Logitech VX Revolution, onko kellään kokemuksia, onko hyvä. Haluaisin kannettavaan langattoman hiiren, piuhat ahdistavat.
Logitech VX Revolution
2
608
Vastaukset
- ATE.
suosittelen Logitech LX7-langatonta hiirtä.
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2135,CONTENTID=10918
Se sopii sekä läppärin että pöytäkoneen hiireksi.
Kooltaan just sopiva ja toimii Yhdelläkin paristolla jopa kuukausia.
Jos laittaa vastaanottimen paketissa olevalla adapterilla PS/2-hiiriporttiin, ei tarvitse uhrata USB-portteja (joita mahdollisesti atrvitsee muille laitteille) ja toiminta on 100 %:sen vakaata ja ainakin omien testauksieni mukaan yhtä nopeaa kuin usb-väylässä.
Hiirimatoksi sopii parhaiten hyvälaatuinen kangaspintainen matto. - lokitekki osaa
Hommasin tuon vx revolution kannettavaani. Pöytä/pelikoneessa mx1000. Erittäin hyviä nämä hiiret ovat olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586