Tuli tällanen proplema ostin LCD telkkarin kytkin siihen videot (JVC) On scartti ja kaikki kuten entisessäkin telkussa. Videoista näkyi aluksi ihan hyvin eli telkkuun tuli ilmoitus EXIT 1 sen jälkeen nauhan toisto. Säätelin kumminkin videon asetuksia nyt näkyy myös EXIT 1 mutta pelkkä sininen kuvaruutu ääni kuuluu. Videon säätö valikkoa en saa näkyviin telkkuun enkä videon pikkunäyttöön missä vika? KIITOS
Sähköt
sain kitaraan
2
512
Vastaukset
- olla..
Että on joko kuvapäiden vaihto entisiin videoihin tai kokonaan uuden laitteen osto (,suosittelen viimeistä vaihtoehtoa) edessä tai vika voi tietystikin löytyä asetuksistakin. Ja oletko muuten testannut sen jälkeen kun huomasit kuvan hävinneen videotasi jollakin muulla televisiolla kuin tuolla uudella LCD-telkulla ?
- löytyykö...
löytyykö tv:n valikoista asetuksia scart-portille esim. vaihto RGB-signaalin ja videosignaalin välillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652