mää autan kysykää multa apua niin jokaiseen avun pyytöön minä vastaan!. muistakaa kysyä legendistä annan nopeasti vastauksen!
täältä saatte apua legenddiin
28
2867
Vastaukset
- blondi kyselee
mitä sille kirjastossa olevalle kirjahyllylle pitää tehä ku se hehkuu, siis sen mikä on niitten kahen tolpas olevien kilpien välissä.
- Eri opastaja, mitä alkuperinen
Sun täytyy painaa niitä kirjoja jotka ovat eri värisiä hyllyissä, niitä on yhteensä 4. Kuitenkin niin että ne pitää painaa sisään järjestyksessä, saat itse ratkaista sen.:D
- karvinenkarvinenkarvinen
ekana kirjaa joka on portaitten oikealla puolella sit meet ylös huoneeseen siä on kirja paina sitä sit paina miekkaa ja sit käytävään paina siellä olevaa kirjaa sit etsi viimeinen kirja
- Eri auttaja
karvinenkarvinenkarvinen kirjoitti:
ekana kirjaa joka on portaitten oikealla puolella sit meet ylös huoneeseen siä on kirja paina sitä sit paina miekkaa ja sit käytävään paina siellä olevaa kirjaa sit etsi viimeinen kirja
Etkö antaisi toisen itse yrittää, mä kyllä tiedän järjestyksen mutta annoin toiselle mahdollisuuden itse.
Eri auttaja kirjoitti:
Etkö antaisi toisen itse yrittää, mä kyllä tiedän järjestyksen mutta annoin toiselle mahdollisuuden itse.
jaa mut mää oon se tombbi legend auttaja
- casi
Eri auttaja kirjoitti:
missä kulta on nepalissa
- jumissa
miten saa boliviassa tapettua sen örkin kun se aina herää henkiin kun saa tyrmättyä.
- täytyyff
sinun täytyy tappaa se 4 kertaa aina kun se tippuu niin juokse äkkiä sen hirviön luo ja paina sitä nappia mitä täytyy
mää oon tän keskustelun aloittanut mää en sen takii käynyt katsomassa kun luulin ettei kukaan enään kysy multa
- samppa218
karvinenkarvinenkarvinen kirjoitti:
mää oon tän keskustelun aloittanut mää en sen takii käynyt katsomassa kun luulin ettei kukaan enään kysy multa
Miten siitä nepalin ekasta kentästä mennään, näyttää putoavan vaan aina...
- Martzku
olen kohdassa jossa on riippu silta ja helikopteri tulittaa.
Kuolen kokoajan vaikka tulitan kopteria ja juoksen riippusiltaa pitkin ja pääsin kumminkin toisellelle puolelle riippusilta.
Mites jatkossa????- lokijuhnytg
Jos olet ekan kentän lopussa ei sitä helikopteria tarvitse tulittaa. Juokse siltaa pitkin ja hypi sen toiselle puolelle, siellä riittää ammuttavaa.
- ?=X
Olen siellä tokiossa,japanissa.Siellä on semmonen äijä jolla on joku keihäs josta tulee jotain vihreetä valoa.MItä pitäs tehä.Oon aina yrittäny ampuu sitä äijää,mut eipä vaan tunnu kuolevan.Mitä pitäs tehdä?Olen jo pian luovuttamassa!nopeesti apua! Kiitti!
- leismo
sun pitää väistää niitä vihreitä valoja ja seurata vaan sitä jätkää.. ammut niin kauan että se kuolee ei sen kummempaa...
- tapettua...
sen viimeisen vastus lohikäärmeen kun oon olikose england:ssa? ja mikä on groft manorin tarkoitus ?
pääseekö sieltä ulos tai jotain ? olen jumissa siine kirjastohuoneessa- Tavis sorsa
Sielllä käärmeen luona on patsaita.Ammut niitä,ja sitten kun käärme tulee tutkimaan,vedät nopeasti qraplella sitä yhtä vipua,ja käärme tuhoaa patsaan.Toista kaikkien 4 patsaan kanssa.
- katzu77
eli ilmeisesti sain ekan kentän suoritettua loppuun ja nyt olen jumissa siinä kohdassa, jossa Lara ensin juttelee sen tumman naisen kanssa ja sit se tappaa muutaman miehen. On jossain sisäpihassa, kuorma-auto, puisia laatikoita, peräkärry. Olen kerännyt ne kolme hehkuvaa juttua. Siitä eteenpäin en ole päässyt.
Eli mites pitäisi edetä?- Katzu77
niin ja sit kun olen noussutlipputankoa pitkin sille parvekkeelle, ilmestyy se "silmä". Mitä se tarkoittaa?
- Tavis sorsa
Katzu77 kirjoitti:
niin ja sit kun olen noussutlipputankoa pitkin sille parvekkeelle, ilmestyy se "silmä". Mitä se tarkoittaa?
Tässä vaiheessa peliä sitä "silmää" on käytetty jo monta kertaa.Se tarkoitta että sun pitää graplella(sillä Laran narujutulla)(q kirjain) ottaa kinni ja roikkua sinnne toiselle puolelle.
- sampe
Nii että mitenkäs se iso häntäheikkiörkki sielä hallissa tapetaan?? sillä hallin keskellä olevalla laitteella saa sen "napattua" ja painettua johkin ilmastointirööreihin, mutta lmestyy aina uusiks jostain!! Siel katossa on jotain roikkuvia palloja joita heiluttamalla saa jotain sähköä roiskumaan. Olen ihan jumissa, osaatko auttaa...Kiitos!
- Tomb Raider Legend
Mä tarviin apua oon siinä kohassa jossataistellaan sitä demonia vastaan sillä ihme sähkö koneella en pääse siitä läpi joten voitko oliis auttaa =)
- Tavis sorsa
Pistä sillä sähkö koneella ne etummaiset siniset pallot liikkumaan,sitten lähdet nopeasti pois koneesta.Sen koneen yläpuolella on qraplella vedettävä juttu,sen vedät pois.
- casi
missä kulta patsas on boliviassa ja perussa
- sipuli
olen kohdassa jossa lara on laitteessa jolla voi ampua (sinistä, sähköä? )ja toisella puolella on kolme sotilasta joilla on kilvet. en saa niitä tapettua tällä kojeella enkä pistooleilla. mitä teen?
- Bligi
sipuli kirjoitti:
olen kohdassa jossa lara on laitteessa jolla voi ampua (sinistä, sähköä? )ja toisella puolella on kolme sotilasta joilla on kilvet. en saa niitä tapettua tällä kojeella enkä pistooleilla. mitä teen?
Noh, menet siihen laitteeseen ( tesla nimeltään.)
Ja näet edessäsi/tai vasemmalla sellaisen rautatason joka roikkuu katosta ja työnnät/vedät sen siihen kohdalle mistä ne sotilaat räjäyttivät sillan ja sitten menet sen kautta toiselle puolelle ampumaan heidät.
- patja
olen england kentässä ja seilannu ruumisarkun päällä sinne isoon halliin jossa on niitä häkkejä löysin arkku kryptan jonne laskeuduin ja siellä on mies patsas jolla miekka mitä siellä pitää tehdä olen koittanu heiluttaa kattokruunua moneen suuntaan ja roikuin vastapainossa joka nostaa kellon ylös mutta ei vaan aukea tuo kohta apua.... kiitos jo etukäteen
- Neho1
Noh... Oletko löytänyt liikutettavan arkun puolikkaan???
- help me!
Niih, oon jo England kentäs, ja siel pitäs tappaa se lohikäärme. Ku siin pitää vetää sitä ihmee vipu ni se sen lohikse pää ei oo siin ja se ei tuhoo sitä patsast. Helppeei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035