Ati x1950 pro 512

kiinnostunut asiasta

Tarvitseeko Ati x1950 pro 512 toisen virtalähteen toimiakseen? Mitä jos toista virtalähdettä ei käytä?

11

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daword

      mitä tarkoitat toisesta virtalähteestä??

      kyllä ihan tietokoneen oma virtalähde riittää jos vaan on tarpeeks hatti watteja ihan 400w powerillapo pyörii ja mahdollisesti jo 350w jos ei oo ihan huono laatuinen.

      eli kato nyt eka mikä poweri koneessas on? siin powerin kyljes lukee ne tiedot...

    • tehokas.
      ei mitään..paitsi jos se koneen sisällä oleva ei ole tarpeeksi tehokas..
      silloin voi tapahtua jotain seuraavista tai vielä kamalampaa.
      -kone ei käynnisty
      -kone käynnistyy mutta oudosti sammuu
      -kone pelaa ihan hyvin kun netissä surffailen mutta kun yritän pelata SIMS :sta kone sammuu..help..pliis
      -kamalampia vaihtoehtojakin on

    • Meinasit kai -> Sapphire X1950 Pro AGP 512MB?

      "Tarvitseeko Ati x1950 pro 512 toisen virtalähteen toimiakseen"

      Tarvii kumpaankin virtapaikkaan kortissa

      laittaan Powerista tulevan Molex johdot.

      Muuten ei pelitä täydellä teholla jos ees

      starttaa kone.

      --

      "Mitä jos toista virtalähdettä ei käytä?"

      Epäilen et ei kone starttaa, mut meluaa kun

      palosireeni?

      • mulla on tuo ohjain

        Mulla on tuo ohjain itsellä. Laitoin lisäpiuhan poweriin, kun se tuli ohjaimen mukana. Kun pelaan esim. fearia, koneessa alkaa aikamoinen puhina. Onko se normaalia, vai kertooko että lisäpiuha ei ole kunnolla kiinni tai että poweri liian tehoton? Peli kyllä pyörii täysillä asetuksilla ihan hienosti. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?


      • mulla on tuo ohjain kirjoitti:

        Mulla on tuo ohjain itsellä. Laitoin lisäpiuhan poweriin, kun se tuli ohjaimen mukana. Kun pelaan esim. fearia, koneessa alkaa aikamoinen puhina. Onko se normaalia, vai kertooko että lisäpiuha ei ole kunnolla kiinni tai että poweri liian tehoton? Peli kyllä pyörii täysillä asetuksilla ihan hienosti. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

        "koneessa alkaa aikamoinen puhina"

        Puhina, meteli tai sellaista?

        Mä pelasin joskus Radeon 9800Pro tota peliä,

        rupes tosiaan poweri vetään sellaista kierrosta

        et meinas koko koppa lähtee lentään.

        --

        Mut muista mitä tein, ja powerikin suostu meneen

        kylmempänä.

        --

        Mut, kai sun poweri on OK jos muut pelit pelaa

        oikein?

        Ja kantsii tohon peliin hakee kaikki päivitykset

        jos ei ole jo?


      • Daword
        mulla on tuo ohjain kirjoitti:

        Mulla on tuo ohjain itsellä. Laitoin lisäpiuhan poweriin, kun se tuli ohjaimen mukana. Kun pelaan esim. fearia, koneessa alkaa aikamoinen puhina. Onko se normaalia, vai kertooko että lisäpiuha ei ole kunnolla kiinni tai että poweri liian tehoton? Peli kyllä pyörii täysillä asetuksilla ihan hienosti. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

        eli vastaavanlainen tilane on minulla kun käynnistän jonkin 3d sovelluksen niin alkaa kiva hyrinä koneesta joka kuitenkin kohta peittyy pelin äänimaailman alle.... oon kuitenkin sujut tämän ilmiön kanssa.

        eli ääni tulee powerin tuulettimesta poweri yrittää puskee virtaa koneelle ja varsinkin kun näytönohjain 3d sovelluksen vuoksi tarvitsee lisää virtaa niin silloin äänitaso hiukan heikommassa powerissa yltyy.

        eli sun kantsis avata kotelo ja katsoo mitä powerin kyljessä olevassa lapussa sanotaan (W) eli wattien määrästä jos on alle 400w niin varmasti poweri pelatessa hiukan huutaa... itselläni on Bliss 7900GS ja vain 300w poweri vaiks suositus olis 400w siltipystyn ite pelejä pelaan ilman ongelmia..mitänyt nyt sit hiukan poweri huutaa.

        eli jos sulla ei kone kaatuile ja on muuten vakaa niin voit jatkaa samalla powerilla. tosin powerin kesto ikä lyhenee jonkin verran


      • Daword
        j.a.m kirjoitti:

        "koneessa alkaa aikamoinen puhina"

        Puhina, meteli tai sellaista?

        Mä pelasin joskus Radeon 9800Pro tota peliä,

        rupes tosiaan poweri vetään sellaista kierrosta

        et meinas koko koppa lähtee lentään.

        --

        Mut muista mitä tein, ja powerikin suostu meneen

        kylmempänä.

        --

        Mut, kai sun poweri on OK jos muut pelit pelaa

        oikein?

        Ja kantsii tohon peliin hakee kaikki päivitykset

        jos ei ole jo?

        miks sä aina ehit vastaan ennen mua kaikiin uusiin kysymyksiin?

        mul on toi sama juttu.. tosin kotelo ei oo lähös lentoon ihan mut kuiteski hiukan tulee ääntä powerista

        300w ja 7900gs kireemmil vakio keilloilla 500\1400
        ihan väkisinki tulee hiukan ääntä.


        mut mun on pakko sulta kysyy yhtä seikkaa että mitäs jos toi poweri sanois ittensä irti eli menis käytön aikana rikki niin voiko tehdä vahinkoo muulle koneelle?

        voi herra jumala kunnet julkase dx10 kortteja että powerini pääsee kärsimyksistään ja saa alhasen wattimääränsä anteeksi.


      • Daword kirjoitti:

        miks sä aina ehit vastaan ennen mua kaikiin uusiin kysymyksiin?

        mul on toi sama juttu.. tosin kotelo ei oo lähös lentoon ihan mut kuiteski hiukan tulee ääntä powerista

        300w ja 7900gs kireemmil vakio keilloilla 500\1400
        ihan väkisinki tulee hiukan ääntä.


        mut mun on pakko sulta kysyy yhtä seikkaa että mitäs jos toi poweri sanois ittensä irti eli menis käytön aikana rikki niin voiko tehdä vahinkoo muulle koneelle?

        voi herra jumala kunnet julkase dx10 kortteja että powerini pääsee kärsimyksistään ja saa alhasen wattimääränsä anteeksi.

        Enpäs ole Powerien asiantuntia.

        Mut tuskin laatu powereilla konetta saa mäsäks,

        on kaikenlaista suojausta ynm...

        Kai joku oilipoli kampe voi olla aika pommi

        koneessa?


      • Daword
        j.a.m kirjoitti:

        Enpäs ole Powerien asiantuntia.

        Mut tuskin laatu powereilla konetta saa mäsäks,

        on kaikenlaista suojausta ynm...

        Kai joku oilipoli kampe voi olla aika pommi

        koneessa?

        ookei..


      • olen kiitollinen
        Daword kirjoitti:

        eli vastaavanlainen tilane on minulla kun käynnistän jonkin 3d sovelluksen niin alkaa kiva hyrinä koneesta joka kuitenkin kohta peittyy pelin äänimaailman alle.... oon kuitenkin sujut tämän ilmiön kanssa.

        eli ääni tulee powerin tuulettimesta poweri yrittää puskee virtaa koneelle ja varsinkin kun näytönohjain 3d sovelluksen vuoksi tarvitsee lisää virtaa niin silloin äänitaso hiukan heikommassa powerissa yltyy.

        eli sun kantsis avata kotelo ja katsoo mitä powerin kyljessä olevassa lapussa sanotaan (W) eli wattien määrästä jos on alle 400w niin varmasti poweri pelatessa hiukan huutaa... itselläni on Bliss 7900GS ja vain 300w poweri vaiks suositus olis 400w siltipystyn ite pelejä pelaan ilman ongelmia..mitänyt nyt sit hiukan poweri huutaa.

        eli jos sulla ei kone kaatuile ja on muuten vakaa niin voit jatkaa samalla powerilla. tosin powerin kesto ikä lyhenee jonkin verran

        Ei toi humina haittaa, koska peittyy pelin ääniin, pääasia lienee että itse pelistä voi nauttia täysillä asetuksilla, ja se tuo oikeasti sen todellisen nautinnon. Sumu, veren suihkuaminen, kolhut tiilissä, aaghhh


      • Daword
        olen kiitollinen kirjoitti:

        Ei toi humina haittaa, koska peittyy pelin ääniin, pääasia lienee että itse pelistä voi nauttia täysillä asetuksilla, ja se tuo oikeasti sen todellisen nautinnon. Sumu, veren suihkuaminen, kolhut tiilissä, aaghhh

        no se on nannaa kun peliä pelailee ensimmäisiä kertoja mutta sit niinku mulla..se ei enään lonksahda oikeestaan ollenkaan.

        peli on graaffisesti ja pelattavuudeltaan loistava mutta muuten se on aika putkijuoksumaista tohinaa ja pelin puolivälis alkaa maistuun puulta pikkasen.

        kokeile myös Quake 4 sekä Prey ja condemned pelejä ne on kans ihan hyviä ja condemned on tehty fearin graffa moottorilla. hehe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe