomasti. Sitten raahasin rouvanläheisimpään porttikonkiin ja kaivoin taskustani veitsen. Revin raivokkaastii jo kuolleelta rouvalta kaikki vaatteet pois ja viilsin hänen vatsaansa noin viidenkymmenen sentin pituisenmviillon hänen mahaansa. Kaivoin hänen sisälmyksensä ulos pal-
jon verta vuotavasta haavasta ja söin ne nauttien
- tunsin suunnatonta helpotusta; kaikki pakonomaisuus oli poissa ja minua nauratti.
Lähdin etsimään majapaikkaaa itselleni jostain hotellin tapaisesta.
xxx
Ihmettelin miksi vastaantulijat karttoivat minua kuin ruttoa. Sitten tajusin; minähän olin täysin veren tahrima. Nauroin ja menin lähimpään Pubiin.
Pubista sain varastettua pitkän mustan pompan narikasta - se sai kelvata. Sitten tarvoin lähistöllä
sijaitsevaan halpaan hoteelliin -tai bordelli se lähinnä oli. Otin yhdenhengenhuoneen ja huoneeseeni saavuttuani rojahdin heti sänkyyn ja nukahdin.
X
Kirjoitat nimesi verellä
ja kirkot tuleen sytytät.
tapat kaikki nöyrät,
tylsät, tyhmät ja köyhät.
Viillot pedon merkkinä
on sinussa pahuuden kipinä.
Saatanasta et selviä;
siitä irti et pääse ikinä.
Tahraat itsesi vereen,
syntisen jumalaiseen.
Nautit tuottaa tuskaa
ja rakastat kaikkea mustaa.
-Saatana sut omistaa,
pimeydellään valloittaa.
X
Heräsin siihen kun joku hiippaili huoneeseeni.
Naisen viettelevä ääni kysyi; "Haluaisitko vähän hierontaa ja sänkyseuraa," Minä sanoin sen käyvän. Sytytin pöytälampun. Nainen oli jotain 177 senttiä pitkä tummahiuksinen latino. Nainen
heilutti lanteitaan viettelevästi tullessaan sänkyäni kohti. Minä hamusin pitkän puukkoni nopeasti takkini taskusta ja hyökkäsin huoran kimppuun
puukottaen nopeasti häneltä molemmat silmätpuhki. Huora parkui lujaa ja mumisi jotain käsittämätöntä. Minä nauroin hänen polvistues-
saan anomaan armoa. Tuikkasin puukolla kolme kertaa huoraa mahaan, ja hän päästeli suustaan kummaa korinaa -se johtui sittä, että hänen suustaan vuosi verta. Työnsin puukon hänen suuhunsa ja käskin hänen lutkuttaa sitä.
Siinä vaiheessa nainen pyörtyi ja minä viilsin
loppu bravuurina hänen kurkkunsa auki.
Poistuin hotellista välittömästi tämän jälkeen.
Ihmeellinen voimantunne valtasi minut kävellessäni öisiä katuja.
Kului viikko ja olin muuttanut Homefield sreetille
isoon kolmihuoneiseen vuokraasuntoon.Olin tap-
panut yhdeksän ihmistä -minua oli alkanut pelottamaan saatanan jatkuva manipulointi.
Tiesin että olin osa hänen pirullista peliä jossa minä olin vain merkityksetön pelinappula. jat-
kuvat yliluonnolliset kuiskeet korviini ja muut oudot asiat esim äkilliset pimeydenhetket ja salamat
kirkkaaalta taivaalta olivat tehneet minusta hermoraunion.
Eräänä päivänä saatana oli saanut taas minusta otteen, mutta olin sattumalta Porttobello Roadilla
sijaitsevan Psykiatrian vastaanoton lähellä. Ryntäsin sinne pakkokauhun vallassa -en halunnut
tappaa...ja toisaalta tappaminen tuotti minulle tyydytystä
-olin sekoamassa tähän hyvän ja pahan väliseen kamppailuuni.
xxx
Psykiatrilla ei ollut potilaita sillä hetkellä ja pääsin melkein heti hänen vastaanottohuoneeseensa.
Kerroin hänelle kiihtyneenä ja nopeasti kaiken mitä vain pystyin riivaajastani muistamaan.
Psykiatri kirjoitti minulle rauhoitavia lääkkeitä ja lähetteen Wembleyllä sijaitsevaan mielisairaalaan
--se olikin aika lähellä nykyistä asuinpaikkaani.
Kun olin kättelemässä poistuakseni psykiatrilta;
hän yhtä-äkkiä lysähti työpöydälleen. Ajattelin ensin sydänkohtausta, mutta sitten huomasin
hänen suustaan vuotavan verta. Työ huoneen ovi paiskautui auki ja kylmä viima lennätti kaikki
paperit ja tavarat ainoastaan työpöydältä -siinä
oli myös minu resepteni ja lähetteeni mielisairaa-
laan. Juoksin ulos kadulle niin nopeasti kuin pääsin. Halusin tappaa itseni. Korvaani kuiskut-
ti riivaajani; " Hae köyttä".
X
EPILOGI
Bradey löytyi hirttäytyyneenä oman asuntonsa parvekkeelta Homefield Streetillä. Hän oli jättänyt
jälkeensä tämän tekstin. Teksti oli kirjoitettu hänen omalla verellään . Hänen ruumiissaan oli
kymmeniä puukonviiltoja.Häneltä jäi jälkeen myös tämä verinen teksti:
x
Anna anteeksi Jumala
ja päästä minut riivaajastani.
Tiedän , että itsemurha on synti,
mutta en pystynyt hallitsemaan
enään itseäni. Anteeksi.
x
Kahdenpäivän jälkeen Bradleyn hirttäytymisestä Paloi hänen talonsa maan tasalle. Poliisi ei ole
tähän mennessä saanut asiaa selvitettyä.

x
http://groups.msn.com/ZOMBIEGALLERY

1

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pah

      nojaa nojoo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe