Auttakaapas viisaampina kumpa olisi parempi paikka ottaa loma majoitus. Pääasia olisi se että pääsee suoraan hotellista tallailemaan ihmisten ilmoille, ravintoloihin ja baareihin. Sekä tietysti kumpa on turvallisempi paikka oleskella.
Hollywood vai Venice Beach????
4
1242
Vastaukset
- mielestäni hollywood
Kummassakin aikaa viettäneenä sanoisin, että Hollywood. Ravintoloita ja baareja riittää, kulkuyhteydet hyvät ja sijainti keskeinen.
Venice Beach myös mukava, eikä Santa Monica ole kaukana, mutta varmasti haluat kokea koko Los Angelesia ja siihen Hollywood soveltuu paremmin. Autolla tai bussilla kestää lähes tunnin joskus ylikin Hollywoodiin.
Kummatkin yhtä turvallisia paikkoja. - laua
Itse valitsisin Hollywoodin. mutta jos biitsiä jaluatte niin sitten Venice. Venicella on ehkä lyhyemmät matkat ihan kävellen joka paikkaan, mutta se on päivisin melkoinen turistirysä. Iltaisin taas aika runsaasti kodittomia ja spurguja nukkuu pitkin puistonpenkkejä. omasta kokemuksesta sanoisin että Venicellä saattaa etenkin iltasin tuntua vähän turvattomammalta kaikenmaailman viheltäjän seassa kun Hollywoodissa.
- kasilaukku
Hollywood on keskeisemmalla paikalla.
Jos rantamaisemat kuitenkin vetaa enemman, itse asun mieluummin Santa Monicassa kuin Venicen alueella. Nakemista ja tekemista on paljon kavelymatkan paassa ja alue on Venicea turvallisempaa. Lisaksi muuta LA:n aluetta paasee nakemaan nopeammin kuin Venicesta.- carrieh
Itse menisin mielummin Venice Beachille. Viime kesänä tuli käytyä siellä tiuhaan tahtiin ja se paikka tuli todella tutuksi ja siellä on kaikki tosi lähellä ja varsinkin jos rantaelämää kaipaa niin sinne ehdottomasti! Tosin siellä oli koko aika kuitenkin melko turvaton olo, koska kaiken maailman huumediilereit oli koputtelees olkapäälle ja spuget makoili maassa ja verta oli joka puolel(aineki niis sivukujis missä mä kuljeskelin). Muutenkin siellä oli melko hämärää koko elämä. Itse kuitenkin menisin sinne juuri kyseisen kiehtovuuden takia. Siin paikas oli vain sitä jotain.
Los Angeles itsessään on hieno paikka kuten Hollywoodikin, mutta sitä hehkutetaan aivan joka paikassa, niin se ei ollut enää niin hienoa ollakkaan siellä. Siellä kyl ehkä on enemmän näkemist kuten kaikki leffojen upeet kuvauspaikat,Universal studio,Hollywood-kyltti,Melrose place,Santa Monica,Marilyn Monroen talo,walk of fame,Baseball-stadium...listaa voisi jatkaa loputtomiin! Jos nähtävyyksiä kaipaa niin mielummin sitten Hollywood.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793