TALLINK/SILJA

"palvelee"

Elämme vuotta 2007 ja Tallinkin Silja on poistanut mahdollisuuden ottaa yhteyttä sähköpostitse...
Eli jos on jotain kysyttävää esim. varauksen suhteen, niin aina soitto MAKSULLISEEN numeroon...

Joo, ei mun talous tohon 2 euroon kaadu, mutta fiilikset käyttää tuollaista rahastuslaitosta loppuu samantien. Sähköposti olikin asiakkaalle liian helppo ja edullinen tapa pitää yhteyttä.

Voi jessus tätä kuluttajan kyykyttämistä. Firmat takoo mahtavia tuloksia, mutta mikään ei riitä.

34

3836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinkilla sen verran

      velkaa että asiakaspalvelukin makssa.
      Onneksi itse olen valinnut varustamoni oikein ja voin nettiyhteyttä käyttäen hoitaa kaikki matka-asiani.
      Ovat ehkä huomanneet itsepalvelu mahdollisuuden tarjoamisen edullisemmaksi vaihtoehdoksi.
      Ja jos puhelinpalvelua haluaa. saa sen normaali hintaisesta numerosta.

    • sinisilmäiset siljalaiset

      uskoitte ettei mikään muutu.
      Kaikki tulee pikkuhiljaa muuttumaan.
      Lopuksi brändikin on tallink-brändi :
      TULOS TAI ULOS !

    • ...
      • matkan varaus ja muuttamine...

        Onnistuu sähköpostilla, kohadassa YHTEYTTÄ.
        Pitää vaan osata lukea ja käyttää bäitä netti sivuja! Mikä täällä tuntuu olevan aikka heikkoa näiden kirjoittelijoitten piirissä.


      • club-silja juttu

        satu kiinnostaa, eikö silloinkin pitäisi olla tasavertainen kohtelu asiakkaille, kuten muutkin tarjoavat olit jäsen tai ei.


      • !!!!!!!!!
        club-silja juttu kirjoitti:

        satu kiinnostaa, eikö silloinkin pitäisi olla tasavertainen kohtelu asiakkaille, kuten muutkin tarjoavat olit jäsen tai ei.

        Eli siis kohdassa OTA YHTEYTTÄ löytyy myös sähkäri mahdollisuus!!!


      • club-silja jäsenenyyden!
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        Eli siis kohdassa OTA YHTEYTTÄ löytyy myös sähkäri mahdollisuus!!!

        kyse oli ilman jäsenyyttä!

        LUE EDELLINEN JOSSA KYSYTTIIN JOS EI HALUA OLLA JÄSEN, SILLOIN TUOTA MAITSEMAASI MAHDOLLISUUTTA EI OLE !!!


      • pöö55
        club-silja jäsenenyyden! kirjoitti:

        kyse oli ilman jäsenyyttä!

        LUE EDELLINEN JOSSA KYSYTTIIN JOS EI HALUA OLLA JÄSEN, SILLOIN TUOTA MAITSEMAASI MAHDOLLISUUTTA EI OLE !!!

        nimen jälkeen kanta-asiakasnumero ja suluissa ei pakollinen... joten mielestäni se ei silloin ole pakollinen..


      • ole Siljan sivut
        pöö55 kirjoitti:

        nimen jälkeen kanta-asiakasnumero ja suluissa ei pakollinen... joten mielestäni se ei silloin ole pakollinen..

        Jopas on vaikea kuvio löytää tuo palautelomake.
        Jonkin Clubin sivuilta löytyy! Miksi ei Siljan sivuilta suoraan?

        Ja tämä teksti on tuolla Clubin palautesivuilla:

        Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme, emmekä pysty vastamaan uusiin sähköpostiviesteihin juuri nyt. Pahoittelemme asiaa ja pyrimme saamaan ruuhkan purettua mahdollisimman pian

        Eli eivät viitsi vastailla meileihin...


      • Anonyymi

        Hyvä kun selvisi 14 vuodessa.


    • Deipyle

      www.tallink.fi valitse yläreunasta (etusivu/tallink/siljaline/tallink club/ club silja jne) "ota yhteyttä". Vasempaan reunaan tulee valikko: ota yhteyttä/matkavaraukset/palvelunumerot/palvelupisteet/Tallink Silja Oy/Sponsorointi/palaute. Seuraavista vaihtoehdoista voit valita vaikka matkavarauksen muutoksen, tai mitä nyt sitten haluat kysyä, vastaus luvataan max. kolmessa päivässä.

      Jos tuo tuntuu hankalalta, purnaa ihmeessä Tallinkille palautteen kautta. Itse lähetin kitkeränsävyistä postia muutama vuosi sitten kun ClubSiljan etuja huononnettiin, ja kas kummaa, Siljan asiakaspalvelusta tuli puhelu seuraavana päivänä:)

      • palvelua, muilta

        saa palautteen jo samana päivänä, ja esimerkiksi vikingillä jo parin tunnin sisällä viimeistään!


      • kitkeräsävyinen palautteesi

        mitenkään, vaan sanottiinko kylmästi systeemin olevan nyt tämmönen.
        Eli palautuiko asia ennalleen?


      • Deipyle
        kitkeräsävyinen palautteesi kirjoitti:

        mitenkään, vaan sanottiinko kylmästi systeemin olevan nyt tämmönen.
        Eli palautuiko asia ennalleen?

        viestini mitään muuttanut (kritisoin kultatasoon vaadittavaa rajaa, samalla kun Silja mainosti laivojaan perheystävällisinä, muutettiin kultavaatimukset niin että niistä hyötyivät enää lähinnä bisnesmatkailijat), pahoiteltiin kovasti että koin tuon muutoksen huononnuksena, toivottiin että jatkossakin kuitenkin risteilisin Siljalla jne..

        Mutta sainpahan sanotuksi "Olen hirveän vihainen!"..


      • SILJALLE

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.


      • siihen sivuun
        SILJALLE kirjoitti:

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.

        Tässä se surullinen valikko:

        http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/contact/reservation/

        Sähköposti olikin liian simppeli juttu.
        Hyvin ovat operaattorit saaneet "kokonaisvaltaisia ratkaisuja" myytyä.

        "Kyllä (tyhmä) asiakas maksaa" - nauraa Tallinkin johto.


      • Deipyle
        SILJALLE kirjoitti:

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"


      • vaikeaselkoinen systeemi,
        siihen sivuun kirjoitti:

        Tässä se surullinen valikko:

        http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/contact/reservation/

        Sähköposti olikin liian simppeli juttu.
        Hyvin ovat operaattorit saaneet "kokonaisvaltaisia ratkaisuja" myytyä.

        "Kyllä (tyhmä) asiakas maksaa" - nauraa Tallinkin johto.

        tehty varmasti tarkoituksella, että ne joilla on todellakin jotain palautta soittaisivat siihen kalliiseen nro:on ettei tarvii maksaa asiakaspalvelun työntekijöille turhasta jaarituksesta, vaan maksatetaan se asiakkailla.

        Ottaisivat oppia esim. viking linen asiakaspalvelusta, jossa tärkeintä
        asiakkaan välitön palveleminen.


      • joku muu tapa,
        Deipyle kirjoitti:

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"

        olisi siellä varmasti selkeästi ilmoitettu.
        Jos vaan naisen logiikkasi sen ymmärtää ??


      • makua tässäkin
        Deipyle kirjoitti:

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"

        Hyvä juttu, seurataan mitä vastaavat.


      • Deipyle
        makua tässäkin kirjoitti:

        Hyvä juttu, seurataan mitä vastaavat.

        vastaus oli sitten eilen tullut sähköpostiini:

        "Kiitos viestistänne TallinkSiljalle. Osoitteesta www.tallinksilja.com/fi kohdasta "Ota yhteyttä" löytyy Palautelaatikko jossa on 4 eri otsikkoa. Riippuu hieman asiasta voiko tietoja kysellä palautelaatikon kautta vaiko soittamalla. Otsikon "Matkaan liittyviä kysymyksiä" alla lukee näin: "Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme. Pyrimme vastaamaan viesteihin viidessä arkipäivässä. Kiireellisissä asioissa pyydämme Teitä soittamaan palvelunumeroomme 0600 174552 (1,64e/vastattu puhelu aina pvm/mpm).

        Pyydämme huomioimaan, että täällä et voi varata matkaa tai muuttaa varausta. Matkavaraukset voitte tehdä joko OnLinessa tai soittamalla palvelunumeroomme. Muutokset voi tehdä ainoastaan palvelunumeron kautta.

        Pidätämme oikeudet muutoksiin.

        Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiinne.

        Ystävällisin terveisin

        Julia Engblom
        HelpDesk Agent
        Tallink Silja Oy"

        Että näin.


      • päässyt vähemmällä
        Deipyle kirjoitti:

        vastaus oli sitten eilen tullut sähköpostiini:

        "Kiitos viestistänne TallinkSiljalle. Osoitteesta www.tallinksilja.com/fi kohdasta "Ota yhteyttä" löytyy Palautelaatikko jossa on 4 eri otsikkoa. Riippuu hieman asiasta voiko tietoja kysellä palautelaatikon kautta vaiko soittamalla. Otsikon "Matkaan liittyviä kysymyksiä" alla lukee näin: "Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme. Pyrimme vastaamaan viesteihin viidessä arkipäivässä. Kiireellisissä asioissa pyydämme Teitä soittamaan palvelunumeroomme 0600 174552 (1,64e/vastattu puhelu aina pvm/mpm).

        Pyydämme huomioimaan, että täällä et voi varata matkaa tai muuttaa varausta. Matkavaraukset voitte tehdä joko OnLinessa tai soittamalla palvelunumeroomme. Muutokset voi tehdä ainoastaan palvelunumeron kautta.

        Pidätämme oikeudet muutoksiin.

        Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiinne.

        Ystävällisin terveisin

        Julia Engblom
        HelpDesk Agent
        Tallink Silja Oy"

        Että näin.

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.


      • ahneuden
        päässyt vähemmällä kirjoitti:

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.

        Eikös sekin ole "tulojen menetys", kun meikäläinen ei enää tuollaisesta (joka asiasta rahastus) firmasta palveluja osta? Ihan kaikesta ei kannattais lypsää... ehkä suomalaiset haluaa maksaa, toivottavasti ei. Rahalle olisi kiva saada jotain vastinettakin. Miten ne ennen pystyi palvelemaan "ilmaiseksi"?


      • Ville-Viikinki
        päässyt vähemmällä kirjoitti:

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.

        ei ilmeisesti ole vielä tajuttu sitä, että kaikkein suurimman ylimääräisen kuluerän aiheuttaa asiakas, joka jättää tulematta laivalle, esimerkiksi turhan ahneen rahastuksen takia.


      • unohdit
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        ei ilmeisesti ole vielä tajuttu sitä, että kaikkein suurimman ylimääräisen kuluerän aiheuttaa asiakas, joka jättää tulematta laivalle, esimerkiksi turhan ahneen rahastuksen takia.

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.


      • on,että voit
        unohdit kirjoitti:

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.

        vikingillä hoitaa koko jutun online systeemillä, ja mikä sinä olet marisemaan.
        Seurasihan viking tallinkin viitoittamaa tietä.
        Ja tallinkilla tuo minuuttihinta koko puhelun ajan sama.
        vikingillä per puhelu, et on tossa viking asiallisemmalla linjalla.


      • viälä sanoo:
        unohdit kirjoitti:

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.

        Älä nuolase ennen ku tipahtaa.

        Kun sinä siällä siljalla tunnut
        viihtyvän, kai sieltäkin löytyy
        asikkaikkaille vähintään pari
        velvoitteettomia etuja tarjoavaa
        clubia, kuten vikingillä?


    • älä osta

      kuittaa takaisin laivalla,käytä mahdollisimman vähän rahaa siellä

      • Virolainen matkustaja

        olen sama mieltä.
        Mutta bisnis on bisnis.Jos raha on heilla liika sitten voivat keksia muita maksuja lisäksi.Emme matkusta sitten Tallinkilla.Hyvä että on vielä mahdolisuus matkustaa toisen firma laivalla. :)


    • SUU AUKI

      AINA HUOMAUTTAKAA ASIAKASPALVELUUN TÄSTÄ RAHASTUKSESTA

      JA KOMMENTTEJA VIESTINTÄVÄLINEISIIN

    • WWW.TALLINK.FI

      SAPEKASATA PALAUTETTA VOI ANTAA TALLINKILLE SIVULLA WWW.TALLINK.FI

      OTA YHTEYTTÄ
      PALAUTE




      KIRJOITTAKAA !!!!

      • naurattako

        Ei tu ininänne mitään muuttamaan.
        Tallink myy venäjälle enemmän,
        sieltä löytyy kapasiteettia joka
        nutise kuten te.
        Tai hommatkaa adressiin 20.000
        nimee, muuten aivan turhaa touhuu!


      • Sijii
        naurattako kirjoitti:

        Ei tu ininänne mitään muuttamaan.
        Tallink myy venäjälle enemmän,
        sieltä löytyy kapasiteettia joka
        nutise kuten te.
        Tai hommatkaa adressiin 20.000
        nimee, muuten aivan turhaa touhuu!

        Siljalle voi soittaa ilmaiseksi numeroon 0800-129129


      • sinulla vanhaa tietoa.
        Sijii kirjoitti:

        Siljalle voi soittaa ilmaiseksi numeroon 0800-129129

        tallinkin sivuilta, kun ei moista nro:a enää löydy.
        On vain tuo 0600- alkuinen palvelunro !!

        Jos olet tietosi saanut entisiltä siljan sivuilta,
        ei niitä ole enää päivitetty koska silja linea ei ole enää olemassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe