Ken on tämä henkilö joka tällä palstalla vastaa kysymykseen kuin kysymykseen asiallisen, tietoperäisen vastauksen?
Vastaukset 2
- Alman akka
Puolestani voin todeta että asiallisia vastaajia ei ole vain yksi.
- aaaaaapuuu
onhan niin että aikoinaan puhuttiin lappalaisista. Vastavuoroisesti saamelaiset ryhtyivät kutsumaan itse itseään yleisesti saamelaisiksi. Sitten on vain käynyt niin että Lapland on tunnetuin brandy Suomessa ja mm. englantilaiset mieltävät Laplandin rajoittuvan napapiirin Joulumaan kieppeille. Eli tällä kertaa Lapland on itse asiassa keinotekoinen tekosaamelaisten hallinnoima paikka. Kun taas sami /saami on jollakin tavalla oudompi ja monet eivät edes tiedä meistä mitään. Kun taas mennään ajassa kauemmas taakse niin Tacitus kirjoitti hyvin (etten sanoisi tolkuttoman) kauan sitten, että pohjoisessa asuivat fennit. Yleisesti pidetään nyt todennäköisenä että hän tarkoitti saamelaisia. Kuitenkin juuri tuosta fennit nimestä on muotoutunut finland- nimitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762976
- 601234
- 41019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e197801Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7726
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518