kreikkalainen poikaystävä

kaukosuhde

Heippa!

Mitäs mieltä ihmiset on siitä, että mulla on kreikkalainen poikaystävä, jonka tapasin ollessani Kreikassa töissä viimekesänä? Ihana ihminen siis uskomattoman kiltti, omistaa kaksi hotellia, tosi mukava perhe (oon siis tavannut jo lähes koko suvun :))...Ollaan nyt oltu siis 9kk kimpassa ja suunnitellaan yhteenmuuttoa.Siis minä itse muutan Kreikkaan kun saan opinnot päätökseen. syyskuun jälkeen oon ollut siellä jo kolme kertaa ja kaikki toimii mahtavasti.

Yhteyttä pidetään sähköpostilla ja messengerillä. Soitellaan puhelimella joka päivä ym. Mut on kyl hirvee ikävä kokoajan..Mut gallup tyyliin kyselen uskotteko että voi toimia ja uskotteko että voidaan pysyä toisillemme uskollisina? Minähän tiedän, että ollaan molemmat uskollisia, mutta haluan tietää muiden mielipiteen. Ihmiset minunkin lähipiirissäni ovat suhtautuneet hyvin skeptisesti tähän.

Mut onkohan kenelläkään ollut tämmöstä kokemusta "Lomaromanssista" (vaik eihän tämä ihan normaali lomaromanssi olekaan)

37

11577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isabella

      Toki tuo voi toimia! Ei muiden mielipiteistä kannata välittää, jos ja kun itse tietää miten asioiden laita on.

      Mielestäni osoittaa suuria tunteita ja sitoutumista(kin), että olette jutelleet tulevaisuudesta ja näköpiirissa on jo se, että muutatte yhteen.

      Itselläni on ihana espanjalainen poikaystävä ja kyllä kaikki ystävät ja perhe on ollut myytyjä tästä sulhasehdokkaasta. ;) Toki kuitenkin esim.parilta sukulaispojalta ja yheltä kaverilta on kuulunu, että ne on vaan gigoloita, mutta en usko asian olevan niin tässä tapauksessa.

      Mutta onnea sinulle ja suhteellesi!!! Toivon, että siitä tulee todellinen rakkaustarina!!! :)

      • IUKOLI

        MAMUT MAISTUU SUOMILORTOILLE


    • Matkaa odotellessa..

      Samoin sanon minä,onnea suhteellenne! Ei todellakaan kannata välittää muiden mielipiteistä pätkän vertaa! Mulla myös kaukosuhde pohjois-afrikkalaisen miehen kanssa ja hyvin toimii. Myös olen tavannut sukua ja laajan ystävä piirin ja soitellaan ja kirjotellaan joka viikko! Ja muutatte yhteen vaan jos siltä tuntuu ja kun saatte asianne järjestettyä,aikaa se vähän ottaa.. Nauttikaa toisistanne!!

      Ps. Voit kyllä tällä palstalla saada aikaan aika ryöpyn,mut älä välitä,kateelliset häiriköi ! :)

      • kreikkalaisista miehistä

        Kreikkalaiset miehet tunnetusti harrastaa kamakia,eräänlaista kilpailua siitä,että montako turistia kellistät allesi.Se on hyvin yleistä ja varmastikaan et ole ainoa,joten jäitä hattuun.

        Pian tulee taas se turisti-sesonki aika elikkä kesä,sitten alkaa taas miehsten yleinen harrastus Kreikassa eli sexi-kilpailut eli 'kamakia'tarkoittaa = kuka tyyppi kaataa kaiken enemmän turisti naisia selälleen.
        Jotkut panee koko KOKO turisti sesonkin aikana 300 naista tai 200 tai vaikkapa 500, ja että ne miehet paneskelee noin monta turisti naista 'high season ' on ihan normaalia JOKAISELLE miehelle Kreikassa,olkoot varattu tai singel.

        Kuulin kreikkalaisilta miehiltä,kehuvat naista lerpeilee niille jne jne ja jokainen nainen on se 'ainoa 'for the moment' ;))


        Tää ei oo tarua tää on totta.


      • -myssykkä
        kreikkalaisista miehistä kirjoitti:

        Kreikkalaiset miehet tunnetusti harrastaa kamakia,eräänlaista kilpailua siitä,että montako turistia kellistät allesi.Se on hyvin yleistä ja varmastikaan et ole ainoa,joten jäitä hattuun.

        Pian tulee taas se turisti-sesonki aika elikkä kesä,sitten alkaa taas miehsten yleinen harrastus Kreikassa eli sexi-kilpailut eli 'kamakia'tarkoittaa = kuka tyyppi kaataa kaiken enemmän turisti naisia selälleen.
        Jotkut panee koko KOKO turisti sesonkin aikana 300 naista tai 200 tai vaikkapa 500, ja että ne miehet paneskelee noin monta turisti naista 'high season ' on ihan normaalia JOKAISELLE miehelle Kreikassa,olkoot varattu tai singel.

        Kuulin kreikkalaisilta miehiltä,kehuvat naista lerpeilee niille jne jne ja jokainen nainen on se 'ainoa 'for the moment' ;))


        Tää ei oo tarua tää on totta.

        JOS suomalaiset miehet joutuisivat samanalaisen tilanteen eteen, että tänne vyöryisi lauma kreikkalaisia naisia lomaromanssin huumassa, niin mössykkähän vain peljästyisi tyhjentämään kossunsa piiloon nurkan taakse...


      • Kamakia
        -myssykkä kirjoitti:

        JOS suomalaiset miehet joutuisivat samanalaisen tilanteen eteen, että tänne vyöryisi lauma kreikkalaisia naisia lomaromanssin huumassa, niin mössykkähän vain peljästyisi tyhjentämään kossunsa piiloon nurkan taakse...

        Tuo Kamakia juttu on kyllä totta,yks kreikkalainen baarimikko kerto mulle,että se nussii kesäisin vähintään 300 turisti naista.
        Se kerto vielä kuinka tyhmiä ja hyväuskovaisia naiset ovat,kun uskovat kaikkea.
        Tämä panomies kerto, että turisti-naisia on helppo saada sänkyyn, kunhan mies vaan hiukan kehuu sitä naista vähän liikaa...,selitti tämä mies mulle.
        Sitten mies kerto ,että se oli pannut jo 1000 naista elämässään ( mutta,ajattelin onpan kumma kun se ei ollut vielä löytänyt sitä 'oikeaa'sitten??? mies oli jo 39 v...
        En voinut uskoa korviani ja kun ihmettelin ääneen, että noinko monta naista paneskelet kesäisin???
        Mies kerto mullekin ,että se on kreikassa ihan normaalia jokaiselle Kreikkalaiselle miehelle,ja enemmistö sitä kamakia kesällä alkaa harrastaa kun turisti-misut taas saapuvat maahan :D
        Mies ihmetteli etten mä pitänyt tuollaista pano-touhua normaalina! :D


      • että kaikki
        kreikkalaisista miehistä kirjoitti:

        Kreikkalaiset miehet tunnetusti harrastaa kamakia,eräänlaista kilpailua siitä,että montako turistia kellistät allesi.Se on hyvin yleistä ja varmastikaan et ole ainoa,joten jäitä hattuun.

        Pian tulee taas se turisti-sesonki aika elikkä kesä,sitten alkaa taas miehsten yleinen harrastus Kreikassa eli sexi-kilpailut eli 'kamakia'tarkoittaa = kuka tyyppi kaataa kaiken enemmän turisti naisia selälleen.
        Jotkut panee koko KOKO turisti sesonkin aikana 300 naista tai 200 tai vaikkapa 500, ja että ne miehet paneskelee noin monta turisti naista 'high season ' on ihan normaalia JOKAISELLE miehelle Kreikassa,olkoot varattu tai singel.

        Kuulin kreikkalaisilta miehiltä,kehuvat naista lerpeilee niille jne jne ja jokainen nainen on se 'ainoa 'for the moment' ;))


        Tää ei oo tarua tää on totta.

        Varsinaisia kamakeja on kreikkalaisista miehistä vain murto-osa. Eli siis noi mitä sä tarkoitat. Pieni kamaki toki on jokaisessa kreikkalaisessa miehessä, mutta olisi myös suomalaisessa jos täällä olisi samanlainen tarjonta. Lähinnä ne normaalit kreikkalaiset miehet nuoruuden huumassa tyttöjä vikittelee, mutta sitten avioituvat kreikkalaisen tai joskus jopa turistitytön kanssa.


    • Sunny*

      Moikka!

      Olin Turkissa töissä kun tapasin nykyisen aviomieheni. Talvisin tulin suomeen tekemään töitä ja kesät asuin siellä ja tulihan sitä yks talvikin siellä oleskeltuun 3 kk:tta.
      Vaikeeta se voi olla mutta jos luottamus toimii ja rakastaa niin kyllä se kaiken kestää!
      Meillä oli pisin aika kun ei nähty 5 kk:tta...silloin rupes hieman usko laantumaan.
      Tai ei niinkään usko mutta se että rupesi jo unohtamaan toisen pieniä ihania tapoja ja että miltä tuntuu olla lähellä ym..
      Muistakaa tsempata toisianne päivästä päivään ja muuta sinne ihmeessä niin saatte olla yhdessä :)
      Me asustellaan nykyisin suomessa ja yhteistä elämää takana reilut kolme vuotta. Kesää tässä ootellaan että päästäis kuukaudeksi reissuun. B)

      Onnea tulevaisuudelle

    • Ghfj

      Mulla on! Olin viime matkallani Brasiliassa mm. kuuluisa elokuvaohjaaja, kiinteistöporho ja telakanomistaja. Limusiinilla ajelu on sen verran halpaa Brasseissa että tytöt nieli jutut sellaisenaan kun vähän huristeltiin. Kovasti ovat viestineet perään, minä pikkasen siimaa annan ja huvittelen tässä. Olisipa hauska viedä tuollainen vihille ja kantaa sen jälkeen vaatimattomaan tölliin ja antaa neidin ymmärtää totuus vasta siinä vaiheessa. ;)

      • Isabella

        Kylläpä ois kunnon opetus rahan perässä juoksijoille, jos tuon tempun tekisit!

        Toisaalta voisko ehkä ajatella myös niin (niinkuin ennenvanhaan), että nuo naiset haluu päästä ns.hyviin naimisiin ja että tulevaisuus ois turvattu, jos ja kun mies on rikas.

        Minulle ei kyl raha merkitse noin paljoa. Onhan se tärkeetä toki, ku vaikeehan sitä ilmankaan on olla. Mutta kyllä avioliittoon pitää muut perusteet olla kuin raha.


    • PRO-rap-artist

      Voi vitsi! Se sun 'poikaystäväs' haluu vaa reikää! Ei varmana omista kahta hotellia! Haha! Tulit huijatuksi!

      • kommenteista!

        Kiitos kaikille ihanille ihmisille kommenteista! Myös näistä negatiivisista...

        Mä olin vähän tyhmä kun sen hotellinomistamis- jutun tohon laitoin, koska sillä että omistaako se kaksi hotellia ei ole oikeasti mitään väliä...Tämä kreikkalainen mies on uskomattoman ihana ihminen, ja ei tosiaan ole mikään "rantaleijona", joka pokailee turistityttöjä kesäisin. Tietäisitte mitä tarkoitan, jos vaan tapaisitte hänet.

        Mut sit vielä, että tosiaan omistaa ne kaksi hotellia perheensä kanssa. Tiedän kun olen ollut siellä ja olen myös melkoisen läheinen tämän miehen vanhempien kanssa.

        Mut tosiaan toivon, että tämä suhde nyt onnistuisi ja muillekkin ulkomaalaisten kanssa seurusteleville paljon onnea! (ja miksei suomalaistenkin kanssa seurusteleville)


      • yksi eräs kreikkalaiseen tu...
        kommenteista! kirjoitti:

        Kiitos kaikille ihanille ihmisille kommenteista! Myös näistä negatiivisista...

        Mä olin vähän tyhmä kun sen hotellinomistamis- jutun tohon laitoin, koska sillä että omistaako se kaksi hotellia ei ole oikeasti mitään väliä...Tämä kreikkalainen mies on uskomattoman ihana ihminen, ja ei tosiaan ole mikään "rantaleijona", joka pokailee turistityttöjä kesäisin. Tietäisitte mitä tarkoitan, jos vaan tapaisitte hänet.

        Mut sit vielä, että tosiaan omistaa ne kaksi hotellia perheensä kanssa. Tiedän kun olen ollut siellä ja olen myös melkoisen läheinen tämän miehen vanhempien kanssa.

        Mut tosiaan toivon, että tämä suhde nyt onnistuisi ja muillekkin ulkomaalaisten kanssa seurusteleville paljon onnea! (ja miksei suomalaistenkin kanssa seurusteleville)

        moikka


        Onnea sinulle,Minä olin kerran laivalla tutustui yhteen Kreikkalaiseen nimeltään Nicholas ,mutta ei ole sen koommin ottanu yhteyttä.Hän tekee myynti työ mallien kanssa kansainvälistä.40 oli sillon laivalla ehkä nyt 41.Hänellä oli mukana mies Konstantin.Siitä on jo vuosi.Toivo elää,että joku tietäisi hänestä jotain.Ja ottaisi yhteyttä.Asuinpaikka on Kreikka en tiedä onko mahdoton pyyntö,mutta voitko ehkä kysyä mieheltäsi.Koska olisi tärkeää tavoittaa Nicholas.Sukunimeä en saanut selville se oli ikävää.Mutta jos voisi tiedustella hän on kookas myös pyöreä.Mustat hiukset.Noin 175 cm pitkä käynyt Suomessakin.Ota yhteyttä ja laitan sitten e mailin jos tarkemmin saa yhteyttä.Toivon,että hän löytyisi asuskelee äitinsä kanssa Kreikassa.
        Kiitos jos joku auttaa minua.Meistä tuli ystävät.Mutta toivon,että jos mahdollisesti löytyisi.Voitko ehkä tiedustella aika mahdoton pyyntö kun tiedän hänestä niin vähän.Niin ja puhuu hyvin suomea.
        Kiitos kuitenkin ja onnea elämään
        !


      • nyt sitten,
        yksi eräs kreikkalaiseen tu... kirjoitti:

        moikka


        Onnea sinulle,Minä olin kerran laivalla tutustui yhteen Kreikkalaiseen nimeltään Nicholas ,mutta ei ole sen koommin ottanu yhteyttä.Hän tekee myynti työ mallien kanssa kansainvälistä.40 oli sillon laivalla ehkä nyt 41.Hänellä oli mukana mies Konstantin.Siitä on jo vuosi.Toivo elää,että joku tietäisi hänestä jotain.Ja ottaisi yhteyttä.Asuinpaikka on Kreikka en tiedä onko mahdoton pyyntö,mutta voitko ehkä kysyä mieheltäsi.Koska olisi tärkeää tavoittaa Nicholas.Sukunimeä en saanut selville se oli ikävää.Mutta jos voisi tiedustella hän on kookas myös pyöreä.Mustat hiukset.Noin 175 cm pitkä käynyt Suomessakin.Ota yhteyttä ja laitan sitten e mailin jos tarkemmin saa yhteyttä.Toivon,että hän löytyisi asuskelee äitinsä kanssa Kreikassa.
        Kiitos jos joku auttaa minua.Meistä tuli ystävät.Mutta toivon,että jos mahdollisesti löytyisi.Voitko ehkä tiedustella aika mahdoton pyyntö kun tiedän hänestä niin vähän.Niin ja puhuu hyvin suomea.
        Kiitos kuitenkin ja onnea elämään
        !

        tämä Nicholas on minun mieheni ja hän tällä tavalla aina vähän höynäyttelee kun näkee suomalaisia. Se on hänelle suuri harrastus ja yritän kestää sitä, vaikka aina siitä vitsailaankin.


      • kreikkalaiseen tutustunut
        nyt sitten, kirjoitti:

        tämä Nicholas on minun mieheni ja hän tällä tavalla aina vähän höynäyttelee kun näkee suomalaisia. Se on hänelle suuri harrastus ja yritän kestää sitä, vaikka aina siitä vitsailaankin.

        heippa


        ja kiitos vastauksesta onkohan sama Nicholas
        pistää miettimään ei ole mikään rantaleijona
        ollu mullakaan laivalla mutta en liioin odottanut mitään hän sanoi että soittaa ,mutta en usko mihinkään enää yleensäkään voi jessus ehkä paras kun ei usko miehiin ollenkaan enää
        mulla menny usko ajat sitten oikeestaan.oliko tutun oloinen mistä kerroin ?olisi kivaa tietää onhan maailmalla monta Nicholasta jaa ei ollu sitten minun arvoinen.En oikeastaan luota enää kehenkään.ajatteli vaan kysellä.Mutta jos on sama mies kyseessä.olisi tosiaan kivaa vaan tietää.Tuo käytös ei ole mukavaa,että höynäyttelee.Oliko tutun oloinen kun kerroin sinulle mitä tiedän hänestä .Mutta hyvää onnea elämään.Toivon,että voit sen verran kertoa minulle onko sama kyseessä matkusteleeko paljon ympäriinsä.Oliko ikä sama 40-41?Olen vain utelias.En usko,että minulle koskaan oikeaa edes tulee oli jo yksi intialainen kiikarissa yhtä tyhjän kanssa.


      • alkuperainen (3.viesti)
        kreikkalaiseen tutustunut kirjoitti:

        heippa


        ja kiitos vastauksesta onkohan sama Nicholas
        pistää miettimään ei ole mikään rantaleijona
        ollu mullakaan laivalla mutta en liioin odottanut mitään hän sanoi että soittaa ,mutta en usko mihinkään enää yleensäkään voi jessus ehkä paras kun ei usko miehiin ollenkaan enää
        mulla menny usko ajat sitten oikeestaan.oliko tutun oloinen mistä kerroin ?olisi kivaa tietää onhan maailmalla monta Nicholasta jaa ei ollu sitten minun arvoinen.En oikeastaan luota enää kehenkään.ajatteli vaan kysellä.Mutta jos on sama mies kyseessä.olisi tosiaan kivaa vaan tietää.Tuo käytös ei ole mukavaa,että höynäyttelee.Oliko tutun oloinen kun kerroin sinulle mitä tiedän hänestä .Mutta hyvää onnea elämään.Toivon,että voit sen verran kertoa minulle onko sama kyseessä matkusteleeko paljon ympäriinsä.Oliko ikä sama 40-41?Olen vain utelias.En usko,että minulle koskaan oikeaa edes tulee oli jo yksi intialainen kiikarissa yhtä tyhjän kanssa.

        Heippa!

        Voinhan tietenkin mun mieheltä kysellä, vaikka noi tuntomerkit onkin vähän heikot. Ehkä vitsailit ja mulla kun on niin huono huumorintaju, etten ymmärtänyt ;)...Mutta niin ei siis ollut tutun kuuloinen ainakaan minulle...Tää on kolmekymppinen ja kreikkalaisen näköinen, ei matkustele ym.

        Mut ei kannata menettää uskoonsa miehiin, Kreikassa paljon "pillusilmiä", mutta myös hyviä miehiä, niinkuin Suomessakin. Ei kannata tuijottaa vaan ulkokuorta, niin löytää hyvän miehen parhaiten.

        Onnea sulle ja kyllä se oikea jossain vaiheessa tulee kuvioihin


      • toivon ,että löytyisi
        alkuperainen (3.viesti) kirjoitti:

        Heippa!

        Voinhan tietenkin mun mieheltä kysellä, vaikka noi tuntomerkit onkin vähän heikot. Ehkä vitsailit ja mulla kun on niin huono huumorintaju, etten ymmärtänyt ;)...Mutta niin ei siis ollut tutun kuuloinen ainakaan minulle...Tää on kolmekymppinen ja kreikkalaisen näköinen, ei matkustele ym.

        Mut ei kannata menettää uskoonsa miehiin, Kreikassa paljon "pillusilmiä", mutta myös hyviä miehiä, niinkuin Suomessakin. Ei kannata tuijottaa vaan ulkokuorta, niin löytää hyvän miehen parhaiten.

        Onnea sulle ja kyllä se oikea jossain vaiheessa tulee kuvioihin

        Heissan.


        Alunperin vain oli tarkoitus,että kun kauan sitten laitoin jopa etsintäkuulutuksen suomi 24 tästä miehestä.Jos voit mahdollisesti auttaa,mutta ymmärrän jos häntä ei tavoiteta.

        Ei ole sama mikä sinulla Nicholas tuntee Carolina nimellä minut.Olen onnellinen sinun puolesta tietenkin.Annan sähköposti osoite sinulle jos sitten ilmoittaisit sinne.Kiitos

        En voi muuta sanoa,että Kreikkalaiset on ihania.
        Nicholas matkustaa paljon ympäri maailma Kansainvälinen myynti mallien kanssa jotain.
        ikää 40 noin 170-175 pitkä pyöreä.Kiitos jos voit auttaa minua löytämään hänet.

        Hänellä on Tampereella tuttuja ja ajanut Suomessa päästä päähän.Puhuu tosiaan hyvin suomea.Olisin tosi kiitollinen jos löytyisi.
        mutta en elätä toivoa.Hän oli tosi sellaine leppoisa luonne.Isabella laivalla tavattiin.

        mutta olisi muutenkin kivaa tutustua Kreikkalaisiin miehiin.Mutta etsin tätä kyseistä.
        Äitini oli tuolloin mukana reissulla.Harmittaa kun en kysynyt sukunimeä.Mutta tässä

        email [email protected]
        jonne voi laittaa sitten tiedotetta.
        ja onnea sinulle.:))


      • jäitä hattuun
        toivon ,että löytyisi kirjoitti:

        Heissan.


        Alunperin vain oli tarkoitus,että kun kauan sitten laitoin jopa etsintäkuulutuksen suomi 24 tästä miehestä.Jos voit mahdollisesti auttaa,mutta ymmärrän jos häntä ei tavoiteta.

        Ei ole sama mikä sinulla Nicholas tuntee Carolina nimellä minut.Olen onnellinen sinun puolesta tietenkin.Annan sähköposti osoite sinulle jos sitten ilmoittaisit sinne.Kiitos

        En voi muuta sanoa,että Kreikkalaiset on ihania.
        Nicholas matkustaa paljon ympäri maailma Kansainvälinen myynti mallien kanssa jotain.
        ikää 40 noin 170-175 pitkä pyöreä.Kiitos jos voit auttaa minua löytämään hänet.

        Hänellä on Tampereella tuttuja ja ajanut Suomessa päästä päähän.Puhuu tosiaan hyvin suomea.Olisin tosi kiitollinen jos löytyisi.
        mutta en elätä toivoa.Hän oli tosi sellaine leppoisa luonne.Isabella laivalla tavattiin.

        mutta olisi muutenkin kivaa tutustua Kreikkalaisiin miehiin.Mutta etsin tätä kyseistä.
        Äitini oli tuolloin mukana reissulla.Harmittaa kun en kysynyt sukunimeä.Mutta tässä

        email [email protected]
        jonne voi laittaa sitten tiedotetta.
        ja onnea sinulle.:))

        Kreikassa on kauniita naisia niitä turisti naisiakin sinne kesällä taas tulee..
        harva mies olkoot suomalainen tai kiinalainen tai siis,kreikkalainen mies ei voi vastustaa noita naisia..

        ja se sun on kaiken päälle hotellin omistajako..?
        luuletko nyt oikeasti että se pysyy ikuisesti uskollisena?? ;=D


      • uskon.
        jäitä hattuun kirjoitti:

        Kreikassa on kauniita naisia niitä turisti naisiakin sinne kesällä taas tulee..
        harva mies olkoot suomalainen tai kiinalainen tai siis,kreikkalainen mies ei voi vastustaa noita naisia..

        ja se sun on kaiken päälle hotellin omistajako..?
        luuletko nyt oikeasti että se pysyy ikuisesti uskollisena?? ;=D

        Kyllä mä uskon, että pysyy uskollisena. Eipä suhde muuten toimisi, jos en luottaisi.
        Kauniita naisia on kaikkialla, jotkut (myös miehet) haluavat syvemmän suhteen, eivätkä ole valmiita tekemään mitään, joka vahingoittaisi suhteita heidän rakkaittensa kanssa.
        Olen rohkea, luottavainen ja uskon ihmisiin.

        Tarjoilija-pojista voi kyllä sanoa yhtä sun toista, mutta tämä henkilö ei halua muuttaa hotelliaan huoraustaloksi.

        Normaalit kreikkalaiset ovat mielestäni keskimääräistä uskollisempia, avioliitto enemmän arvossa, eikä kulttuurikaan salli naimista jokaisen vastaantulijan kanssa. Toisinkuin Suomessa. Miehen 70 isä on hyvin vanhanaikainen ja eikä kyllä sallisi semmoisia leikkejä pojilleen.

        Olin Kreikassa siis töissä 4kk, joten en puhu ihan vain pelkästään viikon tuttavuudesta, vaikka uskon, että nekin voivat toimia.

        Ihmisten pitäisi tajuta, että stereotypiat ovat suurimmaksi osaksi vitsejä, niistä vain pieni osa on totta.

        No mutta näin pitkästi kirjoitin, kun on vähän tylsää ja odottelen kreikan matkaa innolla :). Huomenna siis lähden.

        Mieheni mielestä tämä keskustelupalsta on erittäin naurettava, kun olen näitä juttuja kääntänyt. Mutta hyvää viihdettä minulle ;D


        P.S Vanhempani ovat olleet yhdessä 27 vuotta ja hyvin on isäni pystynyt vastustamaan kaikkia kauniita naisia.


      • kyllä
        uskon. kirjoitti:

        Kyllä mä uskon, että pysyy uskollisena. Eipä suhde muuten toimisi, jos en luottaisi.
        Kauniita naisia on kaikkialla, jotkut (myös miehet) haluavat syvemmän suhteen, eivätkä ole valmiita tekemään mitään, joka vahingoittaisi suhteita heidän rakkaittensa kanssa.
        Olen rohkea, luottavainen ja uskon ihmisiin.

        Tarjoilija-pojista voi kyllä sanoa yhtä sun toista, mutta tämä henkilö ei halua muuttaa hotelliaan huoraustaloksi.

        Normaalit kreikkalaiset ovat mielestäni keskimääräistä uskollisempia, avioliitto enemmän arvossa, eikä kulttuurikaan salli naimista jokaisen vastaantulijan kanssa. Toisinkuin Suomessa. Miehen 70 isä on hyvin vanhanaikainen ja eikä kyllä sallisi semmoisia leikkejä pojilleen.

        Olin Kreikassa siis töissä 4kk, joten en puhu ihan vain pelkästään viikon tuttavuudesta, vaikka uskon, että nekin voivat toimia.

        Ihmisten pitäisi tajuta, että stereotypiat ovat suurimmaksi osaksi vitsejä, niistä vain pieni osa on totta.

        No mutta näin pitkästi kirjoitin, kun on vähän tylsää ja odottelen kreikan matkaa innolla :). Huomenna siis lähden.

        Mieheni mielestä tämä keskustelupalsta on erittäin naurettava, kun olen näitä juttuja kääntänyt. Mutta hyvää viihdettä minulle ;D


        P.S Vanhempani ovat olleet yhdessä 27 vuotta ja hyvin on isäni pystynyt vastustamaan kaikkia kauniita naisia.

        Toivotan sinulle hyvää matkaa ja paljon yhteistä onnea!


      • Kreikka-fani
        kyllä kirjoitti:

        Toivotan sinulle hyvää matkaa ja paljon yhteistä onnea!

        Heippa!

        Ensiksi onnea sinulle.
        Itse olen aika paljonkin nuorempi varmasti kuin itse olet, mutta kuitenkin halusin kommentoida sinulle, kun löysin tämän keskustelun!
        Mielestäni sinun ei kannata antaa näiden häiriköidä, joukossa voi olla kateellisia, mutta toisaalta myös sellaisia joilla voi olla kreikkalaisista huonoja kokemuksia! :)
        Mielestäni ei pitäisi kuitenkaan kreikkalaisten, eikä keiden kään maalaisten kohdalla yleistää että "nuo ovat tuollaisia ja tuollaisia" !!!
        Pitää tutustua henk.koht. ennen kuin voi mitään sanoa! Sitä mieltä minä olen. :)
        Toivotan pitkää onnea sinulle ja reissuusi kreikkaan! :)
        Aitorakkaus voittaa aina.


      • Naineennn
        Kreikka-fani kirjoitti:

        Heippa!

        Ensiksi onnea sinulle.
        Itse olen aika paljonkin nuorempi varmasti kuin itse olet, mutta kuitenkin halusin kommentoida sinulle, kun löysin tämän keskustelun!
        Mielestäni sinun ei kannata antaa näiden häiriköidä, joukossa voi olla kateellisia, mutta toisaalta myös sellaisia joilla voi olla kreikkalaisista huonoja kokemuksia! :)
        Mielestäni ei pitäisi kuitenkaan kreikkalaisten, eikä keiden kään maalaisten kohdalla yleistää että "nuo ovat tuollaisia ja tuollaisia" !!!
        Pitää tutustua henk.koht. ennen kuin voi mitään sanoa! Sitä mieltä minä olen. :)
        Toivotan pitkää onnea sinulle ja reissuusi kreikkaan! :)
        Aitorakkaus voittaa aina.

        Minun mielestäni on aivan typerää rupea yleistämään kreikkalaisista, että ovat baarimikkoja jotka panevat yhtä sun toista.
        Toki niitä löytyy kreikasta, mutta myös suomesta!
        Kyllähän ne kesällä kamakia harrastele ja panoja voi vaikk 300 tulla kesän aikana, mutta kaikki eivät ole sellaisia, joten lopettakaa yleistäminen!!!!
        Ja onnea kaikille kreikkalaisen kanssa seurusteleville.


      • kirkastus

        mee kuule kaappiin häpeämään kaappikateellinen!


      • Voi luoja
        Naineennn kirjoitti:

        Minun mielestäni on aivan typerää rupea yleistämään kreikkalaisista, että ovat baarimikkoja jotka panevat yhtä sun toista.
        Toki niitä löytyy kreikasta, mutta myös suomesta!
        Kyllähän ne kesällä kamakia harrastele ja panoja voi vaikk 300 tulla kesän aikana, mutta kaikki eivät ole sellaisia, joten lopettakaa yleistäminen!!!!
        Ja onnea kaikille kreikkalaisen kanssa seurusteleville.

        Helppo nähdä tuostakin sepustuksesta, miksi koulut kesken jäi...


      • Iraninihme
        Naineennn kirjoitti:

        Minun mielestäni on aivan typerää rupea yleistämään kreikkalaisista, että ovat baarimikkoja jotka panevat yhtä sun toista.
        Toki niitä löytyy kreikasta, mutta myös suomesta!
        Kyllähän ne kesällä kamakia harrastele ja panoja voi vaikk 300 tulla kesän aikana, mutta kaikki eivät ole sellaisia, joten lopettakaa yleistäminen!!!!
        Ja onnea kaikille kreikkalaisen kanssa seurusteleville.

        Ei 300 höynäytettävää voi olla kesän aikana kun vuodessa on 365 päivää.Se vaatisi jo joinakin päivinä kahta uhria. Toki he pitävät ryhmäseksistäkin.
        Täytyy myös muistaa ,että kreikut ovat myös homoja ja naivat kaikkea ja kaikkia. Heidät pitäisi laittaa aina testiin tautien varalta.
        Esimerkki Suomesta oli Iranin ihme joka levitti HiV virusta sekä naisiin, että miehiin.


    • Princess84

      Minulla on myös kreikkalainen poikakaveri. Olin myös kreikassa töissä viime kesänä monta kuukautta ja siellä tapasin hänet. Kohta ollaan puoli vuotta oltu yhdessä eikä olla nähty moneen kuukauteen, mesen ja tekstiviestien ja puheluiden kautta ollaan oltu yhteydessä joka päivä lähtöni jälkeen, poika tässä on se aktiivisempi eli laittaa yleensä ensimmäisenä viestiä ja soittelee useammin.Hän on tällä hetkellä armeijassa ja meinaa sen jälkeen muuttaa luokseni Suomeen. Hän on tosi kiltti luonteeltaan ja hyväsydäminen eikä tosiaan mikään kamaki :D hehe naurattaa lukea täällä noita juttuja että kaikki kreikkalaiset panee satoja turisteja kesässä. Joopa joo. Samanlaisia ihmisiä ne on kuulkaa kuin täälläkin. Osa todellakin harrastaa yhden yön suhteita ja osa haluaa oikean suhteen ja rakkautta eikä mitään hetken huvia. Ja todella hellä ja herkkä ja tunteellinen on tämä minun poikakaverini ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän pettäisi minua. Aluksi olin epäluuloinen kun en tuntenut häntä hyvin ja epäröin jatkaa suhdetta enää suomeen paluuni jälkeen mutta hän sai minut toisiin ajatuksiin ja hän on todellakin todistanut olevansa kaiken tämän arvoinen. Parin viikon päästä olen lähdössä kreikkaan ja näen hänet monen kuukauden jälkeen :)) Varmaan pyörryn onnesta..oi tätä ihanuutta! Ja koko kesän saan viettää hänen kanssaan ja hän tekee puolestani kaiken ja ostaa minulle kaiken mahdollisen mitä ikinä keksin pyytää niin kauan kuin hänellä vain on varaa siihen tietenkin :D Ei hänellä rahaa kuitenkaan liikaa ole..tarpeeksi kuitenkin eikä sillä kyllä ole minulle mitään väliä. Hän on sitäkin huomaavaisempi ja saa minut tuntemaan itseni prinsessaksi, ja sellaiseksi hän minua kutsuukin :) Koko hänen sukunsa tietää suhteestamme ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän olisi minulle uskoton. Enkä todellakaan ole mikään sinisilmäinen teini vaan paljon huonoja kokemuksia läpikäynyt. Enkä luota ihmisiin helposti mutta niinkuin sanoin hän on tehnyt kaikkensa todistaakseen minulle että on luottamukseni arvoinen ja minä olen todistanut saman hänelle. Huh, tulipa vuodatettua..sori olen vain rakastunut :)) Eli lyhyesti..uskon todellakin että suhde ulkomaalaiseen mieheen voi kestää yhtä hyvin kuin suomalaiseenkin. Rakkaudesta ja tahdon voimasta se on loppujen lopuksi kiinni.

      • .......

        Hei!

        kiva viesti sulla ja kiitos taas kommenteista!

        Saaks mä kysyy sellasta, että minnepäin Kreikkaa meet enskesänä? ja missä olit? Ku mä olin viimekesänä Halkidikilla ja Thessalonikissa. Tuun ensi kesänkin olemaan Thessalonikissa.

        Ois kiva tutustuu ihmiseen, jolla on ihan samanlainen tilanne menossa. Ihan kuulosti sun juttusi tutulta.Mä oon melkein saman ikäinenkin sun kanssa ;)


      • Joe Joosua

        Jokainen Suomi-bimbo näköjään luulee olevansa kreikkalaisille/turkkilaisille se "elämän suuri rakkaus". Haluaisin vain esittää teille pienen kysymyksen: miksi kummassa luulette olevanne jotenkin erilaisia kuin ne sadat ja tuhannet muut vastaavat kevytkenkäiset bimbot joita noissa lomakohteissa ravaa kaiken aikaa? Luuletteko te ihan oikeasti että ne baarin tarjoilijat jotka normaalisti flirttailevat ja yrittävät päästä jokaisen mahdollisen naisen kanssa sänkyyn yhtäkkiä muuttuvat uskollisiksi Prinssi Rohkeiksi sillä hetkellä kun te makaatte sängyssä ensimmäisen kännisen panon jälkeen? Hiukan realismia käteen - jos nämä miehet ovat nussineet esim. 300 bimboa ennen teitä, niin mahtaako tällainen mies sitten todella muuttua kertalaakista?

        "Aluksi olin epäluuloinen kun en tuntenut häntä hyvin ja epäröin jatkaa suhdetta enää suomeen paluuni jälkeen mutta hän sai minut toisiin ajatuksiin ja hän on todellakin todistanut olevansa kaiken tämän arvoinen. "

        Ja teki tuon messengerillä ja kirjeillä? No ne tietenkin todistaa että jätkä on todella uskollinen. Niin, panopuillehan aina kerrotaankin totuuksia, vai? Vai kerrotaanko niille sittenkin satuja joilla ne pidetään tyytyväisenä?

        "koko kesän saan viettää hänen kanssaan ja hän tekee puolestani kaiken ja ostaa minulle kaiken mahdollisen mitä ikinä keksin pyytää niin kauan kuin hänellä vain on varaa siihen tietenkin"

        Kivoja lupauksia. Niihin kannattaa aina uskoa, mäkin uskoin pikkupoikana joulupukkiin.

        " Koko hänen sukunsa tietää suhteestamme ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän olisi minulle uskoton"

        Niin, hän on kiltisi ja odottaa sinua pallit räjähtämispisteessä. Mikään paikalle osuva bimbo joka olisi valmis antamaan kelle tahansa ulkomaalaiselle "koska ne on niin IhQuja" ei kelpaa? Hän varmasti uskollisesti odottaa sinua, kaikki nämä kuukaudet? Harva panomies sitä haluaakaan ihan erityisesti että nainen tietäisi hänen olevan uskoton. Jokainen mies joka nussii muita naisia haluaa jokaisen näistä uskovan että hän on tämän miehen "sydämen valittu ja se ainoa".

        Jotenkin en tiedä itkeäkö vai nauraa näiden bimbojen jutuille. Muutaman tuhannen kilometrin päässä asuu nämä unelmien poikaystävät joiden kanssa "seurustellaan" sen jälkeen kun yhdessä on vietetty aikaa hyvällä tuurilla 2 vko, parhaassa tapauksessa jopa 3.


      • Real Man
        Joe Joosua kirjoitti:

        Jokainen Suomi-bimbo näköjään luulee olevansa kreikkalaisille/turkkilaisille se "elämän suuri rakkaus". Haluaisin vain esittää teille pienen kysymyksen: miksi kummassa luulette olevanne jotenkin erilaisia kuin ne sadat ja tuhannet muut vastaavat kevytkenkäiset bimbot joita noissa lomakohteissa ravaa kaiken aikaa? Luuletteko te ihan oikeasti että ne baarin tarjoilijat jotka normaalisti flirttailevat ja yrittävät päästä jokaisen mahdollisen naisen kanssa sänkyyn yhtäkkiä muuttuvat uskollisiksi Prinssi Rohkeiksi sillä hetkellä kun te makaatte sängyssä ensimmäisen kännisen panon jälkeen? Hiukan realismia käteen - jos nämä miehet ovat nussineet esim. 300 bimboa ennen teitä, niin mahtaako tällainen mies sitten todella muuttua kertalaakista?

        "Aluksi olin epäluuloinen kun en tuntenut häntä hyvin ja epäröin jatkaa suhdetta enää suomeen paluuni jälkeen mutta hän sai minut toisiin ajatuksiin ja hän on todellakin todistanut olevansa kaiken tämän arvoinen. "

        Ja teki tuon messengerillä ja kirjeillä? No ne tietenkin todistaa että jätkä on todella uskollinen. Niin, panopuillehan aina kerrotaankin totuuksia, vai? Vai kerrotaanko niille sittenkin satuja joilla ne pidetään tyytyväisenä?

        "koko kesän saan viettää hänen kanssaan ja hän tekee puolestani kaiken ja ostaa minulle kaiken mahdollisen mitä ikinä keksin pyytää niin kauan kuin hänellä vain on varaa siihen tietenkin"

        Kivoja lupauksia. Niihin kannattaa aina uskoa, mäkin uskoin pikkupoikana joulupukkiin.

        " Koko hänen sukunsa tietää suhteestamme ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän olisi minulle uskoton"

        Niin, hän on kiltisi ja odottaa sinua pallit räjähtämispisteessä. Mikään paikalle osuva bimbo joka olisi valmis antamaan kelle tahansa ulkomaalaiselle "koska ne on niin IhQuja" ei kelpaa? Hän varmasti uskollisesti odottaa sinua, kaikki nämä kuukaudet? Harva panomies sitä haluaakaan ihan erityisesti että nainen tietäisi hänen olevan uskoton. Jokainen mies joka nussii muita naisia haluaa jokaisen näistä uskovan että hän on tämän miehen "sydämen valittu ja se ainoa".

        Jotenkin en tiedä itkeäkö vai nauraa näiden bimbojen jutuille. Muutaman tuhannen kilometrin päässä asuu nämä unelmien poikaystävät joiden kanssa "seurustellaan" sen jälkeen kun yhdessä on vietetty aikaa hyvällä tuurilla 2 vko, parhaassa tapauksessa jopa 3.

        Tisk Tisk


      • princess84
        ....... kirjoitti:

        Hei!

        kiva viesti sulla ja kiitos taas kommenteista!

        Saaks mä kysyy sellasta, että minnepäin Kreikkaa meet enskesänä? ja missä olit? Ku mä olin viimekesänä Halkidikilla ja Thessalonikissa. Tuun ensi kesänkin olemaan Thessalonikissa.

        Ois kiva tutustuu ihmiseen, jolla on ihan samanlainen tilanne menossa. Ihan kuulosti sun juttusi tutulta.Mä oon melkein saman ikäinenkin sun kanssa ;)

        Rodokselle oon menossa ens kesäksi, poikaystäväni on puoleksi ateenalainen ja puoliksi asuu Rodoksella ja siellä Rodoksella käy nyt armeijan että meidän on helpompi olla sitte yhdessä ku mun on helpompi saada töitä sieltä ja niin edelleen kuin Ateenasta :) Yhteinen kämppä otetaan kesäksi ja ollaan yhdessä kaikki vapaa-aika mitä hän armeijasta pääsee kotona käymään. Sitten armeijan jälkeen ois hänellä tarkotus muuttaa mun luo Suomeen mun opiskelujen ajaksi, sitten haluaisin muuttaa pois Suomesta jonnekin..Mutta siihen on vielä aikaa. Koko kesä nyt edessä :)) Onko sulla suunnitelmissa muuttaa tulevaisuudessa ihan pysyvästi Kreikkaan? ;)


      • princess84
        Joe Joosua kirjoitti:

        Jokainen Suomi-bimbo näköjään luulee olevansa kreikkalaisille/turkkilaisille se "elämän suuri rakkaus". Haluaisin vain esittää teille pienen kysymyksen: miksi kummassa luulette olevanne jotenkin erilaisia kuin ne sadat ja tuhannet muut vastaavat kevytkenkäiset bimbot joita noissa lomakohteissa ravaa kaiken aikaa? Luuletteko te ihan oikeasti että ne baarin tarjoilijat jotka normaalisti flirttailevat ja yrittävät päästä jokaisen mahdollisen naisen kanssa sänkyyn yhtäkkiä muuttuvat uskollisiksi Prinssi Rohkeiksi sillä hetkellä kun te makaatte sängyssä ensimmäisen kännisen panon jälkeen? Hiukan realismia käteen - jos nämä miehet ovat nussineet esim. 300 bimboa ennen teitä, niin mahtaako tällainen mies sitten todella muuttua kertalaakista?

        "Aluksi olin epäluuloinen kun en tuntenut häntä hyvin ja epäröin jatkaa suhdetta enää suomeen paluuni jälkeen mutta hän sai minut toisiin ajatuksiin ja hän on todellakin todistanut olevansa kaiken tämän arvoinen. "

        Ja teki tuon messengerillä ja kirjeillä? No ne tietenkin todistaa että jätkä on todella uskollinen. Niin, panopuillehan aina kerrotaankin totuuksia, vai? Vai kerrotaanko niille sittenkin satuja joilla ne pidetään tyytyväisenä?

        "koko kesän saan viettää hänen kanssaan ja hän tekee puolestani kaiken ja ostaa minulle kaiken mahdollisen mitä ikinä keksin pyytää niin kauan kuin hänellä vain on varaa siihen tietenkin"

        Kivoja lupauksia. Niihin kannattaa aina uskoa, mäkin uskoin pikkupoikana joulupukkiin.

        " Koko hänen sukunsa tietää suhteestamme ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän olisi minulle uskoton"

        Niin, hän on kiltisi ja odottaa sinua pallit räjähtämispisteessä. Mikään paikalle osuva bimbo joka olisi valmis antamaan kelle tahansa ulkomaalaiselle "koska ne on niin IhQuja" ei kelpaa? Hän varmasti uskollisesti odottaa sinua, kaikki nämä kuukaudet? Harva panomies sitä haluaakaan ihan erityisesti että nainen tietäisi hänen olevan uskoton. Jokainen mies joka nussii muita naisia haluaa jokaisen näistä uskovan että hän on tämän miehen "sydämen valittu ja se ainoa".

        Jotenkin en tiedä itkeäkö vai nauraa näiden bimbojen jutuille. Muutaman tuhannen kilometrin päässä asuu nämä unelmien poikaystävät joiden kanssa "seurustellaan" sen jälkeen kun yhdessä on vietetty aikaa hyvällä tuurilla 2 vko, parhaassa tapauksessa jopa 3.

        hehehe :D Kyllä naurattaa kun lukee näitä kirjoituksia..Onko suomalaiset miehet todella näin kateellisia jos suomalainen nainen löytää miehen ulkomailta? Ei sillä, kyllä minulla on suomalaisia poikaystäviä ollut ja hyviä tyyppejä heidän joukossaan, nyt vain satuin löytämään rakkaan ulkomailta ja olen ekaa kertaa elämässä tosissaan rakastunut. Ja kyseessähän ei todellakaan ole mikään baarin tarjoilija tms. ja mitä sitten vaikka olisikin. Mutta totta on että monesti nämä panojen perässä olevat tyypit etsiytyvät tällasiin baari ym. töihin mutta tietenkin heidänkin joukossaan on erilaisia ihmisiä. anyway, en ymmärrä miksi ulkomaalaisen miehen kanssa seurusteleva on sen enempää panopuu kuin suomalaisenkaan kanssa seurusteleva, enkä todellakaan mennyt heti sänkyyn tämän poikakaverini kanssa vaikka mitäpä se kenellekään kuuluu. Eikä hänellä todellakaan ole ollut montaa ennen minua :D heheh aika uskomatonta minkälaisia yleistyksiä ja käsityksiä ihmisillä asioista on. Ja koko kesän kun on töissä niin siinä ehtii olla monta kuukautta yhdessä. Vaikka eihän se siitä ajasta ole kiinni, jos tunteet on aitoja ja syviä. Kirjeillä tai sanoilla ei välttämättä todista vielä mitään, teoilla kylläkin. Minun poikakaverillani on mm. nimeni tatuoituna ranteeseen eikä hänellä todellakaan ole kymmenen muun tytön nimeä tatuoituna sen viereen. Ja jokaisen antamansa lupauksen hän on minulle pitänyt ja on todella ihana ja huomaavainen ihminen. Mutta eihän minun tosin tarvi kateellisille tai epäluuloisille todistella yhtään mitään ja kenenkään ikävät kommentit eivät saa minua epäilemään poikaystäväni uskollisuutta sitten tipan tippaa. Tarkoitukseni oli vain kertoa omasta kokemuksestani kreikkalaisen pojan kanssa seurustelemisesta. Mielipiteitä saa toki olla. En tosin aina tiedä itkeäkö vai nauraa niille :D


      • ... katkeruutta...
        Joe Joosua kirjoitti:

        Jokainen Suomi-bimbo näköjään luulee olevansa kreikkalaisille/turkkilaisille se "elämän suuri rakkaus". Haluaisin vain esittää teille pienen kysymyksen: miksi kummassa luulette olevanne jotenkin erilaisia kuin ne sadat ja tuhannet muut vastaavat kevytkenkäiset bimbot joita noissa lomakohteissa ravaa kaiken aikaa? Luuletteko te ihan oikeasti että ne baarin tarjoilijat jotka normaalisti flirttailevat ja yrittävät päästä jokaisen mahdollisen naisen kanssa sänkyyn yhtäkkiä muuttuvat uskollisiksi Prinssi Rohkeiksi sillä hetkellä kun te makaatte sängyssä ensimmäisen kännisen panon jälkeen? Hiukan realismia käteen - jos nämä miehet ovat nussineet esim. 300 bimboa ennen teitä, niin mahtaako tällainen mies sitten todella muuttua kertalaakista?

        "Aluksi olin epäluuloinen kun en tuntenut häntä hyvin ja epäröin jatkaa suhdetta enää suomeen paluuni jälkeen mutta hän sai minut toisiin ajatuksiin ja hän on todellakin todistanut olevansa kaiken tämän arvoinen. "

        Ja teki tuon messengerillä ja kirjeillä? No ne tietenkin todistaa että jätkä on todella uskollinen. Niin, panopuillehan aina kerrotaankin totuuksia, vai? Vai kerrotaanko niille sittenkin satuja joilla ne pidetään tyytyväisenä?

        "koko kesän saan viettää hänen kanssaan ja hän tekee puolestani kaiken ja ostaa minulle kaiken mahdollisen mitä ikinä keksin pyytää niin kauan kuin hänellä vain on varaa siihen tietenkin"

        Kivoja lupauksia. Niihin kannattaa aina uskoa, mäkin uskoin pikkupoikana joulupukkiin.

        " Koko hänen sukunsa tietää suhteestamme ja minulla ei ole pienintäkään epäilystä että hän olisi minulle uskoton"

        Niin, hän on kiltisi ja odottaa sinua pallit räjähtämispisteessä. Mikään paikalle osuva bimbo joka olisi valmis antamaan kelle tahansa ulkomaalaiselle "koska ne on niin IhQuja" ei kelpaa? Hän varmasti uskollisesti odottaa sinua, kaikki nämä kuukaudet? Harva panomies sitä haluaakaan ihan erityisesti että nainen tietäisi hänen olevan uskoton. Jokainen mies joka nussii muita naisia haluaa jokaisen näistä uskovan että hän on tämän miehen "sydämen valittu ja se ainoa".

        Jotenkin en tiedä itkeäkö vai nauraa näiden bimbojen jutuille. Muutaman tuhannen kilometrin päässä asuu nämä unelmien poikaystävät joiden kanssa "seurustellaan" sen jälkeen kun yhdessä on vietetty aikaa hyvällä tuurilla 2 vko, parhaassa tapauksessa jopa 3.

        ... että noin pitkän jutun jaksoit kirjoitella. Taitaa olla itselläsi ryppyjä rakkaudessa?

        Mitä IHMEEN VÄLIÄ sillä on, jos joku rakastuu ja tulee huijatuksi? Se on elämää. Kuuluu joka tytön aikuiseksi kasvamiseen. Kunhan muistaa vaan, että ei pilaa terveyttä tai raha-asioita lopuksi elämäänsä.


      • €€€€€€€€
        ... katkeruutta... kirjoitti:

        ... että noin pitkän jutun jaksoit kirjoitella. Taitaa olla itselläsi ryppyjä rakkaudessa?

        Mitä IHMEEN VÄLIÄ sillä on, jos joku rakastuu ja tulee huijatuksi? Se on elämää. Kuuluu joka tytön aikuiseksi kasvamiseen. Kunhan muistaa vaan, että ei pilaa terveyttä tai raha-asioita lopuksi elämäänsä.

        "Mitä IHMEEN VÄLIÄ sillä on, jos joku rakastuu ja tulee huijatuksi? Se on elämää. Kuuluu joka tytön aikuiseksi kasvamiseen. Kunhan muistaa vaan, että ei pilaa terveyttä tai raha-asioita lopuksi elämäänsä."

        -OK, kunhan sama sitten pätee suomalaisiin miehiin ja hyväksyt sen, että virolaisia, venäläisiä ja thaimaalaisia naisia tulee Suomeen ja sossun asiakkaaksi. Hyväksythän sitten vielä sen, että kun nämä kaunottaret ovat hylänneet keski-ikäisen peräkammarinpojan, joka on heidät tänne tuonut, ja vieneet hänen rahansa niin he ottavat uuden nuoremman ja komeamman suomalaisen miehen. Kuten sanoit, niin se on vain elämää, näitä sattuu...


      • sitä hyväksytä
        €€€€€€€€ kirjoitti:

        "Mitä IHMEEN VÄLIÄ sillä on, jos joku rakastuu ja tulee huijatuksi? Se on elämää. Kuuluu joka tytön aikuiseksi kasvamiseen. Kunhan muistaa vaan, että ei pilaa terveyttä tai raha-asioita lopuksi elämäänsä."

        -OK, kunhan sama sitten pätee suomalaisiin miehiin ja hyväksyt sen, että virolaisia, venäläisiä ja thaimaalaisia naisia tulee Suomeen ja sossun asiakkaaksi. Hyväksythän sitten vielä sen, että kun nämä kaunottaret ovat hylänneet keski-ikäisen peräkammarinpojan, joka on heidät tänne tuonut, ja vieneet hänen rahansa niin he ottavat uuden nuoremman ja komeamman suomalaisen miehen. Kuten sanoit, niin se on vain elämää, näitä sattuu...

        Suomi on matrialkaalinen yhteiskunta ja kaikki tänne patrialkaalisesta yhteiskunnasta tulevat, tuntevat itsensä kuninkaiksi.

        The Truht and hole of the truth...suomalainen mies ja nainen eivät tule toimeen keskenään, koska se on lesbo-suhde.

        Suomipojat...opetelkaan pieksämään omia naisianne ja panemaan turisteja - kuten turkkilaiset...thats life!


    • viime vuonna

      tällä palstalla tarjouksessa! Miten nää jaksaa?

    • 4,5 vuotta

      Moi

      Asuin nuoruudessani liki 5 vuotta eräällä kreikkalaisella saarella ja siellä ollessani huomasin jälkeen päin, ettei mies ollut ainakaan alussa minulle uskollinen erossa ollessamme. Menimme naimisiin ja hankimme yhteisen kodin.
      Monta vuotta ehdittiin yhdessä olemaan ja kasvamaan (hän oli minua 3 vuotta vanhempi).Hän kyllä rakasti todella, enkä tiedä että sinä "vakavana" aikana olisi ollut mitään muita naisia.
      Sittemmin erottiin ja tulin takaisin Suomeen. Olen tyytyväinen päätökseeni. Vaikka hänenkin perheensä oli aivan mahtava, hän itse alkoi ottamaan minut itsestään selvyytenä, vaikka hänen olisi pitänyt tukea minua vieraassa maassa kaikin mahdollisin tavoin.
      Nyt olen suomalaisen miehen kanssa ja kaikki on niin paljon paremmin seksiä myöten! Enkä ikinä kadu päätöstäni lähteä sieltä pois, vaikka se sattuikin aluksi.

      Toivotan sulle onnea matkaan, paljonhan siellä suomalaisia asuu. Mun kokemus vain valitettavasti on, että sikäläiset miehet ei kaikki tykkää olla uskollisia varsinkaan kun ollaan oltu hyvän aikaa yhdessä. Ja kyllä sieltä se todellinen kreikkalainen luonto tulee esille ajan myötä. Valitettavasti siinä kulttuurissa nainen ja mies eivät ole vielä täysin tasa-arvoisia. Paljon siinä systeemissä on hyvääkin, mutta jos haluat mennä bailaamaan ystävien kanssa, niin sanomista tulee tyyliin: "En halua, että vaimoni nähdään kylillä humalassa". Siellä siis paljon merkitsee se, mitä muut ajattelee. Siinä mielessä ovat vanhanaikaisia. Mutta maailman paras suku siellä kyllä oli!

      • tekstistä

        haiskahtaa äärettömän yksinkertainen ihmispolo...


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe