galluyp

bbb

mitä tyhmää ootte keksinyt pienenä?

8

2277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

      no oltiin pikkuveljen kanssa saatu joululahjaksi hevosen rooliasut pistettiin ne päälle ja laukattiin
      ympäri taloaXDDD

    • yhen kamun kaa

      kun kaupoissa oli niitä semmosia pokepalloja joissa oli karkkia ja semmonen muoviukko niin me napattiin ampiaisia niihin ja heiteltiin sitten niitä sisällä menemään niin että ne aukes ja ne ampiaiset alko riehuu sit me tuotiin kerran pikkulintu meille sisälle xD

      • bbb

        no tä tapahtu aika pienenä mä olin rattaissa nukkumassa ja mun veli tuli ja laittoi valjaat kiinni olin 8 xD kiva sitten herätä kun ei päässyt pois

        -sitten veli on lukinnut mut suihkukaappiin


    • riesa

      En keksinyt tehdä itse näit seuraavii, vaan olin tekemisen kohteena:

      Nähtiin velipojan kanssa telkkarissa mainos, jossa oli viikinki-pastilleja mainostettavana ja sit niille ukoille kasvo parta ja sarvet päähän kun ne söi niit karkkei. No, sit kerran oltiin kaupas ja hoksattiin niit viikinkikarkkei ja tietenkin ostettiin niit ja sit kotona tää mun veli käski mun syödä ekana askillisen niit pastilleja ku pelkäs, et ne parta ja sarvet kasvaa oikeasti.

      Toinen on sit, et oltiin kaupassa ja mulla kun oli poskessa sellanen sydämen muotoinen syntymämerkki, niin tää sama veli hoksas sen ja rupes raaputtaa sitä irti, ku luuli et se on jotain likaa.

    • pikkuinen...<33

      vitsi en ollu kovinkaa pieni ku aloin harrastaa mun siskon kans. Se on kaheksa, ja sano et hän haluu multa munaa, ni annoin. Vitsi mitä nautintoo. Sil ei oo mitää estoi, ja mä panen sitä aina ku se nukkuu sit se herää ja on sillee et "aaaaahhh lisää lisääääää!!"

      • hehheh Cx

        ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx


      • oon oon
        hehheh Cx kirjoitti:

        ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx

        lukinnu siskon ties minne

        ja sit joskus kersana katoin salaa jonkun ihmeleffan ja seuraavana aamuna lähin nallipyssy kädessä ja uikkarit päässä pihalle paukittelemaan nallipyssyllä toisia päin :P

        ja sit kerran oon heittäny meijän kissaa virsikirjalla ja tiputtanu semmosen helvetilisen ison peilin ainakin semmosen ison ikkunan kokosen einältä lattialle ja sen jälkee menin varmaan kaheks tunniks kellariin piiloon


    • ...........

      ala asteella olin en muista millä luokalla: olin kaverin luona yökylässä, niin yöllä mentii urheilukentälle jossa minun kaveri yllytti mua viskaamaan maasta löytyneen kaljapullon yhen rakennuksen ikkunasta sisään ja minähän tein niin. Mun kaveri sitten kuitenkin sanoi että et olisi viskannut, siinä sitten äkkiä hypättiin pyörän kyytiin ja poljettiin paikalta pois että naapurit ei kerkeä nähdä meitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe