Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

täältä saatte apua legenddiin

tombbitombbi7

mää autan kysykää multa apua niin jokaiseen avun pyytöön minä vastaan!. muistakaa kysyä legendistä annan nopeasti vastauksen!

28

2842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi kyselee

      mitä sille kirjastossa olevalle kirjahyllylle pitää tehä ku se hehkuu, siis sen mikä on niitten kahen tolpas olevien kilpien välissä.

      • Eri opastaja, mitä alkuperinen

        Sun täytyy painaa niitä kirjoja jotka ovat eri värisiä hyllyissä, niitä on yhteensä 4. Kuitenkin niin että ne pitää painaa sisään järjestyksessä, saat itse ratkaista sen.:D


      • karvinenkarvinenkarvinen

        ekana kirjaa joka on portaitten oikealla puolella sit meet ylös huoneeseen siä on kirja paina sitä sit paina miekkaa ja sit käytävään paina siellä olevaa kirjaa sit etsi viimeinen kirja


      • Eri auttaja
        karvinenkarvinenkarvinen kirjoitti:

        ekana kirjaa joka on portaitten oikealla puolella sit meet ylös huoneeseen siä on kirja paina sitä sit paina miekkaa ja sit käytävään paina siellä olevaa kirjaa sit etsi viimeinen kirja

        Etkö antaisi toisen itse yrittää, mä kyllä tiedän järjestyksen mutta annoin toiselle mahdollisuuden itse.


      • karvinenkarvinenkarvinen
        Eri auttaja kirjoitti:

        Etkö antaisi toisen itse yrittää, mä kyllä tiedän järjestyksen mutta annoin toiselle mahdollisuuden itse.

        jaa mut mää oon se tombbi legend auttaja


      • casi
        Eri auttaja kirjoitti:

        Etkö antaisi toisen itse yrittää, mä kyllä tiedän järjestyksen mutta annoin toiselle mahdollisuuden itse.

        missä kulta on nepalissa


    • jumissa

      miten saa boliviassa tapettua sen örkin kun se aina herää henkiin kun saa tyrmättyä.

      • täytyyff

        sinun täytyy tappaa se 4 kertaa aina kun se tippuu niin juokse äkkiä sen hirviön luo ja paina sitä nappia mitä täytyy


      • karvinenkarvinenkarvinen

        mää oon tän keskustelun aloittanut mää en sen takii käynyt katsomassa kun luulin ettei kukaan enään kysy multa


      • samppa218
        karvinenkarvinenkarvinen kirjoitti:

        mää oon tän keskustelun aloittanut mää en sen takii käynyt katsomassa kun luulin ettei kukaan enään kysy multa

        Miten siitä nepalin ekasta kentästä mennään, näyttää putoavan vaan aina...


    • Martzku

      olen kohdassa jossa on riippu silta ja helikopteri tulittaa.
      Kuolen kokoajan vaikka tulitan kopteria ja juoksen riippusiltaa pitkin ja pääsin kumminkin toisellelle puolelle riippusilta.

      Mites jatkossa????

      • lokijuhnytg

        Jos olet ekan kentän lopussa ei sitä helikopteria tarvitse tulittaa. Juokse siltaa pitkin ja hypi sen toiselle puolelle, siellä riittää ammuttavaa.


    • ?=X

      Olen siellä tokiossa,japanissa.Siellä on semmonen äijä jolla on joku keihäs josta tulee jotain vihreetä valoa.MItä pitäs tehä.Oon aina yrittäny ampuu sitä äijää,mut eipä vaan tunnu kuolevan.Mitä pitäs tehdä?Olen jo pian luovuttamassa!nopeesti apua! Kiitti!

      • leismo

        sun pitää väistää niitä vihreitä valoja ja seurata vaan sitä jätkää.. ammut niin kauan että se kuolee ei sen kummempaa...


    • tapettua...

      sen viimeisen vastus lohikäärmeen kun oon olikose england:ssa? ja mikä on groft manorin tarkoitus ?
      pääseekö sieltä ulos tai jotain ? olen jumissa siine kirjastohuoneessa

      • Tavis sorsa

        Sielllä käärmeen luona on patsaita.Ammut niitä,ja sitten kun käärme tulee tutkimaan,vedät nopeasti qraplella sitä yhtä vipua,ja käärme tuhoaa patsaan.Toista kaikkien 4 patsaan kanssa.


    • katzu77

      eli ilmeisesti sain ekan kentän suoritettua loppuun ja nyt olen jumissa siinä kohdassa, jossa Lara ensin juttelee sen tumman naisen kanssa ja sit se tappaa muutaman miehen. On jossain sisäpihassa, kuorma-auto, puisia laatikoita, peräkärry. Olen kerännyt ne kolme hehkuvaa juttua. Siitä eteenpäin en ole päässyt.

      Eli mites pitäisi edetä?

      • Katzu77

        niin ja sit kun olen noussutlipputankoa pitkin sille parvekkeelle, ilmestyy se "silmä". Mitä se tarkoittaa?


      • Tavis sorsa
        Katzu77 kirjoitti:

        niin ja sit kun olen noussutlipputankoa pitkin sille parvekkeelle, ilmestyy se "silmä". Mitä se tarkoittaa?

        Tässä vaiheessa peliä sitä "silmää" on käytetty jo monta kertaa.Se tarkoitta että sun pitää graplella(sillä Laran narujutulla)(q kirjain) ottaa kinni ja roikkua sinnne toiselle puolelle.


    • sampe

      Nii että mitenkäs se iso häntäheikkiörkki sielä hallissa tapetaan?? sillä hallin keskellä olevalla laitteella saa sen "napattua" ja painettua johkin ilmastointirööreihin, mutta lmestyy aina uusiks jostain!! Siel katossa on jotain roikkuvia palloja joita heiluttamalla saa jotain sähköä roiskumaan. Olen ihan jumissa, osaatko auttaa...Kiitos!

    • Tomb Raider Legend

      Mä tarviin apua oon siinä kohassa jossataistellaan sitä demonia vastaan sillä ihme sähkö koneella en pääse siitä läpi joten voitko oliis auttaa =)

      • Tavis sorsa

        Pistä sillä sähkö koneella ne etummaiset siniset pallot liikkumaan,sitten lähdet nopeasti pois koneesta.Sen koneen yläpuolella on qraplella vedettävä juttu,sen vedät pois.


    • casi

      missä kulta patsas on boliviassa ja perussa

      • sipuli

        olen kohdassa jossa lara on laitteessa jolla voi ampua (sinistä, sähköä? )ja toisella puolella on kolme sotilasta joilla on kilvet. en saa niitä tapettua tällä kojeella enkä pistooleilla. mitä teen?


      • Bligi
        sipuli kirjoitti:

        olen kohdassa jossa lara on laitteessa jolla voi ampua (sinistä, sähköä? )ja toisella puolella on kolme sotilasta joilla on kilvet. en saa niitä tapettua tällä kojeella enkä pistooleilla. mitä teen?

        Noh, menet siihen laitteeseen ( tesla nimeltään.)
        Ja näet edessäsi/tai vasemmalla sellaisen rautatason joka roikkuu katosta ja työnnät/vedät sen siihen kohdalle mistä ne sotilaat räjäyttivät sillan ja sitten menet sen kautta toiselle puolelle ampumaan heidät.


    • patja

      olen england kentässä ja seilannu ruumisarkun päällä sinne isoon halliin jossa on niitä häkkejä löysin arkku kryptan jonne laskeuduin ja siellä on mies patsas jolla miekka mitä siellä pitää tehdä olen koittanu heiluttaa kattokruunua moneen suuntaan ja roikuin vastapainossa joka nostaa kellon ylös mutta ei vaan aukea tuo kohta apua.... kiitos jo etukäteen

    • Neho1

      Noh... Oletko löytänyt liikutettavan arkun puolikkaan???

    • help me!

      Niih, oon jo England kentäs, ja siel pitäs tappaa se lohikäärme. Ku siin pitää vetää sitä ihmee vipu ni se sen lohikse pää ei oo siin ja se ei tuhoo sitä patsast. Helppeei

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe