Plussat ja miinukset molemmista roduista? Kun ei millään osaa päättää...
doggi vai irlis?
5
623
Vastaukset
paljon plussia. 26 vuoden kokemuksella. Tanskandogista en mene sanomaan
mitään.- smien
irliksessä on parasta?
- No****
Jos tarkotat Irlanninsetteriä ja Tanskandoggia.
Itse ottaisin Tanskandogin!
Päätä itse.....
Minä tunnen 3 Tanskandoggia!- piazu
irlis = irlanninsusikoira.
- sipeliuss
vaikken omista kumpaakaan rotua, olen lukenut vinttikoirista juttuja aivan mielettömän paljon, joten jonkinmoisen tietopaketin osaan molemmista roduista antaa.
Molemmissa roduissa on se miinus että ne kuolevat melko nuorina ja ovat alttiitta saamaan vatsalaukun laajentuman ja sitä kautta kiertymän. Ja suuriksi kun kasvavat ne myös kasvavat hyvin nopeasti. Siksi niiden ruokintaa pitää kasvu vaiheessa seurailla ja eikä niiden lihaksia saa rasittaa paljoa.
Molemmat rodut ovat luonteeltaan lempeitä ja ihmisrakkaita, mutta irlanninsusikoira on ainakin kyllä itsenäinen. Tanskandogista en ole niinkään varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195