Siis mä en voi ymmärtää että mikä mua vaivaa ku viimiset 5-6 vuotta on kuunnellut Herran pyhiä nimiä jatkuvasti eri tavalla joko itse toistaen,mp-3 soitinta apuna käyttäen ynm. 3 tunnista aina 10 tuntiin saakka,en muistaisi ainoatakaan päivä tänä 5-6 vuoden aikana jolloin en olisi tavalla taikka toisella kuullut Herran pyhiä nimiä monessa eri muodossaan ja suurimman osan ajastani olen viettänyt sellaisissa paikoissa missä näistä nimistä ei puhuta käytännöllisesti katsottuna lainkaan.Hare Krishna,Hare Rama,Narayna,Sita Ram,Om Sri Vishnu,Jay Jaggannath,Jay Hanuman,Om namo Shivaya,Hara Hara MahaDev,Siva Shambu,Maa Durga,Maa Kali etc..Mutta olo on ollut lähes tulkoon täydessä ekstaasissa ja välillä aivan maassa.Mutta ei voi muuta sanoa ku et huh,huh selvitty ollaan!Tulsit kaulassa käppäillessä ja pensaat himassa ja näin myös jatketaan eteen päin.....ilmeisesti?heh,heh,juu eipä täs muuta päätin vaan ilmotella,arvatkaa mitkä soi "taustalla"?aivan oikein Ram Dass levyltä amazing grace kipale Narayana,huh,huh nektaria(ihan kreisiä!)
please help me
harison
3
413
Vastaukset
- triviaalia
Hommahan on aivan selvä! Et ole toistanut Herran nimiä tarpeeksi etkä kyllin antautuneesti!
- se niin
että Herran nimiä ei ole toistettu virheettömästi?
- Voivodi
se niin kirjoitti:
että Herran nimiä ei ole toistettu virheettömästi?
Äkkiä kannattaisi hakea joku kielitaitoinen avuksi ennenkuin kuolee ja syntyy matona uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1001584- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686