omakokemukseni on valitettavasti hyvin negatiivinen.
ostin pojalle joululahjaksi mp soittimen jonka olisi hyvin pitänyt ehtiä jouluksi. Mutta ei.. toimitus siitä kun tavara netin mukaan oli lähtenyt ruotsista kesti 10 pv!!
No, kaiken huipuksi mp soitin ei toiminut kuin 3 h (ei sinänsä pixmanian vika mutta se miten sitten toimitaan...). Palautin soittimen takaisin, postitin sen täältä 8.1.07. Seurasin tarkasti nettisivuilta kuinka paljon puhuttu after sale toiminta toimii. sinne ilmestyi merkintä 23 päivän kieppeillä että tuote on tarkistettu ja alustavan tarkistuksen mukaan sen kunto on tyydyttävä. Tästä kysyin asiakasneuvonta miksi vastauksena voi olla kunnossa tyydyttävä, koska se on uusi, eikä käytön merkkejä ollenkaan! no, vastaukseksi tuli että asia on ok, tuote lähtee valmistajalle ja siellä se viipyy enintään 10 pv. taas odotin....
nyt sitten tapahtuikin jotain nettisivuille... sieltä hävisi tuo maininta että tuote on vastaanotettu ja että sille on tehty alustava kuntotarkistus. eli olin taas aloituspisteessä.
Kyselin asiakasneuvonnasta 7.2 että mikä on tilanne soittimen suhteen? sieltä vastattiin että tuotteelle ei vielä ole tehty alustavaa kuntotarkistusta ja palataan asian kun tämä on tehty. IHmettelin seuraavaksi asiakaspalveluun että miten tämä on mahdollista kun yhdesti sille on jo netin mukaan tehty kuntotarkistus, ja nyt sen tiedot ovat hävinneet. tähän ei muuta vastausta kuin että mp soitin lähetetään valmistajalle ja siellä se viipyy enintään 14 pv jonka jälkeen palaamme asiaan.!!
eli kaikki voi toimia hyvin tuon kaupan kanssa niin kauan kuin kaikki toimii hyvin, mutta elektroniikan ollessa kysymyksessä on paljon näitä että tuotetta joudutaan korjaamaan / palauttamaan, niin silloin ei asiat kyllä toimi!!
saa nähdä milloin saan rahani takaisin.....
varokaa pixmania
10
3520
Vastaukset
- nimi,0
Huomasitteko ladata akun? Sen saa katsos ladattua uudestaankin ettei tarvi vehjettä heittää roskiin :D
toiseksi otsikossa on virhe: "varokaa pixmania" taitaa varoitella enemmänkin tuota liikettä, "varokaa pixmaniaA" olisi oikein. Taitaa silti olla ihan oikein varoitella liikettä kun suomalaiset toopet ostelee ulkomailta. Olisit ostanut kotimaasta vaikka hinta oliskin hieman korkemapi niin hoituis nuo takuuasiatkin paljon helpommin. Mitä, saitko autoon parin kilometrin edestä bensaa tuolla säästyneellä rahalla?Ostajaa.
Pixmaniasta on usein kuultu negatiivista noiden asioiden suhteen ja joskus ihan yllättävien hinnannousujen jne.
Usein on tapana ostaa tuote sieltä mistä halvimmalla saa, jotkut sokeasti, jotkut varauksella.
Itse ostan aina vain suomesta, mutta toki halvinta mahdollista etsin minäkin.
Pääsääntönä on kuitenkin etsiä liikkeestä jotain palautetta tai katsoa löytyykö se esim. mb.netin hintaseurannasta ennen kuin tilaan postitse mitään.
kyllä se 10e säästökin jo joillekkin tuntuu varsinkin jos niitä tulee useita vuodenaikana.- se säästö
Yesse kirjoitti:
Ostajaa.
Pixmaniasta on usein kuultu negatiivista noiden asioiden suhteen ja joskus ihan yllättävien hinnannousujen jne.
Usein on tapana ostaa tuote sieltä mistä halvimmalla saa, jotkut sokeasti, jotkut varauksella.
Itse ostan aina vain suomesta, mutta toki halvinta mahdollista etsin minäkin.
Pääsääntönä on kuitenkin etsiä liikkeestä jotain palautetta tai katsoa löytyykö se esim. mb.netin hintaseurannasta ennen kuin tilaan postitse mitään.
kyllä se 10e säästökin jo joillekkin tuntuu varsinkin jos niitä tulee useita vuodenaikana.jää yhteen kymppiin; vekkokauppojenkin hinnoissa on jo kymppien eroja, mutta kivijalkakuppohin verrattuna voi säästää jopa satasia.
takuut ja korjaukset tietenkin hankalampia.
- kun hajoaa
Itse ostin mp:n tyttärelle verkkokaupasta. Puolen vuoden jälkeen hajosi ja vein huolettavaksi. Postittivat saman tien Sveitsiin. homma kesti noin 1,5 kk, mutta tuli postissa suoraan kotiin. Väliaikatietoja en saanut, eikä niitä Verkkokaupassakaan ollut. Nykyään kaikki korjaukset noissa pienissä menee jonnekin keski-eurooppaan ja aikaa menee.
- tainuli
en nyt ihan niin tyhmä ole etten olisi lataamista yrittänyt :):)
Mutta tämän jutun tarkoitus on varoittaa ihmisiä siitä, kuinka vaikeaa voi postimyyntifirmojen (etenkin ulkomaalaisten) kanssa toimiminen.
Nyt edelleenkin odotan päätöstä/korvausta/uutta laitetta tilalle. Kulunut on aikaa 1,5 kk!!
Ainut mikä tässä firmassa palautusta osalta toimii on sähköposteihin vastaaminen; tulee heti vastaus, jossa luvataan että asia on hoidettu viikon päästä! - asem
Itse tilasin Canon EOS 400D:n pixmaniasta ja ei todellakaan mitään haukuttavaa toimituksessa/maksussa. Sain kamerani jopa alle luvatun toimitusajan ja tuote oli ehjä, ei mitään moitteita. Kaiken lisäksi sain vielä mp3 soittimen jonka syytä en tiedä miksi se tuli? Mutta minä ainaskin suosittelen pixmaniaa kameran ostossa.
- f man
Se mp3 soittimen tilaaja, joka jäi ilman tuotetta, ei varmaankaan suosittele Pixmaniaa.
Pixmania on ihan hyvä jos satut saamaan sen tuotteen jonka olet tilannut, eikä siihen tule mitään vikaa, etkä halua palauttaa sitä.
Pystyvät myymään vähän halvemmalla kun heidän ei tarvitse noudattaa kaikenmaailman lakeja kuten muut alan yrittäjät.
Heillä ei edes ole sähköpostiosoitetta kun se täyttyisi vihaisten asiakkaiden meileistä. - Turhaan
f man kirjoitti:
Se mp3 soittimen tilaaja, joka jäi ilman tuotetta, ei varmaankaan suosittele Pixmaniaa.
Pixmania on ihan hyvä jos satut saamaan sen tuotteen jonka olet tilannut, eikä siihen tule mitään vikaa, etkä halua palauttaa sitä.
Pystyvät myymään vähän halvemmalla kun heidän ei tarvitse noudattaa kaikenmaailman lakeja kuten muut alan yrittäjät.
Heillä ei edes ole sähköpostiosoitetta kun se täyttyisi vihaisten asiakkaiden meileistä.haukutte Pixmaniaa. Osaa ne härmäläisetkin. Tilasin pääkaupunkiseudulla sijaitsevasta elektroniikkaa myyvästä liikkeestä tasoskannerin. Laite ei toiminut ollenkaan ja lähetin sen samana päivänä takaisin. Odottelin pari viikkoa ja kun mitään ei kuulunut aloitin soittelun. Laitetta ei oltu ehditty tutkia ja minulle luvattiin ilmoittaa heti kun kyseinen toimenpide oli tehty. Pariin viikkoon ei kuulunut mitään ja soitin taas. Nyt laite oli kuulema lähetetty maahantuojalle jossa se ei ollut kun kyselin sitä. Taas kului pari viikkoa ja soitin jälleen. Asia luvattiin hoitaa heti kuntoon ja pahoiteltiin tilannetta. Kun viikkoon ei kuulunut mitään soitin kuluttaja-asiamihelle ja kysyin oikeuksiani. Liikkeen olisi pitänyt toimittaa minulle vaihtolaite max. kahden viikon kuluessa. Ilmoitin asian liikkeeseen soittamalla ja sain taas tyhjiä lupauksia. Otin maahantuojaan yhteyttä ja kysyin onko tällainen liike tuotteen edustajana hyvää mainosta tuotteelle. Asia luvattiin hoitaa heti kuntoon. Viikon odotin ja soitin liikkeeseen ja ilmoitin aloittavani oikeustoimet asian kuntoon saattamiseksi. Anteeksipyyntöjen jälkeen rahat palautettiin tililleni seuraavana päivänä. Mitään korvauksia minulle aiheutuneista kuluista ei kuulunut, vaikka laitteen myyntihinta oli koko prosessin aikana pudonnut 60€. En enää muista kuinka monta kertaa otin liikkeeseen ja maahantuojaan yheyttä, mutta laitteen ostopäivästä rahojen palautuspäivään mahtui melkein kolme kuukautta. Ainoastaan pelottelu oikeustoimilla auttoi. Että tällaista asiakaspalvelua kotisuomessa !
- kireähermoinen ENTINEN asiakas
Osanottoni tainulille.
Itse tilasin vuoden alussa tavaraa Pixmaniasta. Lähettivät väärän tuotteen, jonka sitten palautin. Voisin kirjoittaa pitkän ja surkuhupaisan tarinan lukuisista viivästyksistä, mitä ihmeellisimmistä selityksistä ja suoranaisista valheista asiakaspalvelun taholta... tällä hetkellä tilanne on se, että on kulunut neljä kuukautta, enkä ole saanut oikeaa tuotetta tai rahojani takaisin. Nyt on edessä yhteydenotto kuluttajavirastoon.
Pysykää kaukana Pixmaniasta! Homma saattaa toimia niin kauan, kuin ei tarvitse palauttaa mitään tai vaatia hyvitystä. Mutta auta armias, jos jokin menee pieleen. En soisi edes pahimmalle vihamiehelleni... - kalastaja
Minä olen ostanut paljon luottokortilla. Mikäli homma on alakanut venymään, olen ensin ilmoittanut myyjälle etten hyväksy toimintaa ja perun kaupan kokonaan. Yleensä tämä on aiheuttanut toimittajassa välitöntä aktiivisuutta. Kerran olen sitten ilmoittanut samalla postilla toimittajalle ja luottokunnalle asian tilan. Viestissäni ilmoitin että en todellakaan aio maksaa laitteesta. Se oli tuolloin palautettu jo toimittajalle takaisin. En saanut mitään ilmoitusta mutta visa-laskussakaan ei mitään näkynyt. Eli nopea toiminta on valttia. Luottokorttiyhtiötäkin voi vaihtaa jos tämäkään naru ei viedä. Kyllä se on niin että raha puhuu. Suomalaiset on vaan yleensä niin nössöjä että täällä palstoilla valitetllan ja odotellaan että josko jotain tapahtuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354269Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2171384- 331215
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62984