Onko kellään mitään loitsua len....

HHeenn

Moi!
Siis onko kellään mitään taikaa, millä ( ehkä ) saisi vaikkapa tavaroita edes vähän nousemaan ilmaan ( jne ) ? Ja siis voisiko joku kertoa, että onko ollenkaan mahdollista oppia lentämään luudalla? :o teen kouluun esitelmää noituudesta, ja aijon laittaa siihen, että pystyykö oikeasti oppimaan lentämään luudalla. Itse olen perehtynyt todella paljon noitamaisiin taikoihin ja lukenut noitien historia!! Mutta tämä luutaasia minulle on vielä epäselvä, ja samoin, että onko mitään loitsua, millä saisi tavaroita edes vähän nousemaan itsestään ilmaan.
Itse en ole tehnyt muuta, kuin lemmenjuomia ja lemmikkien siunaus taikoja ( jne ) ... Mutta noille luudalla lentämis & tavaroiden leijailemis - taijoille en ole vielä löytänyt mitään vastausta / loitsua.

Jos siis tiedät onko se mahdollista, että luudalla pystyisi oppia lentämään , tai tiedät jonkin loitsun millä saisi tavarat leijailemaan edes vähän, itsestään, voisitko kertoa minulle!!

- Jos joku tietää sen taijan miten tavarat saa itsestään leijailemaan , niin voisitko kertoa minulle tarkat ohjeet? - Olisi mukava päästä harjoittelemaan muitakin taikoja , kuin niitä, mitä jo osaan!!

KIITOS!!

104

8619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli hauskaa

      Tuo luudalla lentäminen sai kyllä hymyn huulille. Kannattaa hieman miettiä haluaako nolata itsensä höpisemällä, että luudalla voi lentää. Jos järki ei sano, meneppä istumaan kokeeksi luudan varren päälle ja pyydä kahta henkilöä nostamaan luuta ilmaan. Sitten voitte testata tasapainoa ja luudan lento-ominaisuuksia. Vaikkapa myös sitä mikä on luudalla lentäjän tasapaino 2-3 G:n syöksykierteessä.

      Onkohan teininoita Sabrinan uusinnat taas alkaneet, kun on niin hauskoja juttuja? Sabrinassa muuten lennettiin kerran pölynimurilla.

      Kokeilepa sellaista taikaa, että viet kouluun pölynimurin mukanasi. Sitten esitelmässäsi tanssit villisti pölynimurin ympärillä huutaen:"UGA TSAGA UGA TSAGA!". Tämän jälkeen laitat pölynimurin letkun haarojesi väliin ja lähdet juoksemaan ympäri luokkaa pölynimuri perässäsi kiljuen:"MINÄ LENNÄN! KATSOKAA, MINÄ LENNÄN!"

      Koko luokka varmasti mykistyy hämmästyksestä, että osaat lentää. Jatkat vain lentämistä ja huutamista, kunnes opettaja kutsuu valkotakkisia tutkijoita, jotka vievät sinut mukanaan pakkopaidassa. Pakkopaitaa tarvitaan, ettet vain vahingossa lentäisi ikkunasta pois ja jotta lentämistäsi voitaisiin tutkia paremmin. Sitten jos lääkä... eikun noitatutkija kysyy milläs aineilla sitä lennetään, kerrot vain rehellisesti taikayrteistä, joiden vaikutus saanut imurisi lentämään.

      • hohodg

        "Sabrinassa muuten lennettiin kerran pölynimurilla"
        tälle lauseelle naurahdin oikein makeasti ;DD

        Huomaa, että tekstin aloittajalla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, mitä sana noituus tarkoittaa.


      • HHeenn

        Ookoo. No en kyllä ihan tommosia vastauksia kaivannu, mutta se on tietenki sunn mielipide. kysyin myös niistä loitsuista, en kysyny vaan tosta luudalla lentämisestä!! Sä et taida siis uskoo noitamaisiin juttuihin ( se on ilmiselvää , ku lukee sun kirjottamii juttuja! )
        - Mutta hei, mitäs sä sitt pyörit tämmösill sivuill ku et ees usko noitamaisiin voimiin? :-O eti semmonen aihe, mikä sua kiinnostaa ja mihin uskot!!!


      • HHeenn

        ja vielä kaikille tiedoks, ett kyll mull on aavistusta siit ett mitä noituus on!! Osaan kyll ittekki tehä jo noitamaisii taikoi, mutt noi mun kysymykset oli vaan kysymyksii, mihin haluun saada vastauksen!! - En ittekkää alus uskonu mihinkää noitamaisiin voimiin, mutt nyt oon alkanu uskomaan, ku oon itte alkanu niit tekemääN!
        Mutta siihenkin haluisin viell vastauksen, ett onko mitään taikaa mill saa tavarat edes vähän leijumaan ilmassa, ilman ett niihin koskee?!
        Jos on nii voitko kertoo tarkat ohjeet?

        Luudalla lentämis juttu tuli mulle harvinaisen selväks jo, eli jos muilla ei oo muuta kommenttii siihen - ku et ei voi, nii älkää kirjottako siihen luuta juttuun enää mitää! OK..


      • Ohforf
        HHeenn kirjoitti:

        ja vielä kaikille tiedoks, ett kyll mull on aavistusta siit ett mitä noituus on!! Osaan kyll ittekki tehä jo noitamaisii taikoi, mutt noi mun kysymykset oli vaan kysymyksii, mihin haluun saada vastauksen!! - En ittekkää alus uskonu mihinkää noitamaisiin voimiin, mutt nyt oon alkanu uskomaan, ku oon itte alkanu niit tekemääN!
        Mutta siihenkin haluisin viell vastauksen, ett onko mitään taikaa mill saa tavarat edes vähän leijumaan ilmassa, ilman ett niihin koskee?!
        Jos on nii voitko kertoo tarkat ohjeet?

        Luudalla lentämis juttu tuli mulle harvinaisen selväks jo, eli jos muilla ei oo muuta kommenttii siihen - ku et ei voi, nii älkää kirjottako siihen luuta juttuun enää mitää! OK..

        Ei sulla ole kovin hyvä aavistus ainakaan. Tekee ihan itelles hyvää vaan jos uskot sellasiin asioihin mitä oot ite kokeillut niin säästyt paljolta...


      • Oli hauskaa
        HHeenn kirjoitti:

        Ookoo. No en kyllä ihan tommosia vastauksia kaivannu, mutta se on tietenki sunn mielipide. kysyin myös niistä loitsuista, en kysyny vaan tosta luudalla lentämisestä!! Sä et taida siis uskoo noitamaisiin juttuihin ( se on ilmiselvää , ku lukee sun kirjottamii juttuja! )
        - Mutta hei, mitäs sä sitt pyörit tämmösill sivuill ku et ees usko noitamaisiin voimiin? :-O eti semmonen aihe, mikä sua kiinnostaa ja mihin uskot!!!

        Vain koettelin sinua, oletko todella sellaisen tiedon arvoinen. Kukaan ei kuitenkaan ole velho syntyessään ja ensin on aloitettava helpommilla loitsuilla, ennenkuin voi alkaa viskoa tulipalloja.

        Tässä on loitsugeneraattori, jolla aloittelijana voit ensin opetalla loitsuja turvallisesti.
        http://www.disney.fi/Publishing/Witchmagazine/fun/potion.htm


      • Hheenn
        Ohforf kirjoitti:

        Ei sulla ole kovin hyvä aavistus ainakaan. Tekee ihan itelles hyvää vaan jos uskot sellasiin asioihin mitä oot ite kokeillut niin säästyt paljolta...

        No mä uskon mihin haluun! Ja kyll mull itteasiassa on tosi hyvä aavistus noituudesta! Uskon tietenkin niihin asioihin mitä oon itte kokeillu, mutt haluun oppii uusiiki asioita!! En jaksais tehä vaan niit vanhoi loitsui joita jo osaan!

        Kaikille siis tiedoks:
        - Tietääkö kukaan loitsuu jolla sais tavaroita leijailee ees vähän ( jne ) ? Kysyn nyt sitä enkä mitään muuta!!


      • Noita-Nainen.
        Hheenn kirjoitti:

        No mä uskon mihin haluun! Ja kyll mull itteasiassa on tosi hyvä aavistus noituudesta! Uskon tietenkin niihin asioihin mitä oon itte kokeillu, mutt haluun oppii uusiiki asioita!! En jaksais tehä vaan niit vanhoi loitsui joita jo osaan!

        Kaikille siis tiedoks:
        - Tietääkö kukaan loitsuu jolla sais tavaroita leijailee ees vähän ( jne ) ? Kysyn nyt sitä enkä mitään muuta!!

        Ihailtavaa tuo innokkuutesi, ...

        ...kerropas meille, mita jo OSAAT - se olisi ihan kiinnostavaa.


      • Hheenn
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Ihailtavaa tuo innokkuutesi, ...

        ...kerropas meille, mita jo OSAAT - se olisi ihan kiinnostavaa.

        Ok. Voin kertoa teille muutaman, pikkuasian jonka osaan.. Mutta en tietenkään osaa paljon mitään hienoja, isoja taikoja, koska en ole noituuteen vielä niin tarkasti perehtynyt. Siis niihin loitsu juttuihin.. mutta tietoa olen kyllä lukenut!! Ja paljon! Mutta tässä muutama pikkunen juttu mitä osaan:

        - Lemmenjuoma, mikä on tepsinyt
        - Powerful wish spell - loitsu
        - Eräs tyttö oli kirjoittanut loitsun jossa hän sanoi, että hänellä oli mennyt mankka päälle, niin minulla alkoi lasit helskyä kaapeissa.
        - Eläimen auttamisloitsu
        - Koeloitsu

        tuossa nyt noita. Mutta uskokaa mitä uskotte. jotkut uskovat, että olen saanut nuo aikaan, mutta jotkut eivät usko.. se on teidän päätettävissänne!!


      • lllllkkkkkkkkkkk
        Hheenn kirjoitti:

        Ok. Voin kertoa teille muutaman, pikkuasian jonka osaan.. Mutta en tietenkään osaa paljon mitään hienoja, isoja taikoja, koska en ole noituuteen vielä niin tarkasti perehtynyt. Siis niihin loitsu juttuihin.. mutta tietoa olen kyllä lukenut!! Ja paljon! Mutta tässä muutama pikkunen juttu mitä osaan:

        - Lemmenjuoma, mikä on tepsinyt
        - Powerful wish spell - loitsu
        - Eräs tyttö oli kirjoittanut loitsun jossa hän sanoi, että hänellä oli mennyt mankka päälle, niin minulla alkoi lasit helskyä kaapeissa.
        - Eläimen auttamisloitsu
        - Koeloitsu

        tuossa nyt noita. Mutta uskokaa mitä uskotte. jotkut uskovat, että olen saanut nuo aikaan, mutta jotkut eivät usko.. se on teidän päätettävissänne!!

        paskan marjat


      • sä oot nii lol !!
        hohodg kirjoitti:

        "Sabrinassa muuten lennettiin kerran pölynimurilla"
        tälle lauseelle naurahdin oikein makeasti ;DD

        Huomaa, että tekstin aloittajalla ei ole harmainta aavistustakaan siitä, mitä sana noituus tarkoittaa.

        tiiäkkö ite mitä se tarkottaa ? :DD


      • noita < 33
        HHeenn kirjoitti:

        ja vielä kaikille tiedoks, ett kyll mull on aavistusta siit ett mitä noituus on!! Osaan kyll ittekki tehä jo noitamaisii taikoi, mutt noi mun kysymykset oli vaan kysymyksii, mihin haluun saada vastauksen!! - En ittekkää alus uskonu mihinkää noitamaisiin voimiin, mutt nyt oon alkanu uskomaan, ku oon itte alkanu niit tekemääN!
        Mutta siihenkin haluisin viell vastauksen, ett onko mitään taikaa mill saa tavarat edes vähän leijumaan ilmassa, ilman ett niihin koskee?!
        Jos on nii voitko kertoo tarkat ohjeet?

        Luudalla lentämis juttu tuli mulle harvinaisen selväks jo, eli jos muilla ei oo muuta kommenttii siihen - ku et ei voi, nii älkää kirjottako siihen luuta juttuun enää mitää! OK..

        luudalla lentämisestä en oo varma, eikä pari mun noitatuttuukaan... oon noitaoppilas, ja ne mun tutut on oikeita, kunnon noitia, usko tai älä ;) noitutta on OIKEASTI, uskokaa siihen!


      • Memuliiniw:3
        Hheenn kirjoitti:

        Ok. Voin kertoa teille muutaman, pikkuasian jonka osaan.. Mutta en tietenkään osaa paljon mitään hienoja, isoja taikoja, koska en ole noituuteen vielä niin tarkasti perehtynyt. Siis niihin loitsu juttuihin.. mutta tietoa olen kyllä lukenut!! Ja paljon! Mutta tässä muutama pikkunen juttu mitä osaan:

        - Lemmenjuoma, mikä on tepsinyt
        - Powerful wish spell - loitsu
        - Eräs tyttö oli kirjoittanut loitsun jossa hän sanoi, että hänellä oli mennyt mankka päälle, niin minulla alkoi lasit helskyä kaapeissa.
        - Eläimen auttamisloitsu
        - Koeloitsu

        tuossa nyt noita. Mutta uskokaa mitä uskotte. jotkut uskovat, että olen saanut nuo aikaan, mutta jotkut eivät usko.. se on teidän päätettävissänne!!

        voitko kertoa loitsujasi minulle nimittäin tarvisin niitä varsinkin:eläinten auttamis loitsua tänne:[email protected]


      • Anonyymi
        HHeenn kirjoitti:

        ja vielä kaikille tiedoks, ett kyll mull on aavistusta siit ett mitä noituus on!! Osaan kyll ittekki tehä jo noitamaisii taikoi, mutt noi mun kysymykset oli vaan kysymyksii, mihin haluun saada vastauksen!! - En ittekkää alus uskonu mihinkää noitamaisiin voimiin, mutt nyt oon alkanu uskomaan, ku oon itte alkanu niit tekemääN!
        Mutta siihenkin haluisin viell vastauksen, ett onko mitään taikaa mill saa tavarat edes vähän leijumaan ilmassa, ilman ett niihin koskee?!
        Jos on nii voitko kertoo tarkat ohjeet?

        Luudalla lentämis juttu tuli mulle harvinaisen selväks jo, eli jos muilla ei oo muuta kommenttii siihen - ku et ei voi, nii älkää kirjottako siihen luuta juttuun enää mitää! OK..

        Oikeesti???
        Kuka noita ei luudalla lentäisi?


      • Anonyymi
        noita < 33 kirjoitti:

        luudalla lentämisestä en oo varma, eikä pari mun noitatuttuukaan... oon noitaoppilas, ja ne mun tutut on oikeita, kunnon noitia, usko tai älä ;) noitutta on OIKEASTI, uskokaa siihen!

        Missä noita koulussa oot koska ois kiva tietää mä haluisin myös olla noita oppilas


      • Anonyymi
        Hheenn kirjoitti:

        No mä uskon mihin haluun! Ja kyll mull itteasiassa on tosi hyvä aavistus noituudesta! Uskon tietenkin niihin asioihin mitä oon itte kokeillu, mutt haluun oppii uusiiki asioita!! En jaksais tehä vaan niit vanhoi loitsui joita jo osaan!

        Kaikille siis tiedoks:
        - Tietääkö kukaan loitsuu jolla sais tavaroita leijailee ees vähän ( jne ) ? Kysyn nyt sitä enkä mitään muuta!!

        Oot niin ihailtava ja haluisin itekki oppii tämmösii moi pystykkö kerroin miten teit noi loitsut


    • Noita-Nainen.

      Tuotanoinniin...;) Taidat olla aika nuori ja katsot mielellasi Harry Potteria.:)

      Tiedoksesi, etta OIKEASSA magiassa ei tarvita loitsun loitsua, vaan kyse on ajatusenergian suuntaamisesta oikeaan paikkaan oikealla hetkella tarpeeksi voimakkaasti.

      Se "luutajuttu" sitten...periaatteessa ihminen pystyy ajatuksen voimalla MYOS liikuttelemaan tavaroita - miksei sitten tarvittaessa luutaakin.

      • harmaa..........

        Luonnetta on syytä kasvattaa ettei mene pää
        sekaisin.


      • Heenn

        Moi!
        Sinullekkin sitten vielä tiedoksi, että en ole mikään pikkulapsi olen yläasteella, joten en ole siis mikään pikkulapsi enää! Enkä todellakaan tykkää Harry Potterista! Vaikka oon mä kyll kattonu Niit Harry potter elokuvii, mut en oo mikään niitte yleinen ystävä.. En oikein tykkää niist..
        Mutta mä hain täss kysymyksess enemmä vastauksii siihen, ett tiiättekö mitään loitsuu mill vois liikutella tavaroita jne. jos tiiät nii kerro tarkat ohjeet!
        En kysyny mitään tällast: "arvatkaa kuinka vanha oon ja arvatkaa: tykkäänkö Harry Potterista! Se joka vastaa oikein saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin! -Kiitos!"

        En kysyny mitää tommost! Et en tartte enää tommosii kysymyksiin vastauksii!

        Tartten niihin vastauksii, mitä kysyinki!!!!!!!


      • Heenn

        Lähetit tämmösen viestin:

        " Se "luutajuttu" sitten...periaatteessa ihminen pystyy ajatuksen voimalla MYOS liikuttelemaan tavaroita - miksei sitten tarvittaessa luutaakin. "

        - Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. "
        - nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O


      • Hheenn
        harmaa.......... kirjoitti:

        Luonnetta on syytä kasvattaa ettei mene pää
        sekaisin.

        Voi, voi teitä! Kuulkaapas! Ette ollenkaa tiiä kelle puhutte tällasta: " Luonnetta on syytä kasvattaa ettei mene pää
        sekaisin. "
        - Kuulkaapas nyt! Mulla jos kellä on sitä luonnetta tähän noita juttuun! Eli älkää viittikö puhuu sit tommost, ku ette ollenkaa tiiä kelle puhutte!


      • Noita-Nainen.
        Heenn kirjoitti:

        Lähetit tämmösen viestin:

        " Se "luutajuttu" sitten...periaatteessa ihminen pystyy ajatuksen voimalla MYOS liikuttelemaan tavaroita - miksei sitten tarvittaessa luutaakin. "

        - Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. "
        - nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O

        "- Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. ""

        En tieda.

        "- nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O"

        Luulisin tietavani eli TIEDAN, mita on ajatuksen voima, koska olen kayttanyt sita useat kerrat.:)

        Sinun pitaa todellakin ajatella, etta tavara leijuu (se tietty tavara), mutta tarvitset myos oikein kohdistetun "energialahetyksen" kohteeseen. (Kasittaakseni kyse on sahkomagnetismista.)


      • harmaa..........
        Hheenn kirjoitti:

        Voi, voi teitä! Kuulkaapas! Ette ollenkaa tiiä kelle puhutte tällasta: " Luonnetta on syytä kasvattaa ettei mene pää
        sekaisin. "
        - Kuulkaapas nyt! Mulla jos kellä on sitä luonnetta tähän noita juttuun! Eli älkää viittikö puhuu sit tommost, ku ette ollenkaa tiiä kelle puhutte!

        Totean vain että tieto tuo tuskan, nuori ystäväni.


      • jorma jj
        Heenn kirjoitti:

        Moi!
        Sinullekkin sitten vielä tiedoksi, että en ole mikään pikkulapsi olen yläasteella, joten en ole siis mikään pikkulapsi enää! Enkä todellakaan tykkää Harry Potterista! Vaikka oon mä kyll kattonu Niit Harry potter elokuvii, mut en oo mikään niitte yleinen ystävä.. En oikein tykkää niist..
        Mutta mä hain täss kysymyksess enemmä vastauksii siihen, ett tiiättekö mitään loitsuu mill vois liikutella tavaroita jne. jos tiiät nii kerro tarkat ohjeet!
        En kysyny mitään tällast: "arvatkaa kuinka vanha oon ja arvatkaa: tykkäänkö Harry Potterista! Se joka vastaa oikein saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin! -Kiitos!"

        En kysyny mitää tommost! Et en tartte enää tommosii kysymyksiin vastauksii!

        Tartten niihin vastauksii, mitä kysyinki!!!!!!!

        "Enkä todellakaan tykkää Harry Potterista!"

        Taidat vaan olla kateellinen koska se osaa taikoa paremmin kuin sä..
        esineiden liikuttelussa mitään noituutta tarvita, etsi telekinesiaa googlella.


      • Hheenn
        jorma jj kirjoitti:

        "Enkä todellakaan tykkää Harry Potterista!"

        Taidat vaan olla kateellinen koska se osaa taikoa paremmin kuin sä..
        esineiden liikuttelussa mitään noituutta tarvita, etsi telekinesiaa googlella.

        No kysympä sulta.. Miks olisin kateellinen Harry Potterille, sehän on vaa elokuvaa?! Taijat sit ite olla! Jos ees uskot taikavoimiin.. Mut mull on ihan omat juttuni!


      • Hheenn
        harmaa.......... kirjoitti:

        Totean vain että tieto tuo tuskan, nuori ystäväni.

        Mun sanonta kyll on ett:
        Tieto tuo todellisuuden!!


      • Hheenn
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        "- Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. ""

        En tieda.

        "- nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O"

        Luulisin tietavani eli TIEDAN, mita on ajatuksen voima, koska olen kayttanyt sita useat kerrat.:)

        Sinun pitaa todellakin ajatella, etta tavara leijuu (se tietty tavara), mutta tarvitset myos oikein kohdistetun "energialahetyksen" kohteeseen. (Kasittaakseni kyse on sahkomagnetismista.)

        Moi!
        Ok. :) Kiitos paljon vastauksestasi! Olit ensimmäinen joka vastasi kysymääni kysymykseen!! Kiitos siitä!! =)


      • i-know
        Heenn kirjoitti:

        Lähetit tämmösen viestin:

        " Se "luutajuttu" sitten...periaatteessa ihminen pystyy ajatuksen voimalla MYOS liikuttelemaan tavaroita - miksei sitten tarvittaessa luutaakin. "

        - Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. "
        - nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O

        Niin siitä että mä oon oikeesti kans taika uskonen oon kokeillut just tota 'ajatuksen' voimalla liikuttamista mä onnistuin liikuttamaan mun kumia noin 5mm, oikeesti mut siihen pitää keskittyy mahdollisimman paljon siihen kohottamiseen se on nimittäin niin mahottoman vaikeeta


      • Hheenn
        i-know kirjoitti:

        Niin siitä että mä oon oikeesti kans taika uskonen oon kokeillut just tota 'ajatuksen' voimalla liikuttamista mä onnistuin liikuttamaan mun kumia noin 5mm, oikeesti mut siihen pitää keskittyy mahdollisimman paljon siihen kohottamiseen se on nimittäin niin mahottoman vaikeeta

        Kiitos vinkeistä!! =)


      • endless ja-ko vast

        Oikeassa magiassa voi käyttää suoraa energian siirtoa ilman loitsuja mutta energian siirtoa huomattavasti tehostaa se että käyttää symboleja, lukuja, voimasanoja ym. tuomaan rakennetta muuten niin kaoottiselle risteävien tahtojen universumille. Tulos on varmempi jos energian sitoo kieleen tai muuhun symbolijärjestelmään. Se auttaa keskittämään tahdon.


      • Taikauskoinen
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        "- Nii tiiätkö sä siis mitään loitsuu tohon? Ku sanoit ett: " Ajatuksen voimalla periaattessa ihminen pystyy liikuttelemaan tavaroita ja miksei luutaakin. ""

        En tieda.

        "- nii tiiätkö siis, että millanen ajatusvoima? jne. pitääkö mun vaa ajatella ett tavara leijuu jne.. vai mitä?? :-O"

        Luulisin tietavani eli TIEDAN, mita on ajatuksen voima, koska olen kayttanyt sita useat kerrat.:)

        Sinun pitaa todellakin ajatella, etta tavara leijuu (se tietty tavara), mutta tarvitset myos oikein kohdistetun "energialahetyksen" kohteeseen. (Kasittaakseni kyse on sahkomagnetismista.)

        Eli jos siis haluaa leijuttaa tavaroita niin pitääkö
        Siinä olla silmät kiinni tai liikuttaa kättä
        Vai pitää kättä sen tavaran päällä kertoisitteko
        Mahdollisimman nopeasti ja jos teen sen niin eikai
        Siitä tapahdu mitään sivuvaikutuksia?:)


      • Anonyymi
        Heenn kirjoitti:

        Moi!
        Sinullekkin sitten vielä tiedoksi, että en ole mikään pikkulapsi olen yläasteella, joten en ole siis mikään pikkulapsi enää! Enkä todellakaan tykkää Harry Potterista! Vaikka oon mä kyll kattonu Niit Harry potter elokuvii, mut en oo mikään niitte yleinen ystävä.. En oikein tykkää niist..
        Mutta mä hain täss kysymyksess enemmä vastauksii siihen, ett tiiättekö mitään loitsuu mill vois liikutella tavaroita jne. jos tiiät nii kerro tarkat ohjeet!
        En kysyny mitään tällast: "arvatkaa kuinka vanha oon ja arvatkaa: tykkäänkö Harry Potterista! Se joka vastaa oikein saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin! -Kiitos!"

        En kysyny mitää tommost! Et en tartte enää tommosii kysymyksiin vastauksii!

        Tartten niihin vastauksii, mitä kysyinki!!!!!!!

        Oot 17 ja et tykkää harry potteristaoot 15 ja et tykkää harry potterista


    • Revolver

      Hei,

      Ensin ajattelin, että olet joku pilailija, mutta taidatkin vain olla aika nuori.

      Sen perusteella mitä olen nähnyt, kokenut ja lukenut tutkittuani tätä asiaa viimeiset kymmenen vuotta, yksikään oikea (ei fiktiivinen) noituuden perinne ei tunne kykyä, jolla voisit lentää luudalla tai saada esineet leijailemaan ympärilläsi.

      Sellaisia legendoja toki on, mutta jos uskot legendoihin, silloin maailmaasi kuuluvat luudalla lentävät noidat, vampyyrit, ihmissudet jne. Ja silloin kysymys on pelkästään taikauskosta, ei noituudesta. Taikausko on vain uskoa, noituus taas on tietämistä ja kokemista omalla keholla.

      Kenties levitaatio on teoriassa mahdollista, mutta käytännössä se on minun mielestäni mahdotonta. Se voi olla sinulle pieni pettymys nyt, mutta voin vakuuttaa, että noituuden oikeat menetelmät ovat paljon kiinnostavampia ja hyödyllisempiä kuin luudalla lentäminen tai esineiden liikuttaminen.

      Mitä noidat todella ovat... Suomen kielen sana noita tarkoittaa itseasiassa samaa kuin shamaani. Saat noituudesta varmasti parhaan käsityksen tutustumalla ensisijaisesti oikeaan perinteiseen shamanismiin, jota on todella todistetusti ollut olemassa ja jota on edelleen olemassa joillakin seuduilla, esimerkiksi Siperiassa.

      Oikea noituus ei ole elokuvatrikkejä, vaan se tarkoittaa keskustelua maan ja taivaan, eläinten, henkien ja jumalten kanssa.

      Toivottavasti tästä on sinulle apua.

      • Hheenn

        Moi!
        No, ei voi sanoa, että olisin ihan pieni lapsi koska olen yläasteella, mutta olenhan tietty lapsi, mutta en tosiaankaan mikään pieni! Mutta kaikki uskovat eri asioihiN!


      • Revolver
        Hheenn kirjoitti:

        Moi!
        No, ei voi sanoa, että olisin ihan pieni lapsi koska olen yläasteella, mutta olenhan tietty lapsi, mutta en tosiaankaan mikään pieni! Mutta kaikki uskovat eri asioihiN!

        Sanoin nuori, en lapsi. Vaikutat minusta vähän herkältä tutkimaan noituutta.

        >> Mutta kaikki uskovat eri asioihiN! >>

        Ei. On olemassa tosiasioita, jotka voit ottaa selville. Silloin olet viisaampi. Sitä kutsutaan tiedoksi. Noidat ja shamaanit ovat tietäjiä. Muut uskovat, mutta noidat TIETÄVÄT. Siksi ei ole niin, että kaikki vain uskovat eri asioihin. Sinä tuskin olet valmis käsittämään tätä, mutta noituus todella on tietämistä, ei uskomista.


      • niinpäniinaivanniin
        Hheenn kirjoitti:

        Moi!
        No, ei voi sanoa, että olisin ihan pieni lapsi koska olen yläasteella, mutta olenhan tietty lapsi, mutta en tosiaankaan mikään pieni! Mutta kaikki uskovat eri asioihiN!

        Sanottakoon nyt vielä, että tunnut tosiaan olevan melko herkkä tutkimaan noituutta. Ja suosittelisin muutenkin ottamaan asioista selvää, ennen kuin alkaa niitä itse jauhamaan, sillä tiedolla kuitenkin pääsee pitkälle.

        Ja mitä luudalla lentämiseen tulee, niin jos siinä onnistut niin kertoisitkos meille muillekin miten se kävi ;)
        Loitsut sun muut voit unohtaa. Ei ne sanat niin paljon merkkaa.


      • Hheenn
        niinpäniinaivanniin kirjoitti:

        Sanottakoon nyt vielä, että tunnut tosiaan olevan melko herkkä tutkimaan noituutta. Ja suosittelisin muutenkin ottamaan asioista selvää, ennen kuin alkaa niitä itse jauhamaan, sillä tiedolla kuitenkin pääsee pitkälle.

        Ja mitä luudalla lentämiseen tulee, niin jos siinä onnistut niin kertoisitkos meille muillekin miten se kävi ;)
        Loitsut sun muut voit unohtaa. Ei ne sanat niin paljon merkkaa.

        Kyllä ne loitsujen sanat merkkaa, ja ihan hemmetin paljon!! oon kuules kokeillu niit loitsuja ja oon onnistunukki joissain!! Joo, kerron sit ku pääsen luudalla lentoon! ;)


      • Hheenn
        Revolver kirjoitti:

        Sanoin nuori, en lapsi. Vaikutat minusta vähän herkältä tutkimaan noituutta.

        >> Mutta kaikki uskovat eri asioihiN! >>

        Ei. On olemassa tosiasioita, jotka voit ottaa selville. Silloin olet viisaampi. Sitä kutsutaan tiedoksi. Noidat ja shamaanit ovat tietäjiä. Muut uskovat, mutta noidat TIETÄVÄT. Siksi ei ole niin, että kaikki vain uskovat eri asioihin. Sinä tuskin olet valmis käsittämään tätä, mutta noituus todella on tietämistä, ei uskomista.

        Tiedän, että noituus on tietämistä, eikä uskomista!

        Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!!
        Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!!


      • Revolver
        Hheenn kirjoitti:

        Tiedän, että noituus on tietämistä, eikä uskomista!

        Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!!
        Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!!

        >> Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!! Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!! >>

        Ainoa tapa tietää mitään noidista on tulla itse sellaiseksi. Eikä siitä voi tietää ennalta mitään.

        Niillä, jotka lopulta tulevat noidiksi, on etukäteen vain pakkomielteen omainen tunne siitä, että aivan kuin he olisivat unohtaneet jotakin hyvin tärkeää, mikä heidän täytyy palauttaa mieleensä.

        Kirjat voivat opastaa uusille tutkimuskentille, mutta ennenkuin menet sinne, et todella tiedä mitä siellä on.

        Ei voi selittää mitä tarkoittaa olla noita, jos se kenelle pitäisi selittää ei itsekin ole sellainen. Se on yhtä turhaa kuin kivelle selittäisi.


      • Hheenn
        Revolver kirjoitti:

        >> Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!! Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!! >>

        Ainoa tapa tietää mitään noidista on tulla itse sellaiseksi. Eikä siitä voi tietää ennalta mitään.

        Niillä, jotka lopulta tulevat noidiksi, on etukäteen vain pakkomielteen omainen tunne siitä, että aivan kuin he olisivat unohtaneet jotakin hyvin tärkeää, mikä heidän täytyy palauttaa mieleensä.

        Kirjat voivat opastaa uusille tutkimuskentille, mutta ennenkuin menet sinne, et todella tiedä mitä siellä on.

        Ei voi selittää mitä tarkoittaa olla noita, jos se kenelle pitäisi selittää ei itsekin ole sellainen. Se on yhtä turhaa kuin kivelle selittäisi.

        Just!


      • kirjokansi
        Revolver kirjoitti:

        >> Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!! Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!! >>

        Ainoa tapa tietää mitään noidista on tulla itse sellaiseksi. Eikä siitä voi tietää ennalta mitään.

        Niillä, jotka lopulta tulevat noidiksi, on etukäteen vain pakkomielteen omainen tunne siitä, että aivan kuin he olisivat unohtaneet jotakin hyvin tärkeää, mikä heidän täytyy palauttaa mieleensä.

        Kirjat voivat opastaa uusille tutkimuskentille, mutta ennenkuin menet sinne, et todella tiedä mitä siellä on.

        Ei voi selittää mitä tarkoittaa olla noita, jos se kenelle pitäisi selittää ei itsekin ole sellainen. Se on yhtä turhaa kuin kivelle selittäisi.

        Noidat ovat noitia aina ja iänkaikkisesti jokaisessa ruumiillistumassaan ja muodossaan, ja tuntevat noituutensa tunnistaessaan toisensa noidiksi, samoiksi. Noidat ovat boddhisatvoja ja bodhisattvat noitia, mutta eivät kuitenkaan lainkaan samoja asioita. Noidat eivät elä tulon maailmassa vaan olon maailmassa, ja siksi oikeat noidat kammoavat yli kaiken noidaksi tulemista, noidan taakkaa, joka on väen taakka. Mutta jos väki on väellä taitava ja tarkoituksensa väkevä, niin väki taitaa noidan noidaksi taikoa. Tällöin noita joko suostuu noidaksi tulon taakalle tai kuolee. Jotka ovat samoja asioita.

        Ei ole pitkäkään aika siitä, kun Pohjolassa väki tahtoi erään vahvaverisen teosofin noidakseen ja hyväntekijäkseen, teosofi ei suostunut taakalleen vaan menetti pian henkensä, otti ja kuoli.

        Ihmissudet ovat ainakin totta, lapinnoidat juoksivat suden hahmossa, tai näin noidat halusivat väen uskovan. Nämäkin ovat samoja asioita, usko ja tosi.

        Kuten samaa asiaa ovat myös kivet ja ihmismielet.

        Vaan mitäpäs minä näistä tiedän, onneksi sentään itse en ole vahvaverinen, vaan vähäverinen pieni ihminen ja ihan tavallinen noitauskoinen kurja pelkuriraukka.


      • WideBelief
        kirjokansi kirjoitti:

        Noidat ovat noitia aina ja iänkaikkisesti jokaisessa ruumiillistumassaan ja muodossaan, ja tuntevat noituutensa tunnistaessaan toisensa noidiksi, samoiksi. Noidat ovat boddhisatvoja ja bodhisattvat noitia, mutta eivät kuitenkaan lainkaan samoja asioita. Noidat eivät elä tulon maailmassa vaan olon maailmassa, ja siksi oikeat noidat kammoavat yli kaiken noidaksi tulemista, noidan taakkaa, joka on väen taakka. Mutta jos väki on väellä taitava ja tarkoituksensa väkevä, niin väki taitaa noidan noidaksi taikoa. Tällöin noita joko suostuu noidaksi tulon taakalle tai kuolee. Jotka ovat samoja asioita.

        Ei ole pitkäkään aika siitä, kun Pohjolassa väki tahtoi erään vahvaverisen teosofin noidakseen ja hyväntekijäkseen, teosofi ei suostunut taakalleen vaan menetti pian henkensä, otti ja kuoli.

        Ihmissudet ovat ainakin totta, lapinnoidat juoksivat suden hahmossa, tai näin noidat halusivat väen uskovan. Nämäkin ovat samoja asioita, usko ja tosi.

        Kuten samaa asiaa ovat myös kivet ja ihmismielet.

        Vaan mitäpäs minä näistä tiedän, onneksi sentään itse en ole vahvaverinen, vaan vähäverinen pieni ihminen ja ihan tavallinen noitauskoinen kurja pelkuriraukka.

        ...aika hienosti ilmaistu.

        Se minkä "termin" kuvaamaan kutakin ominaisuutta kussakin ajassa ihmiset valitsevat on monesti heijastus ajasta itsestään.

        "Vaan mitäpäs minä näistä tiedän, onneksi sentään itse en ole vahvaverinen, vaan vähäverinen pieni ihminen ja ihan tavallinen noitauskoinen kurja pelkuriraukka. "

        Paskahousu olet tuon sanoessasi ;-)


      • kirjokansi
        WideBelief kirjoitti:

        ...aika hienosti ilmaistu.

        Se minkä "termin" kuvaamaan kutakin ominaisuutta kussakin ajassa ihmiset valitsevat on monesti heijastus ajasta itsestään.

        "Vaan mitäpäs minä näistä tiedän, onneksi sentään itse en ole vahvaverinen, vaan vähäverinen pieni ihminen ja ihan tavallinen noitauskoinen kurja pelkuriraukka. "

        Paskahousu olet tuon sanoessasi ;-)

        Paskallakin persnahka parkitaan ja kirjokuviot taotaan. Nam. Mikä minä olen?

        Vain tyhmät vastatkoon. :)


      • Noita-Nainen.
        Revolver kirjoitti:

        >> Mutta kyllähän sekin on totta että noidat osaavat taikavoimia!! Sinäkin tiedät sen, jos olet ollenkaan lukenut tietoa noidista!! >>

        Ainoa tapa tietää mitään noidista on tulla itse sellaiseksi. Eikä siitä voi tietää ennalta mitään.

        Niillä, jotka lopulta tulevat noidiksi, on etukäteen vain pakkomielteen omainen tunne siitä, että aivan kuin he olisivat unohtaneet jotakin hyvin tärkeää, mikä heidän täytyy palauttaa mieleensä.

        Kirjat voivat opastaa uusille tutkimuskentille, mutta ennenkuin menet sinne, et todella tiedä mitä siellä on.

        Ei voi selittää mitä tarkoittaa olla noita, jos se kenelle pitäisi selittää ei itsekin ole sellainen. Se on yhtä turhaa kuin kivelle selittäisi.

        "Niillä, jotka lopulta tulevat noidiksi, on etukäteen vain pakkomielteen omainen tunne siitä, että aivan kuin he olisivat unohtaneet jotakin hyvin tärkeää, mikä heidän täytyy palauttaa mieleensä."


        Ihmeellisen hyvin sanottu taas...


      • niinjoo
        Hheenn kirjoitti:

        Kyllä ne loitsujen sanat merkkaa, ja ihan hemmetin paljon!! oon kuules kokeillu niit loitsuja ja oon onnistunukki joissain!! Joo, kerron sit ku pääsen luudalla lentoon! ;)

        Loitsuissa kylläkin käytetään energiaa, eli niläl sanoilla ei nyt kovin paljon ole väliä..


      • Hheenn
        niinjoo kirjoitti:

        Loitsuissa kylläkin käytetään energiaa, eli niläl sanoilla ei nyt kovin paljon ole väliä..

        Joo tiiän sen, et niil sanoil ei oo paljoo väliä vaa sil energiall!!


      • magian taitaja
        Hheenn kirjoitti:

        Joo tiiän sen, et niil sanoil ei oo paljoo väliä vaa sil energiall!!

        sanat merkkaa sillä ne on avuks kun on vasta alussa taika harjoituksissa,täytyy olla jo voimakas magian taitaja jos tekee taikoja ilman sanoja, ja sanat perustuu sanojan ja sanojen väliseen ajarus energiaa. vaatii monen vuoden säännöllistä harjoittelua jos haluaa nostaa tavaran ilmaan ilman sanoja.ja mä en todellakaan tarkota mitään HARRY POTTER trikkejä mä tiiän mitä mä puhun ja mä oon harrastanu 18 vuotta mielen hallintaa ja loitsuja ja mitä tulee mustaan magiaan se on niin kehittynyttä taikuutta että siihen menee ainakin 30 vuotta ennenku voi edestunkeutua toisen ajatuksiin.kirous taas tehdään yleisesti sanoilla tai teoilla ja oikeat maagikot ovat nykyään vähissä. eikä maagikot paljastele taitojaan ja tee siitä sirkushuvia. koska he tietävät että muut heikkohermoiset ja mielisaairaat sekoisivat,ja taikomiseen tarvitaan mielen hallintaa ja paljon.Voitte harjoitella tyhjentämällä ajatuksenne kokonaan aivoista. ja jos siihen joku tässä palstalla pystyy niin jutellaan lisää!!!!!!!!!!!!


      • Taikauskoinen

        Okei tosta oli apua eli nyt tiedän että harjoitan
        Noituutta yritän täällä hetkellä nostaa keltaista
        Tekokukkaa:) mutta ei ole onnistunut vaikka laitoin
        Silmät kiinni vähäksi aikaa ja laitoin kädet kukan
        Ympärille ja hoin että kukka kyllä nousee noloa
        Mutta ei noussut ja olen hyvin nuori mutta olen
        Innostunut reipas ja jaksan oppia lisää!:)


    • niin silloin olet varmaan myös

      törmännyt siihen asiaan, että noidat eivät lennä sanan varsinaisessa merkityksessä. vaan luudalla lentäminen on aikojen saatossa tullut mielikuvaksi siitä kun tehdään "matkaa", tällä tarkoitan ruumiista irtaantumista. aikojen saatossa on juttuihin lisätty erilaisia asioita, ja luulempa että se luuta on siihen lisätty sen tähden että se on myös yksi joidenkin noitien työkaluista, sillä puhdistetaan alue, sekä fyysisesti että psyykkisesti, jotkut tekevät tämän joka kerta kun tekevät ruumiista irtaantumisen ja tämä luudalla lentävä noita on mahdollisesti tullut siitä. Näin minä olen asian päätellyt. mene ja tiedä. tavaroiden nostaminen ajatuksen voimalla on erittäin harvinaista, eikä välttämättä tarvitse olla noita tämän osatakseen... mutta erittäin harvinaista on tämä taito

      • kirjoitukseeni että

        sinun kannattaa lueskellä meditoinnista, ja harjoittaa sitä. se tuo lisä potkua magiaasi ja pystyt keskittymään muutenkin paremmin päivääsi. Olen itse noita (tosin piilonoita) ja olen ottanut tehtäväkseni opiskella koko elämäni ajan jotakin tästä alasta. meditoinut olen kohta 6 vuotta. pitkään meni ennenkuin uskalsin jatkaa ja muitakin katkoksia tuli, mutta nyt hypin asian vieressä...
        olisi mukava vaihdella enemmän ajatuksia kanssasi, mutta en tohdi paljastaa itseäni kun tosiaankaaan ainoastaan aviomieheni tietää tästä noituudestani. ystäväni ja muut kun tietävät sähköpostini. no mutta toivottavasti löydät omanlaisesi ajatusmaailman. hae googlesta sanalla wicca tai noituus näillä sanoilla löytyy aika paljon tietoa. ole varovainen tielläsi.


      • wicca ja..
        kirjoitukseeni että kirjoitti:

        sinun kannattaa lueskellä meditoinnista, ja harjoittaa sitä. se tuo lisä potkua magiaasi ja pystyt keskittymään muutenkin paremmin päivääsi. Olen itse noita (tosin piilonoita) ja olen ottanut tehtäväkseni opiskella koko elämäni ajan jotakin tästä alasta. meditoinut olen kohta 6 vuotta. pitkään meni ennenkuin uskalsin jatkaa ja muitakin katkoksia tuli, mutta nyt hypin asian vieressä...
        olisi mukava vaihdella enemmän ajatuksia kanssasi, mutta en tohdi paljastaa itseäni kun tosiaankaaan ainoastaan aviomieheni tietää tästä noituudestani. ystäväni ja muut kun tietävät sähköpostini. no mutta toivottavasti löydät omanlaisesi ajatusmaailman. hae googlesta sanalla wicca tai noituus näillä sanoilla löytyy aika paljon tietoa. ole varovainen tielläsi.

        noituushan eivät siis ole sama asia, vaikka monet wiccat ovatkin noitia, mutta kaikki noidat eivät wiccoja ;)

        -noita


      • mutta
        wicca ja.. kirjoitti:

        noituushan eivät siis ole sama asia, vaikka monet wiccat ovatkin noitia, mutta kaikki noidat eivät wiccoja ;)

        -noita

        myös heidän teksteistään saa hyviä vinkkejä.


      • &quot;noidat&quot;
        mutta kirjoitti:

        myös heidän teksteistään saa hyviä vinkkejä.

        Ei noidaksi tulla, noidaksi synnytään.

        Opetelkaa te vain niitä shamanismejanne ja
        wiccojanne.

        Eikä luudalla lennetä, ja esineet nostellaan
        nostureilla ja trukeilla. ¤


      • väittänykään
        &quot;noidat&quot; kirjoitti:

        Ei noidaksi tulla, noidaksi synnytään.

        Opetelkaa te vain niitä shamanismejanne ja
        wiccojanne.

        Eikä luudalla lennetä, ja esineet nostellaan
        nostureilla ja trukeilla. ¤

        kiitosta vaan.
        Miksi minulle osoitit tekstisi? en ole sanonutkaan että noidaksi tullaan... tiedän että noidaksi synnytään, minulla se on sielussani! Noituus wicca ja shamanismi mitä väliä, niistä on hyvä opetella. sillä vaikka itse olen syntynyt noidaksi niin aijon totisesti opetella lisää koko ajan, haluan tietää kaiken. olla tietäjä, olla noita. sitähän se on.
        tiedoksesi sinullekin, en muuten ole wicca, se ei ole mun juttuni. Olen itsenäinen noita, en kuulu mihinkään ryhmään, enkä aijo ikinä kuuluakaan.


      • kirjokansi
        wicca ja.. kirjoitti:

        noituushan eivät siis ole sama asia, vaikka monet wiccat ovatkin noitia, mutta kaikki noidat eivät wiccoja ;)

        -noita

        Kukaan wicca ei ole noita ei eikä noita ole kukaan noidaksi itseään tituleeraava "noituuden", "shamanismin" "magian" tms. taikuuden harjoittaja. Noita ei ole huomionkipeä nettikirjoittelija vaan antaa ylimäärästään.

        Wiccat wiccoina ja noidat noitina, saan ma täksi suomeksi kirjoittuva, suomentuva kirjoitus, huomionkipeä paskahousu:

        "Elämä on reiässä rattoisaa
        reiässä
        jonka ympärillä
        on vain
        oma perse."


      • ihQ possu XD
        &quot;noidat&quot; kirjoitti:

        Ei noidaksi tulla, noidaksi synnytään.

        Opetelkaa te vain niitä shamanismejanne ja
        wiccojanne.

        Eikä luudalla lennetä, ja esineet nostellaan
        nostureilla ja trukeilla. ¤

        mutta lujalla tahdonvoimalla ja rohkealla mielellä voi tulla noidaksi ^^


    • Eli,
      en suosittele noituutta, useimmiten heitä koulutetaan nykyisin negatiiviselle puolelle, joten tarkoitusperät taioillakaan eivät liene kovin positiiviset.
      Ja kun riittävän paljon menee mustalle puolen, ei välttämättä pääse helpolla pois sieltä.
      Olisi hyvä tietää mistä pyytää energiaa ja minkä takia.
      Koulutuksessa jossa olen ollut energiasta sanotaan, ettei sitä saisi käyttää kuin puolustamiseen, parantamiseen ja puhdistamiseen, mutta EI PELLEILYYN, silloin se otetaan sulta pois se VALON puolelta pois ja jos jotain tulee, se on ehkä sitten negatiiviselta... tai itse tunnet kaiketi nahoissasi silloin jos siihen tilanteeseen päädyt.
      ELI MIETI TARKKAAN :)

      • Hheenn

        Moi!
        No en mä tosiaankaan pelleile taikavoimilla! Tiiän kyll mitä oon tekemässä!!


      • kysyn tämän kysymyksen
        Hheenn kirjoitti:

        Moi!
        No en mä tosiaankaan pelleile taikavoimilla! Tiiän kyll mitä oon tekemässä!!

        miten vanha sä oot?


      • Hheenn
        kysyn tämän kysymyksen kirjoitti:

        miten vanha sä oot?

        Miten nii? Onks se niin tärkeetä!? :-O En kysyny semmosta, että " arvatkaa kuinka vanha oon". Mut sen voin sanoo et en todellakaan oo mikään alaastelaine, enää!!!!!!!


      • Scrarlet
        Hheenn kirjoitti:

        Miten nii? Onks se niin tärkeetä!? :-O En kysyny semmosta, että " arvatkaa kuinka vanha oon". Mut sen voin sanoo et en todellakaan oo mikään alaastelaine, enää!!!!!!!

        Oletko aivan tosissasi ?? ensin luulin että vitsailet mutta taidatkin olla tosissasi. alan olla jo huolissani mielenterveydestäsi vaikka oletkin nuori. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi ?? ei kannata uskoa kaikkea mitä telkkarista, netistä ym. näkee. Oletko minkäänlaisen lääkityksen alaisena ? ehkä sinun tosiaankin pitäisi olla. Luutetko tosiaan olevasi noita ? hah, herkkäuskoinen kakara pikemminkin. Jos todella haluat lentää niin kiipeäs talon katolle ja heilauta taikasauvaa ja hyppää alas, katsotaan miten käy. "On idiootilla halvat huvit ja hullulla ilmaiset" sanonta käy sinun kohdallesi hyvin. Voi, voi, mllainen lapsuus on sinulla mahtanut olla kun vielä yläaste iässä uskoo kaikkeen tuollaiseen. Eikö olis jo aika vähän viisastua ? tuo alkaa käydä naurettavaksi, suorastaan säälin sinua. Mitä edes tiedät noituudesta/wicca asioista ? oletko lukenut nuoren noidan käsikirjan, sen jonka saa kirjastosta sieltä LASTEN osastolta ?!. En ole skeptikko enkä taikauskoinen. Luulempa että tiedän kuitenkin paljon enemmän näistä asioista kuin sinä. On totta, että noidaksi ei tulla vaan synnytään. En usko että sinunlaisesi olisi noita/tietäjä eikä tule koskaan olemaankaan. Olen täysin varma. Ryhdistäydy! keskittyisit elämääsi (jos tuota voi elämäksi kutsua) luulet tietäväsi millaisten asioiden kanssa olet tekemisissä, mutta ET tiedä. Sanonpa vielä että luudalla lentäminen, esineiden liikuttaminen ajatuksen voimalla on mahdotonta, ja jos olisikin mahdollista niin eiköhän siihen olisi keinot keksitty tähän mennessä ? niin kauanhan ollaan täällä eletty ja en usko että sinunlaisesi vajaamielinen siihen keinoa keksii. Sinuna hankkisin ammattiapua. Jonkun TÄYTYY sanoa sinulle suorat sanat, sillä tuo on naurettavaa. Tämä on minun mielipideeni pidit siitä tai et, ja uskon että monet ovat samaa mieltä.


      • Hheenn
        Scrarlet kirjoitti:

        Oletko aivan tosissasi ?? ensin luulin että vitsailet mutta taidatkin olla tosissasi. alan olla jo huolissani mielenterveydestäsi vaikka oletkin nuori. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi ?? ei kannata uskoa kaikkea mitä telkkarista, netistä ym. näkee. Oletko minkäänlaisen lääkityksen alaisena ? ehkä sinun tosiaankin pitäisi olla. Luutetko tosiaan olevasi noita ? hah, herkkäuskoinen kakara pikemminkin. Jos todella haluat lentää niin kiipeäs talon katolle ja heilauta taikasauvaa ja hyppää alas, katsotaan miten käy. "On idiootilla halvat huvit ja hullulla ilmaiset" sanonta käy sinun kohdallesi hyvin. Voi, voi, mllainen lapsuus on sinulla mahtanut olla kun vielä yläaste iässä uskoo kaikkeen tuollaiseen. Eikö olis jo aika vähän viisastua ? tuo alkaa käydä naurettavaksi, suorastaan säälin sinua. Mitä edes tiedät noituudesta/wicca asioista ? oletko lukenut nuoren noidan käsikirjan, sen jonka saa kirjastosta sieltä LASTEN osastolta ?!. En ole skeptikko enkä taikauskoinen. Luulempa että tiedän kuitenkin paljon enemmän näistä asioista kuin sinä. On totta, että noidaksi ei tulla vaan synnytään. En usko että sinunlaisesi olisi noita/tietäjä eikä tule koskaan olemaankaan. Olen täysin varma. Ryhdistäydy! keskittyisit elämääsi (jos tuota voi elämäksi kutsua) luulet tietäväsi millaisten asioiden kanssa olet tekemisissä, mutta ET tiedä. Sanonpa vielä että luudalla lentäminen, esineiden liikuttaminen ajatuksen voimalla on mahdotonta, ja jos olisikin mahdollista niin eiköhän siihen olisi keinot keksitty tähän mennessä ? niin kauanhan ollaan täällä eletty ja en usko että sinunlaisesi vajaamielinen siihen keinoa keksii. Sinuna hankkisin ammattiapua. Jonkun TÄYTYY sanoa sinulle suorat sanat, sillä tuo on naurettavaa. Tämä on minun mielipideeni pidit siitä tai et, ja uskon että monet ovat samaa mieltä.

        Moi!
        Etkö oo viel kuullu semmost juttuu et kaikki ei usko samoihin asioihin! Jos sä et usko noituuteen nii turha sun on tulla sitte siihen iniseen, et ei vois muka ajatuksen voimalla liikuttaa tavaroita! Miks ees käyt tämmösil sivuil ku et kerra usko noituuteen!! ??
        No en käytä mitään lääkitystä, enkä myöskään tartte ammattilaisen apuu! Mä uskon noituuteen ja siihen sun on totuttava. Ei tommone yks vajaamielinen kakara saa mun päätä käännettyy! Sit paitsi. oon kuule koittanu semmosii taikoi jo mitkä on toteutunu ( mihi en ennen ees uskonu ), nii kai mä nyt sit oon kunnolla alkanu uskoon noituuteen! - Itseasiassa en oo lukenu mitään lastenkirjoja noituudesta, mut aikuisten kirjoi, KYLLÄ!


      • Scrarlet
        Hheenn kirjoitti:

        Moi!
        Etkö oo viel kuullu semmost juttuu et kaikki ei usko samoihin asioihin! Jos sä et usko noituuteen nii turha sun on tulla sitte siihen iniseen, et ei vois muka ajatuksen voimalla liikuttaa tavaroita! Miks ees käyt tämmösil sivuil ku et kerra usko noituuteen!! ??
        No en käytä mitään lääkitystä, enkä myöskään tartte ammattilaisen apuu! Mä uskon noituuteen ja siihen sun on totuttava. Ei tommone yks vajaamielinen kakara saa mun päätä käännettyy! Sit paitsi. oon kuule koittanu semmosii taikoi jo mitkä on toteutunu ( mihi en ennen ees uskonu ), nii kai mä nyt sit oon kunnolla alkanu uskoon noituuteen! - Itseasiassa en oo lukenu mitään lastenkirjoja noituudesta, mut aikuisten kirjoi, KYLLÄ!

        Kuinka tyhmä oikein olet ?? mun sisko näytti tämän sun viestin (siskoni on 20-vuotias) ja sekin sanoi että hoitoon sä kuuluisit. Kuules WANNABE-NOITA-TEINI, tunnen valtavaa myötähäpeää sinua kohtaan. Sanoit että oot justiin päässyt yläasteelle ? itse olen 17-vuotias niin kukahan se pikkukakara tässä on ??. Muuten, siskoni on lukenut paljon kirjoja noituudesta ja tietää paljon näistä asioista ja missään ei ole mainittu mitään levitoinnista, luudalla lentämisestä, eikä se liity mitenkään noituuteen (luudalla lentäminen oli pappien uskomus keskiajalla) sekoitat uskomukset tosiasioihin, kohta luultavasti väität että isäsi on ihmissusi. En ole väittänyt että en usko noituuteen. Tulikin mieleen, mistä olet saanut päähäsi että luudalla voisi lentää ? siis oikeasti ? itse olen siitä lukenut lapsena SATUKIRJASTA, missään muualla en ole kuullut siitä mainittavan. Luutetko olevasi kovinkin fiksu ja aikuinen ? pikemminkin päästään vialla tunnut olevan. Esineiden liikuttaminen koskematta on mahdollista vain poltergeist-ilmiön aiheuttamana (silloinkaan ihminen ei juurikaan sitä itse aiheuta) tiedätkö edes mikä on poltergeist ? epäilen suuresti. Ja ikäsi oli..? luulisi sinun olevan 13-vuotias ? niin, tulikin mieleen, kerropa lisää näistä sinun taioistasi, palan halusta kuulla. Olet niin naurettava että en voi edes NAURAA, vaikka tosiaankin pitäisi.


      • Spooky
        Hheenn kirjoitti:

        Moi!
        No en mä tosiaankaan pelleile taikavoimilla! Tiiän kyll mitä oon tekemässä!!

        Kirjoitukses perusteilla mä arvelisin sun olevan viidennellä luokalla? vai ehkä sittenkin kolmannella? ammu ittes saatanan pissis tekisit muille suuren palveluksen


      • hheenn
        Spooky kirjoitti:

        Kirjoitukses perusteilla mä arvelisin sun olevan viidennellä luokalla? vai ehkä sittenkin kolmannella? ammu ittes saatanan pissis tekisit muille suuren palveluksen

        Mieti mitä mietit!! Mut mä en oo 5 enkä 3, mä oon ihan vaa seiskall..
        Hehh.. Nyt tuli kyll vuoden naurut!! Hehee !! :D -Ammu ittes saatanan pissis !
        Tollee olit kirjottanu, mitä hemmettii sä oot näil sivuil jos et usko noituuteen?! :-O
        - Kuules lapsirakas, koitappa ettii ittelles parempaa tekemist!


      • Hheenn
        Scrarlet kirjoitti:

        Kuinka tyhmä oikein olet ?? mun sisko näytti tämän sun viestin (siskoni on 20-vuotias) ja sekin sanoi että hoitoon sä kuuluisit. Kuules WANNABE-NOITA-TEINI, tunnen valtavaa myötähäpeää sinua kohtaan. Sanoit että oot justiin päässyt yläasteelle ? itse olen 17-vuotias niin kukahan se pikkukakara tässä on ??. Muuten, siskoni on lukenut paljon kirjoja noituudesta ja tietää paljon näistä asioista ja missään ei ole mainittu mitään levitoinnista, luudalla lentämisestä, eikä se liity mitenkään noituuteen (luudalla lentäminen oli pappien uskomus keskiajalla) sekoitat uskomukset tosiasioihin, kohta luultavasti väität että isäsi on ihmissusi. En ole väittänyt että en usko noituuteen. Tulikin mieleen, mistä olet saanut päähäsi että luudalla voisi lentää ? siis oikeasti ? itse olen siitä lukenut lapsena SATUKIRJASTA, missään muualla en ole kuullut siitä mainittavan. Luutetko olevasi kovinkin fiksu ja aikuinen ? pikemminkin päästään vialla tunnut olevan. Esineiden liikuttaminen koskematta on mahdollista vain poltergeist-ilmiön aiheuttamana (silloinkaan ihminen ei juurikaan sitä itse aiheuta) tiedätkö edes mikä on poltergeist ? epäilen suuresti. Ja ikäsi oli..? luulisi sinun olevan 13-vuotias ? niin, tulikin mieleen, kerropa lisää näistä sinun taioistasi, palan halusta kuulla. Olet niin naurettava että en voi edes NAURAA, vaikka tosiaankin pitäisi.

        Sä se naurettava täss oot! Oot niin lapsellinen !! Ku sanoit mua WANNABE-NOITA-TEINI, nii mä en oo mikää pissis.. Oi! Nyt taisin loukkaa sun tunteita, ku sä se pissis taijat olla !! - Zorii!


      • no wou
        hheenn kirjoitti:

        Mieti mitä mietit!! Mut mä en oo 5 enkä 3, mä oon ihan vaa seiskall..
        Hehh.. Nyt tuli kyll vuoden naurut!! Hehee !! :D -Ammu ittes saatanan pissis !
        Tollee olit kirjottanu, mitä hemmettii sä oot näil sivuil jos et usko noituuteen?! :-O
        - Kuules lapsirakas, koitappa ettii ittelles parempaa tekemist!

        vähän nyt oot siis iso, oot seiskalla! Siis nythän me mielemme muutettiin siitä että sä olet pikkupentu.

        Anteeksi nyt vain, mutta jos olisit kiinnostunut noituudesta, niin luulisi sun myös siitä jotain tietävät, kun kerran kirjojakin olet lukenut. Mukamas.
        Ja tiedätkös, jos et itse edes usko niihin loitsuihin, niin tuskin ne toimii.

        Että hasta la vista sano mummo lumessa. Ennen kuin noita toi sille luudan. Eh eh .


      • naya
        hheenn kirjoitti:

        Mieti mitä mietit!! Mut mä en oo 5 enkä 3, mä oon ihan vaa seiskall..
        Hehh.. Nyt tuli kyll vuoden naurut!! Hehee !! :D -Ammu ittes saatanan pissis !
        Tollee olit kirjottanu, mitä hemmettii sä oot näil sivuil jos et usko noituuteen?! :-O
        - Kuules lapsirakas, koitappa ettii ittelles parempaa tekemist!

        Eikö sun tyhmyydellä oo rajaa?? otetaan nyt esimerkiksi pari muuta keskustelua mitä oot tehny, kysyit muistaakseni miten velhot pukeutuvat?? onko sillä muka väliä millaset vaatteet on, jos on noita tai tietäjä?? Menes siitä äitis helmoihin tuttia imemään. Mä oon aivan varma että sitten kun sä oot AIKUINEN niin sua hävettää nämä sun jutut mitä oot tänne laittanu. Mä en oo koskaan nauranu niin makeasti kun luin noi sun viestis! säälittävää, mikä sä luulet olevas?? eikö sun kalloon mee: NOIDAKSI EI TULLA VAAN SYNNYTÄÄN, onko se niin pirun vaikeaa tajuta?? luulekko sä TODELLAKIN että SÄ olisit syntyny noidaksi???? pelkkä ajatuskin naurattaa! tuollanen naurettava pikku teini muka luule osaavanvansakin jotain!! hah, sanon minä. Ite uskon noituuteen ja käyn näillä sivuilla silloin tällöin ja piti oikein hetken miettiä että ootko sä päästäs vialla vai muuten vaan tyhmä?? varmaan molempia. Tiesitkö että levitointi ei mitenkään liity noituuteen?? et? no nytpähän tiedät. Sanon vielä että uskon että esineitä voi liikuttaa ajatuksen voimalla, mutta harvat siihen pystyvät, eikä sitä taitoa voi oppia, se on jo syntyessään, eli sä et siihen pystyisi vaikka kuinka yrittäisit.


      • Scarlet
        Hheenn kirjoitti:

        Sä se naurettava täss oot! Oot niin lapsellinen !! Ku sanoit mua WANNABE-NOITA-TEINI, nii mä en oo mikää pissis.. Oi! Nyt taisin loukkaa sun tunteita, ku sä se pissis taijat olla !! - Zorii!

        Omapa on mielipitees. "ku sä se pissis taijat olla !!" mielenkiintoista, ainakin kirjoitus tyylisi peruteella sinä se meistä pissis olet. Vai? kuules, mietis kahdesti ketä väität pissikseksi. annanpa neuvon, kannattaisi ensin vähän viisastua ennen kuin noituudesta haluat jotain OPPIA. Sinuna en edes sanasta NOITA puhuisikaan, susta ei noitaa saa, eikö sinulle ole monta kertaa sanottu "noidaksi ei tulla vaan synnytään" ? ymmärrtkö mitä se tarkoittaa ? kannattaisi ymmärtää, koska se pitää paikkansa.


      • ihQpossu XD
        Scrarlet kirjoitti:

        Oletko aivan tosissasi ?? ensin luulin että vitsailet mutta taidatkin olla tosissasi. alan olla jo huolissani mielenterveydestäsi vaikka oletkin nuori. Mistä olet tuollaista saanut päähäsi ?? ei kannata uskoa kaikkea mitä telkkarista, netistä ym. näkee. Oletko minkäänlaisen lääkityksen alaisena ? ehkä sinun tosiaankin pitäisi olla. Luutetko tosiaan olevasi noita ? hah, herkkäuskoinen kakara pikemminkin. Jos todella haluat lentää niin kiipeäs talon katolle ja heilauta taikasauvaa ja hyppää alas, katsotaan miten käy. "On idiootilla halvat huvit ja hullulla ilmaiset" sanonta käy sinun kohdallesi hyvin. Voi, voi, mllainen lapsuus on sinulla mahtanut olla kun vielä yläaste iässä uskoo kaikkeen tuollaiseen. Eikö olis jo aika vähän viisastua ? tuo alkaa käydä naurettavaksi, suorastaan säälin sinua. Mitä edes tiedät noituudesta/wicca asioista ? oletko lukenut nuoren noidan käsikirjan, sen jonka saa kirjastosta sieltä LASTEN osastolta ?!. En ole skeptikko enkä taikauskoinen. Luulempa että tiedän kuitenkin paljon enemmän näistä asioista kuin sinä. On totta, että noidaksi ei tulla vaan synnytään. En usko että sinunlaisesi olisi noita/tietäjä eikä tule koskaan olemaankaan. Olen täysin varma. Ryhdistäydy! keskittyisit elämääsi (jos tuota voi elämäksi kutsua) luulet tietäväsi millaisten asioiden kanssa olet tekemisissä, mutta ET tiedä. Sanonpa vielä että luudalla lentäminen, esineiden liikuttaminen ajatuksen voimalla on mahdotonta, ja jos olisikin mahdollista niin eiköhän siihen olisi keinot keksitty tähän mennessä ? niin kauanhan ollaan täällä eletty ja en usko että sinunlaisesi vajaamielinen siihen keinoa keksii. Sinuna hankkisin ammattiapua. Jonkun TÄYTYY sanoa sinulle suorat sanat, sillä tuo on naurettavaa. Tämä on minun mielipideeni pidit siitä tai et, ja uskon että monet ovat samaa mieltä.

        sinä mummo ime kyrpää noituutta on!! >:(


      • ni!
        ihQpossu XD kirjoitti:

        sinä mummo ime kyrpää noituutta on!! >:(

        ja te kaikki ootte näitten "ihq riitojen" XD perusteella aika pikkusii, sori ! Jos joku ei sinua usko niin ei, ei siitä tarvitse heti alkaa raivoomana ja kiroomaan toisia -.-"


    • poseidon

      vastaan. vähän huvittuneena olen seurannut tätäkin ketjua. mutta esineitä voi todellakin liikuttaa koskematta. vaikea selittää miten se onnistuu mutta kyse on enerkia kentästä toisin sanoin aurasta joka on myös esineillä ihmisten lisäksi. ihmisellä jolla on voimakas kenttä voi oppi käyttämään sitä helpommin tosin aika vaikeaa. helpottaa jos sen näkee. voikea selittää. ensimmäisen tason kokeilu voisi olla laittaa sormus lankaan ja saada se pyörimään käsien välissä. useilla onnistuu... lentäminen onkin hankalempaa :) ainakin luudalla. uskoisin että obe on vaan mahdollista. tai matkat meditaatiossa. ei taikasauvoja tai välttämättä sanojakaan tarvita. meditaatio on se juttu!!!

      • black rainbow

        tää on niin naurettavaa,että mä suljen tietokoneen ja nauran niin kauan kunnes mä kuolen.......
        .........................!!!!!!!!!!

        hahahahahahahahahahahah


      • poseidon
        black rainbow kirjoitti:

        tää on niin naurettavaa,että mä suljen tietokoneen ja nauran niin kauan kunnes mä kuolen.......
        .........................!!!!!!!!!!

        hahahahahahahahahahahah

        niin pikku siele :]


      • poseidon
        poseidon kirjoitti:

        niin pikku siele :]

        pikku sielu. älä saa virheestä orkkuja


      • black rainbow
        poseidon kirjoitti:

        pikku sielu. älä saa virheestä orkkuja

        oi kun on suloosta,mee kuule äitis syliin tuttia lupsuttamaan,kuinka vanha sä oikein oot,pikku sielunen paska housu :D hah.........!!!!!!


    • ...

      Olin kerran eräässä porukassa jossa kokeiltiin ihan ihmisen nostamista eikä se ollut ihan sellaista että se lähtisi leijailemaan vaan se vaati hyvin paljon keskittymistä ja nostimme sitä ilmaan, tuntui että se kokoajan keveni ja lopulta hän oli ilmassa vain etusormiemme varassa! en usko että se olisi pysynyt ainakaan kovin kauaa ilmassa "omillaan" mutta kai sekin olisi ollut mahdollista jos olisimme tavallaan keskittäneet häneen enemmän energiaa.. puhun varmaan vähän hauskasti mutta en tunne tälläistä termistöä kovin hyvin :D

      • 666

        mikä helevetti sä oikein luulet olevas,kukaan ei pysty liikuttamaan ihmistä "ilmas", sä oot varmaan karannu mielisairaalasta,kuinka vanha säki oot,varmaan 5 vuotias.............

        ps:OTA LÄÄKKEES...........!!!!!!!!!!


    • noituus

      no mä ainakin vain ajattelen niin saan leijumaan ehkä kolme sekunttia jonku sesineen!

    • valkoisen magian taitaja

      älä opettele taikuutta sillä yleensä alkaa tulla ahneemmaks ja opettelee mustaa magiaa. ja se on satanan keksintö vallata ihmisiä ja lopultA JOUTUU HELVETTIIN yks loitsu on hyvä loitsu se nostaa tavaran ilmaan. älä tee sitä ihmisten nähden ja jos se ei toimi harjoittele lisää valkoista magiaa se saattaapi sitten toimia.GOLIKUUKSELIIPOWEE PS:kaikilla ei ole voimia. ja ne voimat ilmenee tasan 18 vuotiaana silleen että voi tehä kaikkea ajatuksen voimalla.

      • En kyllä ole itse kokeillut...

        Mutta jos syö tarpeeksi kärpässientä saattaa voimat tulla jo aikaisemmin..
        valitettavasti tämä kuuri olisi pitänyt aloittaa
        kolmen ensimmäisen ikävuoden aikana, et paska juttu sulle...
        olen tosin kuullut että jos lisäksi ottaa syaniidia niin se vois tepsii viel sun iässä, kokeilemaan siitä nyt jo :)


      • eirepslolASDASDASD
        En kyllä ole itse kokeillut... kirjoitti:

        Mutta jos syö tarpeeksi kärpässientä saattaa voimat tulla jo aikaisemmin..
        valitettavasti tämä kuuri olisi pitänyt aloittaa
        kolmen ensimmäisen ikävuoden aikana, et paska juttu sulle...
        olen tosin kuullut että jos lisäksi ottaa syaniidia niin se vois tepsii viel sun iässä, kokeilemaan siitä nyt jo :)

        Jos haluat hyvät voimat äkkiä, työnnä sukkapuikko pistorasiaan. Pistorasiasta saat nopeasti paljon energiaa, jota voit käyttää taikuudessa.


    • Se kylmäihoinen

      Anteeksi, viestini tulee varmaan todella myöhään, mutta minulla on sellainen tunne ettei liian myöhään. itse tajusin osaavani paranormaaleja asioita kun olin 10. HUomasin että osasin asioita joita muut eivät kykeneet tekemään. Esim. osaan taivuttaa lusikkaa ajatuksen voimalla. Osaan hallita tuulta hieman. Pystyn lukemaan joskus ihmisten ajatuksia ( riippuu onko ihminen avo mielinen). Osaan myös nähdä tulevaisuuden. Joskus kun näen esim. Bussissa jonkun lapsen tiedän miltä hän näyttää 10 vuoden kuluttua. Itse säikähdin näitä asioita. Mutta nykyisin kätken ne hyvin. Esim. Itselläni on myös hyvä oppimis taito. Opin heti asiat ja muistan kaiken, ihan kaiken. Opin hyvin visuaalisesti mikä helpottaa itseäni. Ystäväni tietävät että osaan esim. lukea heidän ajatuksiansa ja ovat sen vuoksi hyvin salamyhkäisiä. Varovaisuus on valttia. Väänsin vahingossa ystäväni pöydällä olevan haarukan koska olin hänelle todella vihainen. Nyt menetin ystävän sillä hän ei halunnut olla ystäväni... Hän pelkää suorastaan. Esim. Kun pidin halloween juhlat hän ei ilmestynyt paikalle. Myös itselläni on tavallista alhaisempi ruumiinlämpö ja käteni ovat siniset. kartan aurinkoa sillä se TODELLAKIN polttaa ihoni. En kestä aurinkoa yhtään. Ihoni palaa vaikka olisin varjossa. Ystäväni (jotka tietävät kuka olen) Sanovat aina että he näkevät totuuden minun kristallin kirkkaan sinisistä silmistäni. Itse olen kuten varmaan luitkin taivutellut asioita. Kokeile TELEPATIAA! Eli keskität asian yhteen esineeseen. Sulje kaikki muut. Tuito esinettä/ kohtaa ja mieti millainen se olisi. Näin siirrät siihen energiaa. Vaatii paljon harjoittelua. Onnea ja menesystä sinulle!

      Ps. Jutellaanko lisää?

      • aloitelija

        hienoa nimittäin voisitko auttaa minua koska en tiedä pitääkö tähän synty vai voiko siihen ruveta myöhemmin jos voi ruveta myöhemmin autatko?


      • Metsään111
        aloitelija kirjoitti:

        hienoa nimittäin voisitko auttaa minua koska en tiedä pitääkö tähän synty vai voiko siihen ruveta myöhemmin jos voi ruveta myöhemmin autatko?

        Tärkeintä on uskoa mitä näkee. Kävele metsässä aluksi paljon niin huomaat


      • hhh5

        siis oikeesti onko toi kaiikki totta?


    • noida alku

      Itse olen kokeillut päästä maagiseen tasoon unien kautta . Elikkäs jujuna on hallita jokaista unen liikettä ja alitajunnan aikomuksia. Näin saan paremman mielen voiman ja pystyn varmasti vielä joskus lentämään ihan oikeasti .
      Olen myös kokeillut tavaroiden liikuttamista harhakuvilla .Huone pitää saada pyörimääm omien silmien edessä ja yrittäää samalla saada tavara liikkumattomaksi pyörteen keskellä . minulle on esimerkikisi käynyt sillä tavalla että lattia oli ihan hammetin kaukana tavarasta ja näytti siltä kuin tavara olisi leijjunut .
      mutta tämähän on vain harjoitus .

      • pompulainen

        Eli: olen itsekin "pikku-velho", jos näin voisi sanoa. Hallitsen manaamisen, pieniä loitsuja ja tuulen hallintaa. Ja jos epäilyttää, että tuulen hallintaan liittyy sattumaa, selittäkääpä miten keskellä tyyntä päivää nousi äkillinen pikku pyrremyrsky, joka nostatti lehtiä ja oksia! Ja vesi harjoittelussa.
        En usko, että kukaan pystyy lentämään ilman pitkää harjoitusta. Pitää ensin opetella perusasioita, aloita kokeilemalla, saatko höyhenen liiikkumaan vaikka tuulen avulla. Sitten lisäät painoa, jota nostat. Rankka harjoittelu saatttaa tuottaa tulosta.Uskon, että melkein millä vaan voi lentää, välittämättä onko se luuta vai sammakko, jos sitä osaa käyttää. Varsinaista loitsua lentämiseen ei ole, se täytyy vain opetella.
        En hauku sinua, yritän kannustaa sinua yrittämään kovempaa, oikotietä ei ole.


    • Voisko joku kertoo?

      Voisko joku kertoo mulle niitä loitsuja vähän mitä jo osaatte?? Ois kiva tietää! Aika mielenkiintosta.

      • Galderas

        Alkuun nauratti, keskivaiheilla keskustelua itketti, ja loppukeskustelusta masensi. Kuinka tyhmä voi ihminen olla?


    • xxxxxxxxxytyx

      joo vittu hajosin XDDDDDDDDDDDXDDDD

      "Jos haluat hyvät voimat äkkiä, työnnä sukkapuikko pistorasiaan. Pistorasiasta saat nopeasti paljon energiaa, jota voit käyttää taikuudessa. "

      0_____________0

    • Skippe

      En ole uskovainen, mutta haluaisin itsekkin tietää joitain elppoja loitsuja/taikoja. Esim, miten saa pienen tuulenvireen tehtyä sisällä talossa tai saa tavarooita leijumaan. Tietenkin haluaisin saada nämä tapahtumaan ajatuksen voimalla :) En hauku tämän ketjun aloittajaa vaan kannustan häntä jatkamaan, mutta kovalla harjoituksella!

      • aloittelia

        niiin minäkin haluaisin mutta en ikäväkyllä tiedä ketään kuka harjoitaisi sellaista loitsua tai no en edes tiedä sellaista loitsua mutta voiteko auttaaa?


    • Teininä magiaa etsin

      Itsekin olin nuorempana samanlainen wannabe-velho kuin te. Mitkään yhdessäkään kirjassa olevat taiat eivät toimi enempää kuin omassa mielikuvituksessanne. Parempi ettette tuhlaa nuoruuttanne sellaisen olemattoman tavoittelemiseen. Siinä voi käydä niin että teistä tulee tosi outoja ja jäätte ilman kavereita kuvitelmienne pariin. Itse luin kymmeniä kirjoja magiasta ja taikuuden historiasta yms. Kahlasin puoli internettiä läpi lukien kirjoja joita en ymmärtänyt. Lisäksi olen tutustunut kristinuskoon ja buddhalaisuuteen perinpohjaisesti.

      Kun näitä asioita on vuosia selvittänyt ja lukenut kymmeniä kirjoja, jäljelle on kuitenkin jäänyt jotain merkityksellistä ja jotain tuntuvaa, kultahippuja, ja ne löytyvät buddhalaisten opetuksista ja niiden pariin palaan aina uudelleen, koska niistä löytyy jotain sellaista hyvää, mitä ei voi sanoin selittää.

    • ylinoita

      Tässä hyvä ikävän ihmisen kadottamis-loitsu.

      Entten tentten teelika mentten
      Hissun kissun vaapula vissun
      Eelin keelin klot
      Viipula vaapula vot
      Nyt sä lähdet tästä pelistä POIS !

      Ikävä k-pää tosiaan häviää kun noita tämän sanoo vakavasti,
      kirkkaalla, läpitunkevalla, sielusta tulevalla äänellä ja katsoo samalla
      itään. Noidan pitää seistä pentagramman sisällä ja noidalla on oltava silmät kiinni ja pää
      paljaana (ei hattua). Kalju krapulainen noita saa tämän toimimaan parhaiten.

    • KristenGold

      Olen itse 12-vuotias ja olen sinua fiksumpixD.
      Vaikka olenkin noita en lennä luudalla. Jos uskot luudalla lentämiseen luulet kai noitien olevan jotakin Milla Magioita, Aku AnkastaxD

      Et kyllä tiedä noituudesta mitään. Sanoilla ei ole niin paljoa voimaa, tuskin yhtään. Ne vain opastavat alkuun. Etkä tosiaankaan ole syntynyt noidaksi. Ei niitä loitsuja tarvitse harjoitella erikseen, jos olet oikea noita. Itse olen kyllä hyvin nuori noita, mutta osaan vahvoja loitsuja. HUOM, minulla ei ole mitään loitsu kirjaa.

      Suosittelisin, että aloittaisit vaikka tavaran suojaus loitsulla. Tein sen ja voin tiputtaa lasin ylimästä kerroksesta, kolmaskerros koska omakotitalo, asvaltille ilman, että se menee rikki.

      Leijuttaminen on helppoa ja hyödyllistä, jos vaikka haluaa nostaa lasin asvaltilla menemättä ulos.

      Kannattaisi katsoa tämä niin saat käsitystä magiasta:

      http://www.varjojenkirja.com/jumaluudet.html

      Kannattaa perehtyä tähän sivuun. Kynttilä magia on tehokasta. Olin ollut sairaana kaksiviikkoa keuhkoputken tulehduksen takia. Kutsuin parantavia henkiä ja käytin sinistä kynttilää(parantava väri) ja kuumeeni laski 39.4. 36.5. Kuumeeni siis laski kokonaan ja seuraavana päivänä lääkäri sanoi, ettei missään näy jälkeä, että minä olisin ollut sairas.

    • fennopagan

      Ainakin olisi hyödyllistä lukea musta raamattu jossa on raamatusta poistetut "kielletyt" kappaleet. Ne ovat vanhaa magiaa joita ei ole saanut kristityille kertoa.
      En suosittele jonkun kylähullun Peter Siitoimen Musta Magia kirjoja, koska niissä on eläinrääkkäystä ja kaikkea hämärää touhua. Eläimiä ei saa vahingoittaa magian voiman saamiseksi.
      Varjojen kirjassa on paljon vanhaa pakanallista tietoa ja riimumagiaa. Olen käyttänyt Furthark riimumagiaa ja erityisesti seksuaalimagiaa erittäin hyvällä menestyksellä.

    • Sucy

      No tiedän kyllä miten se luuta saadaan lentoon. Tarvitset: Jauhoja, Maitoa, Vettä, Sokeria. Sekoita kaikki kulhoon ja ripottele lusikalla luudan päälle sen jälkeen sano: Fly, fly, fly. Sitten luudalla voi lentää. Muuten löysin tämä alun perin sivustolta nimeltä: Spellsofmagic.com käy kattomassa löytyy paljon lisää loitsuja🔮

    • Anonyymi

      Voit lentää luudalla jos olet vain kärsivällinen ota luut maahan ota vettä hiekkaa veden pitää olla merestä järvestä tai joesta/purosta sitten laita yksi tee lusikallinen hiekka veteen ja kaada sitten vettä lausu samalla nämä sanat luuta puinen lentää osaa ei minut ilman halki vie. Tavarat saat leijumaan kun läksyt nämä sanat ja luotat itseesi kokeile esim pienellä pehmo lelulla kun tämä alkaa sujua voit siirtyä isompiin tavaroihin esim omaan luotaan ja muihin loitsuihin vaikka näkymättömyys siirto ja muuntautumis loitsu LOPPU.!!!!!!!!

    • Anonyymi

      En kyllä tiedä miten lentää luudalla enkä nostaa tavaroita ilman käsiä mutta aijon kysyä miten saa oikeat auper voimat niinku että lentää tai leijuttaa asioita tai sillen edes päin toivottavasti joku osaa kertoa miten olen jo ainakin 5 kuukautta yrittänyt miettiä "Nosta kynä lentoon" tai "Lennä Lennä Anni" mutta ei ole onnistunut:(

    • Anonyymi

      Olen perehtynyt tähän asiaan syvästi. Voit tehdä oman luudan risuista ja kepeistä. Sitten sanot taikasanan ”Tia freye!” Niin luuta kohoaa ilmaan. Mutta voit lentää sillä tavalla vain pääsiäisenä ja Halloweenina. Myös tarvitsee harjoitusta

    • Anonyymi

      jos sä oot noita voiksä eeskään jotain loitsuja kertoo kosk mä oon noita ja en tiiä yhtään loitsua pliiiiiiis

    • Anonyymi

      No ehkä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe