Plussat ja miinukset molemmista roduista? Kun ei millään osaa päättää...
doggi vai irlis?
5
707
Vastaukset
paljon plussia. 26 vuoden kokemuksella. Tanskandogista en mene sanomaan
mitään.- smien
irliksessä on parasta?
- No****
Jos tarkotat Irlanninsetteriä ja Tanskandoggia.
Itse ottaisin Tanskandogin!
Päätä itse.....
Minä tunnen 3 Tanskandoggia!- piazu
irlis = irlanninsusikoira.
- sipeliuss
vaikken omista kumpaakaan rotua, olen lukenut vinttikoirista juttuja aivan mielettömän paljon, joten jonkinmoisen tietopaketin osaan molemmista roduista antaa.
Molemmissa roduissa on se miinus että ne kuolevat melko nuorina ja ovat alttiitta saamaan vatsalaukun laajentuman ja sitä kautta kiertymän. Ja suuriksi kun kasvavat ne myös kasvavat hyvin nopeasti. Siksi niiden ruokintaa pitää kasvu vaiheessa seurailla ja eikä niiden lihaksia saa rasittaa paljoa.
Molemmat rodut ovat luonteeltaan lempeitä ja ihmisrakkaita, mutta irlanninsusikoira on ainakin kyllä itsenäinen. Tanskandogista en ole niinkään varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024898Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582814Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912399- 361578
- 481554
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461530- 861372
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101105Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1571090MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141032