Miten MOT-ohjelman teesit pätevät Belgeihin. Olen kuullut, että geelibelgit jalostettu jo pilalle.
MOT
8
1204
Vastaukset
- milleen...
pilalle? Pientä perustelua kaipaisin tohon väitteeseen. Sukusiittosia varmasti löytyy sekä geeleistä että työlinjoista. Ja sekopäitäkin molemmista linjoista. Itelläni kaks geelaria, koti- ja harrastuskavereina kivoja mutta tuskin noista työkoiriksi olisi.
- ja vaikka
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
- sukusiitos %
ja vaikka kirjoitti:
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
toisella 0% ja toisella 0,39%.
- tykkää kaikista
ja vaikka kirjoitti:
Mä en todellakaan tykkää kaikista belgeitä. Mä tykkään vain hyvistä belkeistä, semmosista, jotka ovat sosiaalisia, joilla on kunnon puruote ja jotka eivät pelkää paukkuja eivätkä pimeää. Hyvät belgit ovat kuin taivaassa kun saavat ropsotinpatukkaa kylkiinsä.
- verraten terve
Verraten terve rotu. Suurimmat viat pääkopassa ja sisäelimissä silmissä. Luustollisesti terve rotu.
- tervettä
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
- jolla ei
tervettä kirjoitti:
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
harrasteta / voi harrastaa suojelua on ihan turha, vai? Belgeissä harvoin mitään vikaa, kyllä ne viirapäät on pääasiassa siellä narun toisessa päässä.
- RaijaTeelusikka
No eivät päde millään lailla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708