M: Täytettävät kanootit

PaddlerHki

Myynnissä uudet -ja käyttämättömät täytettävät AdvancedElements kanootit nyt TODELLA EDULLISESTI!

Kanootti on erinomainen suuntavakaa ilmatäytteinen kanootti yhdelle tai kahdelle melojalle. Kanootti on erityisesti retkeilijöiden ja sorsastajien suosiossa reilun säilytystilansa ansiosta. Mukana tulevassa kantolaukussa kasattuna kanootti on helppo kantaa mukaan syrjäisillekin vesistöille. Kanootin keulassa ja peräosassa on alumiinimuotit.

Runko on erittäin kestävää PVC:tä - kanootti on siis hyvin muotonsa pitävä. Kanootin täyttäminen tapahtuu mukana tulevalla kaksisuuntaisella käsipumpulla alle viidessä minuutissa. Käsipumpulla onnistuu myös kanootin tyhjentäminen. Kanootin mukana tulee kantokassi, kaksisuuntainen ilmapumppu ja korjaussarja.

Pituus: 335 cm
Leveys: 105 cm
Henk: 1-2 henkilöä
Kantavuus: 227 kg

HINTA: 620€


AirFrame 1 on tavallisen standardi-kajakin ja puhallettavan kajakin välimuoto yhdelle hengelle.

Sekä keula- että peräosat ovat varustettu alumiinimuotein ja puhallettava runko on vahvaa ja kestävää PVC.tä. Keula leikkaa veden kuin veitsi ja sen vedenvastuskyky ja suuntavakaus ovat samat kuin perinteisen kovan kajakin.

Peräosa toimii evänä, joka antaa ainutlaatuisen suuntavakauden.

AirFrame on valmistettu erittäin vahvoista materiaaleista ja `high-end` -rakenneosista. Säilytys- ja jalkatilaa on runsaasti, joten pidemmätkin matkat taittuvat mukavasti. Kajakin saa käyttöön parissa minuutissa, ja sitä on helppo kuljettaa mukana.

Kantokassi, ilmapumppu ja korjaussarja kuuluvat pakettiin.

Tekniset tiedot:
Pituus: 320 cm
Leveys: 87 cm
Paino: 15 kg
Henk: 1 henkilö
Kantavuus: 135 kg
Mukana korjaussarja

HINTA: 590€

Mailaa lisätietoja ja kuvia saatavilla: [email protected]

12

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasda

      Eikös harhaanjohtava markkinointihype kuulu johonkin toiseen ryhmään. Taitaa noiden hintakin olla ilmaa täynnä ja säilytystilat olemattomat.
      Lisäks tommonen 3,n metrin pituus takaa sen että botski ei pidä suuntaansa ja etenee kuin täi tervassa.

      • PaddlerHki

        ..Tuota, ei tuo markkinapaikka oikein toimi, joten laitoinpa tänne. Turha Sinun siitä kovin pahoillasi olla. Jos joku on kiinnostunut tai tarvitsee nimenomaan kanoottia, jota voi liikutella paikasta toiseen ilman, että tarvitsee auton katolla raahata, niin tämä on oiva vaihtoehto.

        Ilmaa hinnassa?! Samaista kanoottia myydään kaupassa 900€:lla, että se siitä ilmasta. Nimenomaan tarjoan tämän harrastajalle TODELLA edullisesti.

        Mitä sinä siitä toisaalta tietäisit, kun noin älyttömiä kommentteja päästelet tänne. Jos kiinnostaa AdvancedElments kanootit, voit tutustua niihin osoitteessa:

        http://www.advancedelements.com/


      • Sir BB
        PaddlerHki kirjoitti:

        ..Tuota, ei tuo markkinapaikka oikein toimi, joten laitoinpa tänne. Turha Sinun siitä kovin pahoillasi olla. Jos joku on kiinnostunut tai tarvitsee nimenomaan kanoottia, jota voi liikutella paikasta toiseen ilman, että tarvitsee auton katolla raahata, niin tämä on oiva vaihtoehto.

        Ilmaa hinnassa?! Samaista kanoottia myydään kaupassa 900€:lla, että se siitä ilmasta. Nimenomaan tarjoan tämän harrastajalle TODELLA edullisesti.

        Mitä sinä siitä toisaalta tietäisit, kun noin älyttömiä kommentteja päästelet tänne. Jos kiinnostaa AdvancedElments kanootit, voit tutustua niihin osoitteessa:

        http://www.advancedelements.com/

        kanotit ole vedellä täytettäviä?


    • vennneilijä

      ihmisiä on turha yrittää sahata silmän, että nyt olisi jokin "parempi kuin muut" puhallettava kanootti. itse kerran halpaan menneenä varoitan muita, että sellaista ei ole olemasakaan kuin vakaa ja melottava puhallettava kanootti. Turha luulla, että prässäämällä jotkut aluminikliisut keulaan ja perään perusfaktat muutuisi. istut keskelle, niin kanootti taipuu kuin nakkia painaisi sämpylän keskellä. vesi valuu sisään ja kastelee housut, ja koko illan kestävä v*tutus voi alkaa. koko ajan saa tasapainotella vaappuvaa liikettä vastaan jota "munuaisen muotoiseksi" muuttuva kanootti tekee, tyynessä. vähänkin aaltoja, ja kyseisellä ei mitään asiaa vesille uimarantaa kauemmaksi. kaikki puhallettavat kanootit ovat leluja, ja sitäpaitsi 600 eurolla saa jo Oikean lasikuitu/kovamuovikanootin, eikä mene rahat hukkaan. kukaan ei osta käytettyä puhallettavaa kanoottia, mutta käytetyistä oikeista kanooteista on huutava pula.

      • kompromissiratkaisu

        pitäisi olla kaikille selvää että säilytyksen ja kuljetuksen helppous on puhallettavien idea

        minulla on hieman kokemuksia ja sanoisin ettei suuntavakavuus ole ongelma. sensijaan kajakin mitätön pituus rajoittaa vauhtia ja retken pituutta. kerro venneilijä millä kajakilla sinulla oli huonoja kokemuksia vai puhutko mutu tuntumalla ?

        jos ostaisin käytetyn ilmatäytteisien voisi hinta olla 10-30% uuden hinnasta eikä 80% kuten ylhäällä pyydetään. eli siinä olen samaa mieltä venneilijän kanssa


      • veneilijjjjä
        kompromissiratkaisu kirjoitti:

        pitäisi olla kaikille selvää että säilytyksen ja kuljetuksen helppous on puhallettavien idea

        minulla on hieman kokemuksia ja sanoisin ettei suuntavakavuus ole ongelma. sensijaan kajakin mitätön pituus rajoittaa vauhtia ja retken pituutta. kerro venneilijä millä kajakilla sinulla oli huonoja kokemuksia vai puhutko mutu tuntumalla ?

        jos ostaisin käytetyn ilmatäytteisien voisi hinta olla 10-30% uuden hinnasta eikä 80% kuten ylhäällä pyydetään. eli siinä olen samaa mieltä venneilijän kanssa

        challenger K 2 oli kyseinen kumikanootti. kammioita ja hienoja venttiileitä oli kuin skifileffassa. muovikin oli lujan tuntuista, että sikäli säälitti että joku tehdas menee "leluihin" panostamaan. kannoin sen lopulta hyödyttömänä kierrätyskeskukseen, koska eihän kukaan vesiselvä pelle sellaisesta mitään maksaisi, vaikka yritin sitä viikkokaupalla 20 eurolla myydä.

        Minä en mutu-tuntumalta kirjoittele, innostun vain oikeista asioista. vaikka kyseinen kosla oli 4,2 metriä pitkä, oli suuntavakaus lähinnä huono vitsi. kosla oli peestä.


      • Omistajan kokemuksia

        Minulla on Advanced Elements Convertible. Viime kesän alussa hommattu. Toimii omassa käytössäni aivan mainiosti. "Hyvin" pääsin mökille Päijänteellä kovassakin tuulessa. Ei taitu keskeltä niin kuin joku väitti. Hyvin sain mökkikamat, koffertit, bensat agragaattiin ym. kuljetettua (uskomatonta mutta totta!). Omaa elopainoa ei ole naisena tietysti kertynyt miehen verroin, mutta minulle kajakki on ollut loisto-ostos. Kulkee autossa ja pääsen melomaan ihan milloin vain.
        Suunnittelin jopa yksipaikkaisen ostamista ja ulkomaille lähtöä. Kajakki kun menee kassiin, niin minimivarustus muuten mukaan ja välimerelle melomaan.


      • veneilijjä
        Omistajan kokemuksia kirjoitti:

        Minulla on Advanced Elements Convertible. Viime kesän alussa hommattu. Toimii omassa käytössäni aivan mainiosti. "Hyvin" pääsin mökille Päijänteellä kovassakin tuulessa. Ei taitu keskeltä niin kuin joku väitti. Hyvin sain mökkikamat, koffertit, bensat agragaattiin ym. kuljetettua (uskomatonta mutta totta!). Omaa elopainoa ei ole naisena tietysti kertynyt miehen verroin, mutta minulle kajakki on ollut loisto-ostos. Kulkee autossa ja pääsen melomaan ihan milloin vain.
        Suunnittelin jopa yksipaikkaisen ostamista ja ulkomaille lähtöä. Kajakki kun menee kassiin, niin minimivarustus muuten mukaan ja välimerelle melomaan.

        Jo kumikanootin omistanutta ei voi sumuttaa.

        Haluan vain hyvää hyvyyttäni varoittaa muitakin ostamasta näitä, koska se pidentää aina "kunnollisten oikeiden kanoottien" myyntiintuloa niissä paikoissa, joissa näitä huijausleluja myydään, jos ihmiset menee ja ostaa näitä hiekkarantaleluiksi luokiteltavia ; kumikanootteja.

        Kumikanootin puollustajan ainoa motiivi voi olla, että hän joko myy niitä tai on samassa "ruokakunnassa" niitä myyvän kanssa.

        tämmöinen lisäuutinen väliin, että virosta saa 3 hengen, 4,5 metrisiä uusia lasikuitukanootteja helsinkiin rahdattuna 500 eurolla! värivaihtorehtojakin oli. etsivä löytää liikkeen sivut googlettamalla.
        Hyvää Oikean kanootin ostokevättä.


      • Nimetön
        Omistajan kokemuksia kirjoitti:

        Minulla on Advanced Elements Convertible. Viime kesän alussa hommattu. Toimii omassa käytössäni aivan mainiosti. "Hyvin" pääsin mökille Päijänteellä kovassakin tuulessa. Ei taitu keskeltä niin kuin joku väitti. Hyvin sain mökkikamat, koffertit, bensat agragaattiin ym. kuljetettua (uskomatonta mutta totta!). Omaa elopainoa ei ole naisena tietysti kertynyt miehen verroin, mutta minulle kajakki on ollut loisto-ostos. Kulkee autossa ja pääsen melomaan ihan milloin vain.
        Suunnittelin jopa yksipaikkaisen ostamista ja ulkomaille lähtöä. Kajakki kun menee kassiin, niin minimivarustus muuten mukaan ja välimerelle melomaan.

        Minä ostin Advance Elements Straight Edge -kanootin alkukesästä 2007. Tämä on ollut ehkä huonoimpia hankintoja ikinä. Nämä Kiinassa tehdyt kanootit ovat täynnä valmistusvirheitä ja sen vuoksi vaarallisia. Aluksi kanootti toimi hyvin, vaikka ei melontaominaisuuksiltaan olekaan kovin kummoinen. Talven yli se oli säilytyksessä lämpimässä varastossa. Kun otin kanootin esille keväällä niin suojakuoren liimaus oli irronnut molemmilta puolilta. Koko suojakuori vaihdettiin maahantuojalla mutta takuuaikaa ei tovomuksestani huolimatta pidennetty vaikka kyseessä oli vakava valmistusvika. Nyt parin melonnan jälkeen vasen ponttooni tyhjentyi kesken melonnan. Ponttoonissa oli 3 cm pituinen reikä saumakohdassa, sekin siis valmistusvika.


    • erä_koira_68

      challenger K 2 ei voi edes verrata unissaan Advanced Elements kajakkiin ! !!!

    • jkkkk

      Mulla on nyt neljättä kesää käytössä se Convertible, ihan tyytyväinen olen siihen ollut, tosin laiskuus iski enkä ole viitsinyt sitä kahteen vuoteen tyhjennellä, siinä se kulkee moottoripurren katolla.
      Saamme mukavaa liikuntaa pitkien etappien jälkeen.
      Se toimii myös jollana jos luonnonsataman syväys ei riitä purrelle.
      Ihan hyvä ostos. . . no ei se halpa ollut.

    • erä_koira_68

      Kyllä tuo Convertible on ihan Jees peli ! ja ei näitä ilmatäytteisiä,pidäkään verratakaan koviin kajakkeihin.niin kuin jotkut tekee...minun valintani on ilmatäytteinen kanootti,sillä pääsen vesi erämaahan kaikkeinen helpommin:)
      eikä ole ollut mitään ongelmia! hyvin on mennyt reissut..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      92
      8119
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      68
      2412
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      86
      949
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      751
    Aihe