Remppa menossa. Keittiö, apukeittiö, takkahuone, katoissa menossa valkolakattu helmipaneeli. Seuraavat kohteet olisi olohuone ja makuuhuoneet. Ehdotuksia ottaisin vastaan, vaaleaa tietenkin, mutta onko se täysin maalattua mdf, tasaista vai koristeelisempaa paneelia ? Kiitos mielipiteistänne.
Kattopaneeli
2
3270
Vastaukset
- merru_
Onko tuo helmipaneeli valmiiksi valkolakattu vai lakkasitteko itse?
Meillä kattoon tulossa antiikkipaneelia, sekin on ihan kivan näköistä.
Minä laittaisin ainakin olohuoneeseen sitä helmipaneelia ja makkareihin sitten vaikka mdf:ää jos edullisuutta haette, muutoin laittaisin valkolakattua paneelia tai sitten sitä helmipaneelia.- tirsku
Hei ja kiitos mielipiteestäsi ; )
N. vuosi sitten revittiin tummunut mäntypaneeli pois, osa oli puuverstaalla lakattu, kiireen vuoksi lakkasimme kolmeen kertaan itse loput, kuivui kuuman ja kuivan kesän vuoksi tosi hyvin ja kaunis keittiö tuli. Keittiössä on Puustellin tuomenvalkoiset harjatut mäntyovet, joten valkolakattu (mänty) helmipaneeli on kaunis keittiössä, olohuone on kyllä aivan keittiön vieressä, joten ihan hyvä mielipide. Paljon on mielipiteitä valkolakatun mäntykaton (meillä vähäoksainen) kellastumisesta, no aika näyttää ja vedetään maali päälle jos alkaa kellastumaan, ei ole kuin nämä kolme huonetta. Kaunis katto edelleen ainakin nyt vuoden asumisen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818