Lisätietoja ja ko.ajojen esitteen voipi tilata [email protected] TAI mc-F.Y.R.Uusimaa ry PL 104 02771 Espoo.Runsaasti ohjelmaa ajon jälkeen ja ruokaa/kahvia reitin varrella.Mukaan vaan?????
PELTIperseajot
3
1202
Vastaukset
- matkanjohtaja
Osuvampi nimi tapahtumalle olisi.
PPP
PumpuliPeppuPyrähdys
tai
SMEAEEA
SokeriMotoristinEhkäAjanEhkäEnAjo - herrmostuii
mitä hittoo sen väliä on mikä on tapahtuman/ajon nimi
itse olen ajanut tuon jenkkimallisen 1000miles
ajon K5 eikä minua ainakaan närästä vaikka joku nimittäisi rautaperseajoksi jotain muutakin ajoa
pääasihan on että joku viitsii jotain tapahtumaa järjestää. olkoon sitten vaikka perse edellä puuhun ajo jos niin halutaan . Hauska taas huomata miten motoristit ovat yhtä suurta perhettä kohteliaita ja aina auttamassa muita, oikeita teiden ritareita
tuskimpa nuo narisijat ovat edes mitään iba ajoa ajaneet tai jos ovat eivät ole sitä filosofiaa sisäistäneet..Annetaan jokaisen pitää oma mielipiteensä.Vaihdoimme ajojen nimen ja tulijoita tuntuu olevan.Tarkoitus TODELLA on ja oli koota harrastajia yhteen ajon ja illanvieton merkeissä.Ja VIELÄKIN osallistuminen on täysin vapaaehtoista.Eli narisijat ajakoot vaikka peräsuoliajon tai jotain muuta.Mun itsetuntoani eivät pysty madaltamaan.Otan huumorilla kaiken asiattoman palautteen ja kiitän asiallisista.Tekevälle virheitäkin sattuu.Ne on nyt korjattu ja toivottavasti kenenkään yöunet eivät ole menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915