R600

12

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellotaajuus
      • "Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"

        Ei tainut olla?

        "Vai miksi aloiti uuden tällä?"

        Juu tota, ihan huvikseen.

        --

        Mitäs kuulustelua tää nyt on?

        Teinks jotain väärin?


      • Kellotaajuus
        j.a.m kirjoitti:

        "Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"

        Ei tainut olla?

        "Vai miksi aloiti uuden tällä?"

        Juu tota, ihan huvikseen.

        --

        Mitäs kuulustelua tää nyt on?

        Teinks jotain väärin?

        Keräsin rohkeutta luodakseni topicin ja nyt sen ainutlaatuisuus on pilattu iäksi... Byääääähhhh.

        Teit todellakin väärin, olit karkea ja ajattelematon. 10 raipaniskua rikoksestasi, anteeksipyyntö, julkinen tunnustus ja 5 tuoppia Magnersia pubissa. Sitten saatan harkita leppymistä :)


      • Daword
        j.a.m kirjoitti:

        "Oliko mun topicissa esillä sitten väärä kuva?"

        Ei tainut olla?

        "Vai miksi aloiti uuden tällä?"

        Juu tota, ihan huvikseen.

        --

        Mitäs kuulustelua tää nyt on?

        Teinks jotain väärin?

        teit ihan kauheen rikkeen!

        ei vaiskaan hyvät kuvat näkee selkeesti miltä kortti näyttää

        mitäs varten tos on 2kpl power liittimiä?


      • Kellotaajuus
        Daword kirjoitti:

        teit ihan kauheen rikkeen!

        ei vaiskaan hyvät kuvat näkee selkeesti miltä kortti näyttää

        mitäs varten tos on 2kpl power liittimiä?

        6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.

        Uutta poweria ostamaan.


      • Daword
        Kellotaajuus kirjoitti:

        6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.

        Uutta poweria ostamaan.

        luulin että tää 7900gs imee munpowerista kaiken virran =))

        mul on vaan 300w poweri mut jaksaa pyörittää 7900gs tosin kuuluis vaan pihaus ja poks ku ton kortin kans menisin nappii painaan koneesta


      • Kellotaajuus kirjoitti:

        6-pin, 75W 8-pin, 150W liitimet, joiden lisäksi Emolevyn tarjoama 75W antaa tehobudjettia 225W ja 300W max.

        Uutta poweria ostamaan.

        Onneks on jo 550w poweri.

        Mut oli aika kiva hyrrä?

        "The fan is 24 watts"

        Woouts, mahtaa lähtee mölyy tai ei?


      • Daword
        j.a.m kirjoitti:

        Onneks on jo 550w poweri.

        Mut oli aika kiva hyrrä?

        "The fan is 24 watts"

        Woouts, mahtaa lähtee mölyy tai ei?

        pyöriisiihen malliin että muuta tuuletusta ei koneessa sitten tarvitakkaan.


      • Daword kirjoitti:

        pyöriisiihen malliin että muuta tuuletusta ei koneessa sitten tarvitakkaan.

        GeForce 7600GS vetää jotain noita lukemia :d


      • Daword
        j.a.m kirjoitti:

        GeForce 7600GS vetää jotain noita lukemia :d

        niin tekee


    • Duke..

      Aikamoinen "näkkäri" on kortiksi, toki livenä en ole tuota nähnyt, mutta taitaa vetää jo 3DFX Voodoo 6:lle vertoja "koossa" :D

    • kokoinen kortti kun oikein kantokahvakin toisessa päässä.Ei muuten sitten mahdu ihan pieneen koppaan.Porukoilla on ollut jo ongelmia gf8800 korttienkin kanssa.mahtaa tuo möhkäle olla sen verran painava ettei riitä kiinnitys pelkästää emolevyyn.Olisiko tuon kantokahvan tarkoitus joku kiinnityssysteemi?en tiedä en ole perehtynyt,mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe