galluyp

bbb

mitä tyhmää ootte keksinyt pienenä?

8

2312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo...

no oltiin pikkuveljen kanssa saatu joululahjaksi hevosen rooliasut pistettiin ne päälle ja laukattiin
      ympäri taloaXDDD

• yhen kamun kaa

kun kaupoissa oli niitä semmosia pokepalloja joissa oli karkkia ja semmonen muoviukko niin me napattiin ampiaisia niihin ja heiteltiin sitten niitä sisällä menemään niin että ne aukes ja ne ampiaiset alko riehuu sit me tuotiin kerran pikkulintu meille sisälle xD

• bbb

no tä tapahtu aika pienenä mä olin rattaissa nukkumassa ja mun veli tuli ja laittoi valjaat kiinni olin 8 xD kiva sitten herätä kun ei päässyt pois

-sitten veli on lukinnut mut suihkukaappiin

• riesa

En keksinyt tehdä itse näit seuraavii, vaan olin tekemisen kohteena:

Nähtiin velipojan kanssa telkkarissa mainos, jossa oli viikinki-pastilleja mainostettavana ja sit niille ukoille kasvo parta ja sarvet päähän kun ne söi niit karkkei. No, sit kerran oltiin kaupas ja hoksattiin niit viikinkikarkkei ja tietenkin ostettiin niit ja sit kotona tää mun veli käski mun syödä ekana askillisen niit pastilleja ku pelkäs, et ne parta ja sarvet kasvaa oikeasti.

Toinen on sit, et oltiin kaupassa ja mulla kun oli poskessa sellanen sydämen muotoinen syntymämerkki, niin tää sama veli hoksas sen ja rupes raaputtaa sitä irti, ku luuli et se on jotain likaa.

• pikkuinen...<33

vitsi en ollu kovinkaa pieni ku aloin harrastaa mun siskon kans. Se on kaheksa, ja sano et hän haluu multa munaa, ni annoin. Vitsi mitä nautintoo. Sil ei oo mitää estoi, ja mä panen sitä aina ku se nukkuu sit se herää ja on sillee et "aaaaahhh lisää lisääääää!!"

• hehheh Cx

ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx

• oon oon
        hehheh Cx kirjoitti:

ostettiin pikkune telkkari ja siin oli se laatikko ja laskin sillä alas portaita! Ja sit kun olin kutosella uutenavuotena menin tyhjään roskikseen ja sinne heitettiin kiinareita... korvat meni Cx

lukinnu siskon ties minne

ja sit joskus kersana katoin salaa jonkun ihmeleffan ja seuraavana aamuna lähin nallipyssy kädessä ja uikkarit päässä pihalle paukittelemaan nallipyssyllä toisia päin :P

ja sit kerran oon heittäny meijän kissaa virsikirjalla ja tiputtanu semmosen helvetilisen ison peilin ainakin semmosen ison ikkunan kokosen einältä lattialle ja sen jälkee menin varmaan kaheks tunniks kellariin piiloon

• ...........

ala asteella olin en muista millä luokalla: olin kaverin luona yökylässä, niin yöllä mentii urheilukentälle jossa minun kaveri yllytti mua viskaamaan maasta löytyneen kaljapullon yhen rakennuksen ikkunasta sisään ja minähän tein niin. Mun kaveri sitten kuitenkin sanoi että et olisi viskannut, siinä sitten äkkiä hypättiin pyörän kyytiin ja poljettiin paikalta pois että naapurit ei kerkeä nähdä meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe