Miten MOT-ohjelman teesit pätevät Belgeihin. Olen kuullut, että geelibelgit jalostettu jo pilalle.
MOT
8
1178
Vastaukset
- milleen...
pilalle? Pientä perustelua kaipaisin tohon väitteeseen. Sukusiittosia varmasti löytyy sekä geeleistä että työlinjoista. Ja sekopäitäkin molemmista linjoista. Itelläni kaks geelaria, koti- ja harrastuskavereina kivoja mutta tuskin noista työkoiriksi olisi.
- ja vaikka
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
- sukusiitos %
ja vaikka kirjoitti:
joku tuossa alempana sairaiksi ja sukurutsatuiksi geelejä väittää niin ainakin omani ovat terveiksi kuvattuja, toinen 11v ja toinen 7v eikä mitään ongelmia vielä kummallakaan ole ollut terveyden kanssa. Mutta mä jo vähän odottelinkin millon joku kirjottaa jotain provosoivaa ja haukkuu jompaa kumpaa linjaa. Ite tykkään kaikista belgeistä, linjaan ja muunnokseen katsomatta.
toisella 0% ja toisella 0,39%.
- tykkää kaikista
ja vaikka kirjoitti:
Mä en todellakaan tykkää kaikista belgeitä. Mä tykkään vain hyvistä belkeistä, semmosista, jotka ovat sosiaalisia, joilla on kunnon puruote ja jotka eivät pelkää paukkuja eivätkä pimeää. Hyvät belgit ovat kuin taivaassa kun saavat ropsotinpatukkaa kylkiinsä.
- verraten terve
Verraten terve rotu. Suurimmat viat pääkopassa ja sisäelimissä silmissä. Luustollisesti terve rotu.
- tervettä
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
- jolla ei
tervettä kirjoitti:
harvassapa terveitä pelkejä enää. Aika monella nuppi tyhjä, epi vaivaa, liian lyhyt selkä, iposta ei tule mitään eikä esteiden yli päästä. Semmoseks ne menny. Ainoa oikea pelki on työlinjainen. Muut sukurutsattua roskaa.
harrasteta / voi harrastaa suojelua on ihan turha, vai? Belgeissä harvoin mitään vikaa, kyllä ne viirapäät on pääasiassa siellä narun toisessa päässä.
- RaijaTeelusikka
No eivät päde millään lailla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172