TALLINK/SILJA

"palvelee"

Elämme vuotta 2007 ja Tallinkin Silja on poistanut mahdollisuuden ottaa yhteyttä sähköpostitse...
Eli jos on jotain kysyttävää esim. varauksen suhteen, niin aina soitto MAKSULLISEEN numeroon...

Joo, ei mun talous tohon 2 euroon kaadu, mutta fiilikset käyttää tuollaista rahastuslaitosta loppuu samantien. Sähköposti olikin asiakkaalle liian helppo ja edullinen tapa pitää yhteyttä.

Voi jessus tätä kuluttajan kyykyttämistä. Firmat takoo mahtavia tuloksia, mutta mikään ei riitä.

34

4065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallinkilla sen verran

      velkaa että asiakaspalvelukin makssa.
      Onneksi itse olen valinnut varustamoni oikein ja voin nettiyhteyttä käyttäen hoitaa kaikki matka-asiani.
      Ovat ehkä huomanneet itsepalvelu mahdollisuuden tarjoamisen edullisemmaksi vaihtoehdoksi.
      Ja jos puhelinpalvelua haluaa. saa sen normaali hintaisesta numerosta.

    • sinisilmäiset siljalaiset

      uskoitte ettei mikään muutu.
      Kaikki tulee pikkuhiljaa muuttumaan.
      Lopuksi brändikin on tallink-brändi :
      TULOS TAI ULOS !

    • ...
      • matkan varaus ja muuttamine...

        Onnistuu sähköpostilla, kohadassa YHTEYTTÄ.
        Pitää vaan osata lukea ja käyttää bäitä netti sivuja! Mikä täällä tuntuu olevan aikka heikkoa näiden kirjoittelijoitten piirissä.


      • club-silja juttu

        satu kiinnostaa, eikö silloinkin pitäisi olla tasavertainen kohtelu asiakkaille, kuten muutkin tarjoavat olit jäsen tai ei.


      • !!!!!!!!!
        club-silja juttu kirjoitti:

        satu kiinnostaa, eikö silloinkin pitäisi olla tasavertainen kohtelu asiakkaille, kuten muutkin tarjoavat olit jäsen tai ei.

        Eli siis kohdassa OTA YHTEYTTÄ löytyy myös sähkäri mahdollisuus!!!


      • club-silja jäsenenyyden!
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        Eli siis kohdassa OTA YHTEYTTÄ löytyy myös sähkäri mahdollisuus!!!

        kyse oli ilman jäsenyyttä!

        LUE EDELLINEN JOSSA KYSYTTIIN JOS EI HALUA OLLA JÄSEN, SILLOIN TUOTA MAITSEMAASI MAHDOLLISUUTTA EI OLE !!!


      • pöö55
        club-silja jäsenenyyden! kirjoitti:

        kyse oli ilman jäsenyyttä!

        LUE EDELLINEN JOSSA KYSYTTIIN JOS EI HALUA OLLA JÄSEN, SILLOIN TUOTA MAITSEMAASI MAHDOLLISUUTTA EI OLE !!!

        nimen jälkeen kanta-asiakasnumero ja suluissa ei pakollinen... joten mielestäni se ei silloin ole pakollinen..


      • ole Siljan sivut
        pöö55 kirjoitti:

        nimen jälkeen kanta-asiakasnumero ja suluissa ei pakollinen... joten mielestäni se ei silloin ole pakollinen..

        Jopas on vaikea kuvio löytää tuo palautelomake.
        Jonkin Clubin sivuilta löytyy! Miksi ei Siljan sivuilta suoraan?

        Ja tämä teksti on tuolla Clubin palautesivuilla:

        Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme, emmekä pysty vastamaan uusiin sähköpostiviesteihin juuri nyt. Pahoittelemme asiaa ja pyrimme saamaan ruuhkan purettua mahdollisimman pian

        Eli eivät viitsi vastailla meileihin...


      • Anonyymi

        Hyvä kun selvisi 14 vuodessa.


    • Deipyle

      www.tallink.fi valitse yläreunasta (etusivu/tallink/siljaline/tallink club/ club silja jne) "ota yhteyttä". Vasempaan reunaan tulee valikko: ota yhteyttä/matkavaraukset/palvelunumerot/palvelupisteet/Tallink Silja Oy/Sponsorointi/palaute. Seuraavista vaihtoehdoista voit valita vaikka matkavarauksen muutoksen, tai mitä nyt sitten haluat kysyä, vastaus luvataan max. kolmessa päivässä.

      Jos tuo tuntuu hankalalta, purnaa ihmeessä Tallinkille palautteen kautta. Itse lähetin kitkeränsävyistä postia muutama vuosi sitten kun ClubSiljan etuja huononnettiin, ja kas kummaa, Siljan asiakaspalvelusta tuli puhelu seuraavana päivänä:)

      • palvelua, muilta

        saa palautteen jo samana päivänä, ja esimerkiksi vikingillä jo parin tunnin sisällä viimeistään!


      • kitkeräsävyinen palautteesi

        mitenkään, vaan sanottiinko kylmästi systeemin olevan nyt tämmönen.
        Eli palautuiko asia ennalleen?


      • Deipyle
        kitkeräsävyinen palautteesi kirjoitti:

        mitenkään, vaan sanottiinko kylmästi systeemin olevan nyt tämmönen.
        Eli palautuiko asia ennalleen?

        viestini mitään muuttanut (kritisoin kultatasoon vaadittavaa rajaa, samalla kun Silja mainosti laivojaan perheystävällisinä, muutettiin kultavaatimukset niin että niistä hyötyivät enää lähinnä bisnesmatkailijat), pahoiteltiin kovasti että koin tuon muutoksen huononnuksena, toivottiin että jatkossakin kuitenkin risteilisin Siljalla jne..

        Mutta sainpahan sanotuksi "Olen hirveän vihainen!"..


      • SILJALLE

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.


      • siihen sivuun
        SILJALLE kirjoitti:

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.

        Tässä se surullinen valikko:

        http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/contact/reservation/

        Sähköposti olikin liian simppeli juttu.
        Hyvin ovat operaattorit saaneet "kokonaisvaltaisia ratkaisuja" myytyä.

        "Kyllä (tyhmä) asiakas maksaa" - nauraa Tallinkin johto.


      • Deipyle
        SILJALLE kirjoitti:

        Niin, ohjeesi toimii, jos matkasi on TALLINK-matka! Mutta kun kyseessä on TALLINK-SILJAN matkavaraus, homma ei onnistukaan.

        Huomaa ne suluissa olevat rajoitukset, millä yhteydenotto SILJALLE rajataan puhelimeen tai matkatoimistoon. Ei uskois, että firma mikä tarvii matkustajia, tekee tällaista kiusaa tuleville asiakkaille.

        Toki matkan varaus onnistuu, mutta siihen liittyvät kysymykset pitää tehdä MAKSULLISELLA (1,64e ) puhelulla. No eipä mua kauheesti siellä laivalla kiinnosta enää käydäkään. Samalla rahalla pääsee Lontooseen.

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"


      • vaikeaselkoinen systeemi,
        siihen sivuun kirjoitti:

        Tässä se surullinen valikko:

        http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/contact/reservation/

        Sähköposti olikin liian simppeli juttu.
        Hyvin ovat operaattorit saaneet "kokonaisvaltaisia ratkaisuja" myytyä.

        "Kyllä (tyhmä) asiakas maksaa" - nauraa Tallinkin johto.

        tehty varmasti tarkoituksella, että ne joilla on todellakin jotain palautta soittaisivat siihen kalliiseen nro:on ettei tarvii maksaa asiakaspalvelun työntekijöille turhasta jaarituksesta, vaan maksatetaan se asiakkailla.

        Ottaisivat oppia esim. viking linen asiakaspalvelusta, jossa tärkeintä
        asiakkaan välitön palveleminen.


      • joku muu tapa,
        Deipyle kirjoitti:

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"

        olisi siellä varmasti selkeästi ilmoitettu.
        Jos vaan naisen logiikkasi sen ymmärtää ??


      • makua tässäkin
        Deipyle kirjoitti:

        mutta Tallinkin nimen alta löytyvät myös Siljan laivat, joten olettaisin että kysyä voi myös niille laivoille tehdyistä varauksista.

        Itse en ole juttua kokeillut, ja kun en asiaa varmaksi tiedä, niin lähetin siitä palautteen Tallinkille, ei tarvitse täällä arvailla. Vastausaikaa oli siinä max. 48 tuntia, kerron sitten mitä vastaavat kysymykseen:"Onko ainoa keino maksullinen puh.nro.?"

        Hyvä juttu, seurataan mitä vastaavat.


      • Deipyle
        makua tässäkin kirjoitti:

        Hyvä juttu, seurataan mitä vastaavat.

        vastaus oli sitten eilen tullut sähköpostiini:

        "Kiitos viestistänne TallinkSiljalle. Osoitteesta www.tallinksilja.com/fi kohdasta "Ota yhteyttä" löytyy Palautelaatikko jossa on 4 eri otsikkoa. Riippuu hieman asiasta voiko tietoja kysellä palautelaatikon kautta vaiko soittamalla. Otsikon "Matkaan liittyviä kysymyksiä" alla lukee näin: "Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme. Pyrimme vastaamaan viesteihin viidessä arkipäivässä. Kiireellisissä asioissa pyydämme Teitä soittamaan palvelunumeroomme 0600 174552 (1,64e/vastattu puhelu aina pvm/mpm).

        Pyydämme huomioimaan, että täällä et voi varata matkaa tai muuttaa varausta. Matkavaraukset voitte tehdä joko OnLinessa tai soittamalla palvelunumeroomme. Muutokset voi tehdä ainoastaan palvelunumeron kautta.

        Pidätämme oikeudet muutoksiin.

        Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiinne.

        Ystävällisin terveisin

        Julia Engblom
        HelpDesk Agent
        Tallink Silja Oy"

        Että näin.


      • päässyt vähemmällä
        Deipyle kirjoitti:

        vastaus oli sitten eilen tullut sähköpostiini:

        "Kiitos viestistänne TallinkSiljalle. Osoitteesta www.tallinksilja.com/fi kohdasta "Ota yhteyttä" löytyy Palautelaatikko jossa on 4 eri otsikkoa. Riippuu hieman asiasta voiko tietoja kysellä palautelaatikon kautta vaiko soittamalla. Otsikon "Matkaan liittyviä kysymyksiä" alla lukee näin: "Meillä on tällä hetkellä ruuhkaa sähköpostipalvelussamme. Pyrimme vastaamaan viesteihin viidessä arkipäivässä. Kiireellisissä asioissa pyydämme Teitä soittamaan palvelunumeroomme 0600 174552 (1,64e/vastattu puhelu aina pvm/mpm).

        Pyydämme huomioimaan, että täällä et voi varata matkaa tai muuttaa varausta. Matkavaraukset voitte tehdä joko OnLinessa tai soittamalla palvelunumeroomme. Muutokset voi tehdä ainoastaan palvelunumeron kautta.

        Pidätämme oikeudet muutoksiin.

        Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiinne.

        Ystävällisin terveisin

        Julia Engblom
        HelpDesk Agent
        Tallink Silja Oy"

        Että näin.

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.


      • ahneuden
        päässyt vähemmällä kirjoitti:

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.

        Eikös sekin ole "tulojen menetys", kun meikäläinen ei enää tuollaisesta (joka asiasta rahastus) firmasta palveluja osta? Ihan kaikesta ei kannattais lypsää... ehkä suomalaiset haluaa maksaa, toivottavasti ei. Rahalle olisi kiva saada jotain vastinettakin. Miten ne ennen pystyi palvelemaan "ilmaiseksi"?


      • Ville-Viikinki
        päässyt vähemmällä kirjoitti:

        jos olisit käynyt lukemassa ko. sivulta.
        Etkä olisi odottanut kuin kuuta taivaalta
        saadaksesi kirjoittaa tänne itseäsi
        miellyttävämmän vastauksen.
        Nyt on vaan myönnettävä että palvelu
        maksaa uuden omistajan aikana.
        Etujanne tullaan varmasti karsimaan
        lisää lähiaikoina, koska ne aiheuttavat
        ylimääräisen menoerän Tallinkille.

        ei ilmeisesti ole vielä tajuttu sitä, että kaikkein suurimman ylimääräisen kuluerän aiheuttaa asiakas, joka jättää tulematta laivalle, esimerkiksi turhan ahneen rahastuksen takia.


      • unohdit
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        ei ilmeisesti ole vielä tajuttu sitä, että kaikkein suurimman ylimääräisen kuluerän aiheuttaa asiakas, joka jättää tulematta laivalle, esimerkiksi turhan ahneen rahastuksen takia.

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.


      • on,että voit
        unohdit kirjoitti:

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.

        vikingillä hoitaa koko jutun online systeemillä, ja mikä sinä olet marisemaan.
        Seurasihan viking tallinkin viitoittamaa tietä.
        Ja tallinkilla tuo minuuttihinta koko puhelun ajan sama.
        vikingillä per puhelu, et on tossa viking asiallisemmalla linjalla.


      • viälä sanoo:
        unohdit kirjoitti:

        kiihkossasi, että Viking Line muutti puhelimensa myös maksulliseksi. Voi voi kun nämä tuppaavat unohtumaan.

        Älä nuolase ennen ku tipahtaa.

        Kun sinä siällä siljalla tunnut
        viihtyvän, kai sieltäkin löytyy
        asikkaikkaille vähintään pari
        velvoitteettomia etuja tarjoavaa
        clubia, kuten vikingillä?


    • älä osta

      kuittaa takaisin laivalla,käytä mahdollisimman vähän rahaa siellä

      • Virolainen matkustaja

        olen sama mieltä.
        Mutta bisnis on bisnis.Jos raha on heilla liika sitten voivat keksia muita maksuja lisäksi.Emme matkusta sitten Tallinkilla.Hyvä että on vielä mahdolisuus matkustaa toisen firma laivalla. :)


    • SUU AUKI

      AINA HUOMAUTTAKAA ASIAKASPALVELUUN TÄSTÄ RAHASTUKSESTA

      JA KOMMENTTEJA VIESTINTÄVÄLINEISIIN

    • WWW.TALLINK.FI

      SAPEKASATA PALAUTETTA VOI ANTAA TALLINKILLE SIVULLA WWW.TALLINK.FI

      OTA YHTEYTTÄ
      PALAUTE




      KIRJOITTAKAA !!!!

      • naurattako

        Ei tu ininänne mitään muuttamaan.
        Tallink myy venäjälle enemmän,
        sieltä löytyy kapasiteettia joka
        nutise kuten te.
        Tai hommatkaa adressiin 20.000
        nimee, muuten aivan turhaa touhuu!


      • Sijii
        naurattako kirjoitti:

        Ei tu ininänne mitään muuttamaan.
        Tallink myy venäjälle enemmän,
        sieltä löytyy kapasiteettia joka
        nutise kuten te.
        Tai hommatkaa adressiin 20.000
        nimee, muuten aivan turhaa touhuu!

        Siljalle voi soittaa ilmaiseksi numeroon 0800-129129


      • sinulla vanhaa tietoa.
        Sijii kirjoitti:

        Siljalle voi soittaa ilmaiseksi numeroon 0800-129129

        tallinkin sivuilta, kun ei moista nro:a enää löydy.
        On vain tuo 0600- alkuinen palvelunro !!

        Jos olet tietosi saanut entisiltä siljan sivuilta,
        ei niitä ole enää päivitetty koska silja linea ei ole enää olemassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

      Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7096
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

      Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

      Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      108
      6157
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

      Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

      Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

      Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

      Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

      Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

      "Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

      vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3380
    Aihe