Kumpi naista hotelleista on parempi a) sijainniltaan b)palveluiltaan?
Swissotel vai Radisson SAS?
4
828
Vastaukset
- jonttura
A)Swissotel lähempänä keskustaa ja Sanlitunin ostos aluetta.B ) Ei muuta kokemusta kuin yhdet oluset Radissonissa.( tuli nopeasti)
- Liikematkalla
Swiss on paremmalla paikalla, mutta Radisson SAS on uudempi ja "skandinaavisempi". Eli huoneet mielestäni paremmat jne. Swissin pitäisi olla hieno hotelli, mutta alkaa olla auttamatta vanhanaikainen. Itse en enää Swissiin menisi, on käsittääkseni kalliimpi. Tosin kävelymatkan päässä esim Sanlitunista.
Liikematkalla kirjoitti:
Swiss on paremmalla paikalla, mutta Radisson SAS on uudempi ja "skandinaavisempi". Eli huoneet mielestäni paremmat jne. Swissin pitäisi olla hieno hotelli, mutta alkaa olla auttamatta vanhanaikainen. Itse en enää Swissiin menisi, on käsittääkseni kalliimpi. Tosin kävelymatkan päässä esim Sanlitunista.
Mä kyllä suosin Swissiä noista vaihtoehdoista, se on paremmalla paikalla ja mielestäni ihan siisti. Radissonista sen sijaan jäi jotenkin kulahtanut vaikutelma.
- Pera
***** kirjoitti:
Mä kyllä suosin Swissiä noista vaihtoehdoista, se on paremmalla paikalla ja mielestäni ihan siisti. Radissonista sen sijaan jäi jotenkin kulahtanut vaikutelma.
SAS:sta joutuu operoimaan aina taksilla, Swissotel sijaitsee metroaseman päällä.
Muut Swiss edut tuli jo aiemmin listattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808