Ystävän suukko

Busuttelija

Kait ystävää saa suukottaa iman taka-ajatuksia?
Mihin sun mielestä ystävän on soveliasta suukotaa ja mihin ei?

15

5082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajan kohtainen

      kysymys!!

      Olen pääni puhki miettinyt sitä, että mitä tarkoittaa, jos naispuolinen työtoveri muutaman viinilasin jälkeen pussaa kaulalle?

      On kai sillä jotain merkitystä pussaako poskelle vai kaulalle??? Eikö?

      Hän on vakuuttanut olevansa hetero. Voinko uskoa tähän vakuuteen jos pienessä sievässä pussaa jo toistamiseen minua kaulalle?

      Mielestäni tässä on "vanha totuus":

      suudelma otsalle - uskollisuutta
      suudelma poskelle - ystävyyttä
      suudelma kaulalle - haluan sinut
      suudelma suulle - rakastan sinua
      suudelma huulille - haluan lisää
      suudelma kädelle - hyvästi

      Oletteko samaa mieltä, että tämä hetero haluaa enemmän vaikka ei sitä itselleen eikä minulle tunnusta?? Vai toiveajatteluako vain?

      • sloggi77

        kyl se varmaan sillä jotain tosiaan meinaa mutta se ei vaan halua myöntää. Pientä kiinnostusta taitaa olla ilmassa. Mä kyl kysyisin suoraan et mitä sillä meinaat et tekeekö muutkin kaverit sen mielestä noin. Mun mielestä ei ystävyydes pussata kun poskelle tai lohduttaessa otsalle tai hiuksille.


      • ajan kohtainen
        sloggi77 kirjoitti:

        kyl se varmaan sillä jotain tosiaan meinaa mutta se ei vaan halua myöntää. Pientä kiinnostusta taitaa olla ilmassa. Mä kyl kysyisin suoraan et mitä sillä meinaat et tekeekö muutkin kaverit sen mielestä noin. Mun mielestä ei ystävyydes pussata kun poskelle tai lohduttaessa otsalle tai hiuksille.

        Olen myös sitä mieltä että kaulalle pussailu ei ole enää pelkkää ystävien välistä viestintää...

        Vastasit äsken toiseen viestiini, jossa tämä "heteronainen" pelästyi minun tunteitani. Pussailee silti minua kaulalle! Ja nyt itse välttelee minua!

        Nimimerkkini voisi siis olla "Ihan pihalla"


      • suuteleminen
        ajan kohtainen kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että kaulalle pussailu ei ole enää pelkkää ystävien välistä viestintää...

        Vastasit äsken toiseen viestiini, jossa tämä "heteronainen" pelästyi minun tunteitani. Pussailee silti minua kaulalle! Ja nyt itse välttelee minua!

        Nimimerkkini voisi siis olla "Ihan pihalla"

        on seksuaalista,eikö?Mulla ainakin sykähtää sydämessä aivan muuta kuin ystävällisyyden tunne kun kaulalle suudellaan.Suuteleminen kaulalle tai pikainen suukkokin kertoo että haluan sinua,ainakin mulla on kaulalle suutelemisesta sellainen kokemus.Muuten,en suutele ystäviä suulle mutta suukon saatan moiskauttaa,ja siinäkin on eroa!
        Kyllä se "heteronainen" nyt on "ihan pihalla" ja pistänyt sutkin siinä samalla.


      • suutelo?
        suuteleminen kirjoitti:

        on seksuaalista,eikö?Mulla ainakin sykähtää sydämessä aivan muuta kuin ystävällisyyden tunne kun kaulalle suudellaan.Suuteleminen kaulalle tai pikainen suukkokin kertoo että haluan sinua,ainakin mulla on kaulalle suutelemisesta sellainen kokemus.Muuten,en suutele ystäviä suulle mutta suukon saatan moiskauttaa,ja siinäkin on eroa!
        Kyllä se "heteronainen" nyt on "ihan pihalla" ja pistänyt sutkin siinä samalla.

        Eli siis silläkin on merkitysero, että antaako suukon kaulalle vai suuteleeko kaulaa?


      • nyt.
        suutelo? kirjoitti:

        Eli siis silläkin on merkitysero, että antaako suukon kaulalle vai suuteleeko kaulaa?

        Tietty suukko kaulalle tai että suutelee kaulaa antaa ymmärtää kahta eri asiaa(tiedän et kaiketi ajatellut kysymykselläsi tätä,tulipahan tässä itellä mieleen).Suukko kaulalle on kuin varovainen kysymysmerkki tahdotko sinä minut?Tai vastaus toiselle nyt tiedät minä tahdon sinut!
        Suuteleminen kaulalle onkin jo sitä että,tiedän että sinä tahdot minut ja minä ah haluan sinut,annetaan palaa rakas!siis kun kaula kumminkin on sensuelli paikka niin harvemmin kukaan edes humalapäissään ekaks kaulaan iskee,eikös ne kumminkin ole ne huulet?

        ...kyllä täälläkin silloin tällöin ystävät suukon antaa toinen toisilleen,suulle,otsalle,poskelle.Mutta ei nyt ikimailmassa kaulalle...kyllä se merkkaakin jo paljon muuta,tai ainakin antaa ymmärtää.


      • Ota nyt selvää
        nyt. kirjoitti:

        Tietty suukko kaulalle tai että suutelee kaulaa antaa ymmärtää kahta eri asiaa(tiedän et kaiketi ajatellut kysymykselläsi tätä,tulipahan tässä itellä mieleen).Suukko kaulalle on kuin varovainen kysymysmerkki tahdotko sinä minut?Tai vastaus toiselle nyt tiedät minä tahdon sinut!
        Suuteleminen kaulalle onkin jo sitä että,tiedän että sinä tahdot minut ja minä ah haluan sinut,annetaan palaa rakas!siis kun kaula kumminkin on sensuelli paikka niin harvemmin kukaan edes humalapäissään ekaks kaulaan iskee,eikös ne kumminkin ole ne huulet?

        ...kyllä täälläkin silloin tällöin ystävät suukon antaa toinen toisilleen,suulle,otsalle,poskelle.Mutta ei nyt ikimailmassa kaulalle...kyllä se merkkaakin jo paljon muuta,tai ainakin antaa ymmärtää.

        Niinpä. Ensin suudellaan kaulalle ja sitten tyrmätään, kun suoraan kysyy, että what's the name of the game... Ei taida rouva parka itse edes tietää mitä haluaa. Tai ei uskalla asiaa ajatella, saatika ääneen sanoa.

        Taidan mennä suutelemaan sitä kaulalle ja katsotaan sitten kuinka pihalla hän itse on, hih! Siitäs saa.


    • mielipiteesi?

      Mikäs on alkuperäisen kirjottajan oma kanta - suukotteletko ystäviäsi ilman taka-ajatuksia? Mihin kohtiin suukottelet vilpittömin aikein?

      • alkup.

        ite suukottle,vaikka ne on kivoja.Mua saa suukotaa mihin vaan kasvoille.Kaula on munki mielestä liian intimi alue edes pusuille jos ei oo kysessä rakastettu.


    • näin!

      Ystäväpariskunnan naispuolinen osapuoli suuteli mua suoraan suulle ja oli kyllä kieltäkin pelissä...Veti vähän hämilleen tälläisen kokemattoman bi-naisen,(kukaan ei mun bi-puolesta tiedä, mua ja mun miestä lukuunottamatta)Mutta ihanalta se tuntui... jäi vaan kysymättä, että olisko kiinnostanut kenties joku muukin...

    • Hohhoijjjaaa

      Juupa juu, mun ystävä pussailee mua kasvoille, kaulalle, suulle usein...
      Rohkaistuin kysymään missä mennään, niin ihan ystävänä vaan. Joopa joo.

      • Pussaillen

        Entä jos hän säikähti sun kysymystä missä mennään? Tietääkö että tykkäät tytöistä enemmänkin? Tietääkö että tykkäät hänestä enemmän kuin ystävänä?

        Jos ei tiiä ja oot vaan töksäyttäny kysyä, on voinu myös säikähtää.

        Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin mulle suudelmat on ylipäätään niin intiimi asia etten suutele ketään jos ei oo oikeesti jo syvät tunteet pelissä.


    • voivittu1kg

      Kuka haluaa pussata peepingtommi!:stä ?

    • Pusuuuu

      Mun mielestä on ihan normaalia jos ystävät pussaa suulle, itse ainakin tätä harrastan ja tosiaan ihan pelkästään kaverimielessä! Kaula on taas toinen asia ja mun mielestä sitä ei pysty tekemään pelkät kaverilliset ajatukset mielessä tai ite en ainakaan.. ihan mielenkiintosta kyllä, harrastaako muutkin yleisesti tätä kaverien pussailua?

    • TurpiinVaan

      Kaikenlaista pelleilyä. Ite oon heteromies ja jos joku hintti tulis pussailemaan niin turpiin tulis.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe