Ei Saibassa mitään vikaa ole

Ei-Sai Bhakta

Ne on ne kateellisten ihmisten elämään pettymiset ku levittää kaikenlaista kielteistä probagandaa ja yrittää pistää maan rakoon,sitä se kateus on.Kyllähän sitä äkkiä rupee uskomaan kaikkia niitä juttuja mitä tuolla lehdissä kerrotaan/"kylillä" puhutaan vaikka totuus voi olla aivan eri.Lukekaa hänen kirjojaan tai menkää tapaamaan häntä ja sen jälkeen tehkää oma johtopäätöksenne,kaikkenlaista paskaa on liikenteessä kuten että me olemme menneet kuu-planeetalle vaikka todellisuudessa sinne meillä ei ole mitään menemistä,mutta kun lehteen pistetään ja televiisioon niin kyllä sen SITTEN on totta oltava ja ku tiedemiehet sanos!

4

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ganda

      Juu ja kuukin on nykyään sitten planeetta?

      Psykopaatithan on yleensä tosi mukavia ja puoleensa vetäviä ihmisiä. Enpä siis luottaisi tuohon tapaamisasiaan.

      Ja tottakai ihmiset usein puhuvat paskaakin toisten selän takana.

      On myös olemassa totuus, joka tietenkin harvemmin ketään oikeasti kiinnostaa koska kaikki "rasvainen" on paljon kiinnostavampaa.

      Mutta jos tykkää jostain ihmisestä, niin kai se sitten on samantekevää vaikka tämä olisi oikeasti millainen persoonallisuus tahansa?

      Ja viisaitahan voi haastella ihan kuka tahansa. Minuakin jotkut ovat viisaaksi sanoneet, vaikka olen aika "huono ihminen". Onneksi kukaan ei minua sentään guruna pidä. Ja jos nyt sattuisinkin joskus guruksi tulemaan, niin "opettaisin" ensimmäiseksi sen, että en ole yhtään sen parempi ihminen kuin kukaan muukaan. Harrastan seksiä, juon olutta, poltan ja keljuilen muutenkin kaikille ihmisille.

      Et sil viisiin...

      ;-)

    • Jussi Lennokki

      Ei Sai Blaa Blaassa mitaan vikaa ole. Sehan on aina totuus, mita mielta sina olet.

      Ei ollut Maharishissakaan mitaan vikaa. John Lennon oli vain kateellinen, kun kirjoitti laulun "Sexy Sady, what have you done, you broke the rules. She came to turn on everyone, she's the gratest and the latest of them all". Levy-yhtio kielsi nimen Maharishi, niinpa siita tuli Sexy Sady, mutta Maharishia han tarkoitti. John Lennon ei ollut tarpeeksi kuuluisa, niinpa han kadehti Maharishia.

      • bhakta

        Muistan Oshosta puhuivat, että hänellä on 100 Kadilakia. Että hänen seurajat ostivat hänelle uuden auton joka päivä.

        Jopa miljonääri ei voi suoda itselleen tämä.


      • Kielivirhepoliisi
        bhakta kirjoitti:

        Muistan Oshosta puhuivat, että hänellä on 100 Kadilakia. Että hänen seurajat ostivat hänelle uuden auton joka päivä.

        Jopa miljonääri ei voi suoda itselleen tämä.

        Hädin tuskin sai selvää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe