jos huutaa ebaystä auton?tuleeko muuta maksettavaa kuin auto rahti? on mitään tullimaksuja?
r/c osto ebaystä
3
679
Vastaukset
- PiperCub
Riippuu ihan siitä ostatko auton EU:n sisältä vai ulkopuolelta (Ebay:llä on aika monessa maassa sivustoja...).
Jos ostat EU:n sisältä, ei tule muita maksuja.
Jos ostat EU:n ulkopuolelta ja auto rahti yhteensä ylittää n. 45€ menee koko summasta maksettavaksi tulli (muutamia prosentteja) alv (22%).
Tutkaile tuolta lisää www.tulli.fi - Rcmies
Englannista itselle ja kaverille rc-autot. Kesti hieman yli 2 vikkoa kun ne oli suomessa kotiovella ja maksu hoidettiin Visalla.
Autoihin tuli jo tuossa edellä mainittu lähetysmaksu joka englannista suomeen oli noin 50 puntaa eli n. 70 euroa. - B.B.Virtanen
Englannista on usein aika suolaiset postikulut, samoin Jenkeistä. Lisäksi etenkin britit saattavat ottaa pitkänkin pennin pakkaamisesta ja postiin viennistä.
Saksasta tulee kirjaamaton pikkupaketti 8,60e ja maks 5 kg paketti 17e.
Yhä useammat tavaran myyjät hyväksyvät PayPalin, jonne voi maksaa Visalla. PayPal on luotettava ja turvallinen ebayn tytäryhtiö. Sinne annetaan Visa-kortin tiedot kerran ja jatkossa maksut hoidetaan omina toimeksiantoinasi kätevästi joko tehtyjen ostosten perusteella tai, periaatteessa kenelle tahansa sähköpostiosoitteella maksuosoituksena.
Ellei myyjä hyväksy PayPalia tai pyytää siitä lisäkuluja, kannattaa maksu maksaa yksinkertaisesti pankkiin. Homma hoituu omasta verkkopankista kuluitta (!!!) myyjän ilmoittamalle IBAN-koodatulle pankkitilille. Tämä onnistuu nimenomaan EU-maissa.
Huomioi tavaraa huutaessasi että myyjä suostuu lähettämään sen Suomeen (to Europe, Worldwide tms.) mutta joskus Ships to: -kohdassa lukee Nur Deutschland tai muuta ei-ulkomaille. Jälkimmäisessä tapauksessa voi asiaa kysyä myyjältä.
B.B.Virtanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141376Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162828Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736- 75732
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665