Miten MOT-ohjelman teesit pätevät Belgeihin. Olen kuullut, että geelibelgit jalostettu jo pilalle.
Vastaukset 8
- milleen...
pilalle? Pientä perustelua kaipaisin tohon väitteeseen. Sukusiittosia varmasti löytyy sekä geeleistä että työlinjoista. Ja sekopäitäkin molemmista linjoista. Itelläni kaks geelaria, koti- ja harrastuskavereina kivoja mutta tuskin noista työkoiriksi olisi.
- ja vaikka
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
- sukusiitos %
ja vaikka kirjoitti:
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
toisella 0% ja toisella 0,39%.
- tykkää kaikista
ja vaikka kirjoitti:
Mä en todellakaan tykkää kaikista belgeitä. Mä tykkään vain hyvistä belkeistä, semmosista, jotka ovat sosiaalisia, joilla on kunnon puruote ja jotka eivät pelkää paukkuja eivätkä pimeää. Hyvät belgit ovat kuin taivaassa kun saavat ropsotinpatukkaa kylkiinsä.
- verraten terve
Verraten terve rotu. Suurimmat viat pääkopassa ja sisäelimissä silmissä. Luustollisesti terve rotu.
- tervettä
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
- jolla ei
tervettä kirjoitti:
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
harrasteta / voi harrastaa suojelua on ihan turha, vai? Belgeissä harvoin mitään vikaa, kyllä ne viirapäät on pääasiassa siellä narun toisessa päässä.
- RaijaTeelusikka
No eivät päde millään lailla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491384- 1111285
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198909Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.320832Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä227786- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232657Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88620Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21581