Plussat ja miinukset molemmista roduista? Kun ei millään osaa päättää...
Vastaukset 5
paljon plussia. 26 vuoden kokemuksella. Tanskandogista en mene sanomaan
mitään.- smien
irliksessä on parasta?
- No****
Jos tarkotat Irlanninsetteriä ja Tanskandoggia.
Itse ottaisin Tanskandogin!
Päätä itse.....
Minä tunnen 3 Tanskandoggia!- piazu
irlis = irlanninsusikoira.
- sipeliuss
vaikken omista kumpaakaan rotua, olen lukenut vinttikoirista juttuja aivan mielettömän paljon, joten jonkinmoisen tietopaketin osaan molemmista roduista antaa.
Molemmissa roduissa on se miinus että ne kuolevat melko nuorina ja ovat alttiitta saamaan vatsalaukun laajentuman ja sitä kautta kiertymän. Ja suuriksi kun kasvavat ne myös kasvavat hyvin nopeasti. Siksi niiden ruokintaa pitää kasvu vaiheessa seurailla ja eikä niiden lihaksia saa rasittaa paljoa.
Molemmat rodut ovat luonteeltaan lempeitä ja ihmisrakkaita, mutta irlanninsusikoira on ainakin kyllä itsenäinen. Tanskandogista en ole niinkään varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1461607Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431403Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak131942Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123866- 78827
- 62788
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt322639Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero157616- 38582
- 6560