7-vuotias poikani osaa ajoittain olla hankala.Mm.ulkovaatteiden käytöstä talvi aikaan "neuvottelemme"useita kertoja. Erään arkisen kinamme yhteydessä minulta kärähti käämit ja kiekaisin kovalla falsetilla lapselleni: "nyt mä oon sulle 1/2 h kiekunu kuuppa himmeenä ulkovaatteiden tärkeydestä,joten en enää jaksa sanoa samasta asiasta.seuraavaksi ruvetaan sitte harjottelee pukeutumista ja urakalla."
Poikani totesi asiaan omaan optimistiseen tapaansa:"oota Äiti vähän,mä haen ensin yhden jutun."Hetken perästä kuului suihkusta kolinaa ja lapsi tuli vesikuuppa kädessään,asetti sen päähäni ja tokaisi:"nyt sä olet ihan oikeesti kuuppa himmee äiti."
Kuuppa...
5
995
Vastaukset
- Monata
typeräää!!!!!
- varnaja
...ja toiset ei.Huomasin että olet käynyt arvostelemassa vähän jokaisen kertomuksia.Melkein jokainen kommenttisi on ollut joko "Typerää" tai "keksi parempaa".
Sinulla on toki oikeus mielipiteisiisi,mutta ihmettelen vain että pakkoko on juttuja lukea jos mistään ei pidä.
Mitähän jos sinä vaihteeksi kirjoittaisit tänne palstalle jotain omia juttuja?Ehkä me muut sitten pidämme niitä parempina ja otamme oppia niistä.Tiedämme sitten seuraavan kerran kirjoittaa sellaisia tekstejä mikä sinua miellyttää. :)
- -HJH-
idioottimainen ja nolo olet sä juttujes kanssa!
- -HJH-
tarkoitin aloittajaa en tota monataa!
- Marjami
Tosi hyvin pojalta oivallettu :) Fiksu poika todella. Mukavaa kevättä sinulle ja perheellesi :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6411680Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968871Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.214483Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka234004Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53871- 963831
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73656Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle163455Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.413276Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei442579