Plussat ja miinukset molemmista roduista? Kun ei millään osaa päättää...
doggi vai irlis?
5
645
Vastaukset
paljon plussia. 26 vuoden kokemuksella. Tanskandogista en mene sanomaan
mitään.- smien
irliksessä on parasta?
- No****
Jos tarkotat Irlanninsetteriä ja Tanskandoggia.
Itse ottaisin Tanskandogin!
Päätä itse.....
Minä tunnen 3 Tanskandoggia!- piazu
irlis = irlanninsusikoira.
- sipeliuss
vaikken omista kumpaakaan rotua, olen lukenut vinttikoirista juttuja aivan mielettömän paljon, joten jonkinmoisen tietopaketin osaan molemmista roduista antaa.
Molemmissa roduissa on se miinus että ne kuolevat melko nuorina ja ovat alttiitta saamaan vatsalaukun laajentuman ja sitä kautta kiertymän. Ja suuriksi kun kasvavat ne myös kasvavat hyvin nopeasti. Siksi niiden ruokintaa pitää kasvu vaiheessa seurailla ja eikä niiden lihaksia saa rasittaa paljoa.
Molemmat rodut ovat luonteeltaan lempeitä ja ihmisrakkaita, mutta irlanninsusikoira on ainakin kyllä itsenäinen. Tanskandogista en ole niinkään varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830