Näkemyksiä?

Krlll

Millaisia näkemyksiä "asiaan" vihkiytyneillä on hengestä ja sielusta ja astraalikehosta ja yms yms yms. Mitä kaikkia tasoja ihmisessä on ja miten ne ilmentyvät? Minulla on omat käsitykseni mutta haluan tietää mitä muutkin ajattelevat.

5

556

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Jorma

....on erittäin pieni pyhien kirjotusten mukaan(Veda)10000:es osa hiuksenpäästä eli hius halkaistaan kymmeneentuhanteen osaan ja yksi niistä osista on henkisielun koko.Siitä voimme päätellä että se menee ylitse tavallisen materiaalisen näkökyvyn.Oma kohtaisesti olen havainnut henkisielun olevan tähtisädetikun kipinä lisättynä siihen vielä vähän lisää kokoa ja lämmin kirkas sähköisyyden väri.Erittäin vaikeaa kuvailla täytyy kokea itse.

• onko sinulle

tuttu.Seitsemän ja yhdeksänosainen ihminen.

• olen
        onko sinulle kirjoitti:

tuttu.Seitsemän ja yhdeksänosainen ihminen.

yhdeksän osainen?

barahmiineilla oli viisi osainen jaotus.(?)

ymmärrän ehkä seiskan, mutta ysi menee jo reulusti yli ☺.

Kiinnostusta selventää tätä ?

• AVortac

Hmm. Viestisi aiheuttaa minussa hivenen negatiivisen emotionaalisen reaktion. Lähinnä se johtunee siitä, että se heijastaa hivenen tätä nykyaikaista tyypillistä asennetta, että vaaditaan tarjoamatta.

Tarkoitan, että tarjoamatta ensin ystävällisesti ja kauniisti ja pyyteettömästi omia näkemyksiä varmistetaan selusta vaatimalla ensin muiden näkemykset, ja sitten vasta ehkä varovaisesti uskalletaan omista kertomaan (jos sittenkään, et edes sellaista luvannut varsinaisesti).

Tämä on omiaan tuomaan vastareaktion, joka aiheuttaa sen, ettei psykologisesti halutakaan kertoa mitään näkemyksiä, vaikka joltain osalta olisi muuten voinutkin olla mielekästä.

Lisäksi kysymyksesi on niin epämääräinen, että jos minä vastaisin siihen seikkaperäisesti ja mielestäni tarpeeksi laajasti ja yksityiskohtaisesti, joutuisin kirjoittamaan varmaan kaksitoista kokonaista kirjateosta, ja silti varmasti jotain tärkeää jäisi kirjoittamatta.

Eli ihan näin ystävällisenä sivustakulkijan ohjeena voisit kaventaa kysymyksesi vähän tarkemmin (eli fokusoida sen kenties yhteen noista kentistä ja siinäkin mielessä johonkin yksityiskohtaan, ja selventää mitä tarkoitat sillä kysymyksellä jne.).. ja mikä tärkeimpänä, tarjota ensin omat näkemyksesi muiden pureskeltavaksi, ennenkuin vaadit toisia tarjoamaan ikäänkuin 'ilmaiseksi' omansa, vain siksi että sinä niin pyydät tarjoamatta mitään vastineeksi.

Reilu kauppa, tiedätkös.

Näin sivuhuomautuksena minulla olisi noista asioista paljonkin kerrottavaa, mutta kysymyksesi ei oikein inspiroi. Jos kysymys olisi tarkempi ja selventävämpi, voisin vaikka innostua kertomaankin näistä asioista jotakin.

- Vortac

• AVortac

Kylläpä suomenkieli on joskus vaikeaa. 'vihkimyksettömyydestä'

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1018
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      838
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      680
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      666
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      178
      512
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      479
    7. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      450
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      56
      429
    10. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      417
    Aihe