Skoda octavia rs farmari 2006

dummy2

Miksiköhän sijaisautona käyttämämme rs:n ikkunat olivat itsekseen auenneet käydessämme kauppakeskuksessa ostoksilla?

Onneksi mitään ei oltu viety, mutta hieman olimme ihmeissämme...

6

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frrtgdgs

      vahingossa oven avaus (vai oiko se lukitus)nappulaa. Tällä tavalla saa autosta kaikki ikkunat auki.

      itsekin luulin joskus, että autossa on sähköhäikkää, kunnes tajusin maanneeni sohvalla avaimet perstaskussa.

      • dummy2

        Onko siinä pitkäkin viive, kun ikkunat aukeavat? Nimittäin olimme auton vieressä ovet lukittuamme vielä semmoiset 2 minuuttia...


      • dummy2 kirjoitti:

        Onko siinä pitkäkin viive, kun ikkunat aukeavat? Nimittäin olimme auton vieressä ovet lukittuamme vielä semmoiset 2 minuuttia...

        Kun painat ovien avausnappia, niin ensin aukeaa ovet lukosta ja kun vaan jatkat painamista, niin parin sekunnin päästä laskeutuu ikkunat niin alas, kunnes lopetat painamisen. Kiinni ne saa samalla tekniikalla, kun painaa lukitusnappia sen 2 sekuntia, niin alkavat sulkeutumaan ja menevät niin kiinni, kun napista painat.

        Lisäksi jos kyseessä on sadetunnistinmalli, kuten RS on, samoin kuin Elegancekin, niin ikkunoiden ollessa auki 12 tuntia ne sulkeutuvat automaattisesti, samoin ne menevät kiinni, jos alkaa satamaan. Sama koskee myös kattoluukkua, jos sellainen autossa on. Tämän automaattisen toiminteen saa päälle MAxiDot näytöstä, jos se autossa on, jos ei ole, niin sitten se pitää aktivoida säätökärsällä.


      • sghfghfr
        dummy2 kirjoitti:

        Onko siinä pitkäkin viive, kun ikkunat aukeavat? Nimittäin olimme auton vieressä ovet lukittuamme vielä semmoiset 2 minuuttia...

        esim jos taskussa avaimen nappi on painautunut vahingossa pohjaan, esim siellä kaupassa tai matkalla sinne/sieltä pois. Ei vaadi vieressä seisomista, jotta noin voi käydä.


      • Fat boy
        sghfghfr kirjoitti:

        esim jos taskussa avaimen nappi on painautunut vahingossa pohjaan, esim siellä kaupassa tai matkalla sinne/sieltä pois. Ei vaadi vieressä seisomista, jotta noin voi käydä.

        ne napit on aika jäykät ,joten hiukan ihmetyttää ,et kuisseny tolleen...


    • tuuletusta

      Kyseessä on Octavia Räsän viimeisin päivitysohjelmasta aiheutuva normitoiminta:

      Paskanhaju pois kapiinista mahdollisimman nopeasti. Olkoon hajun aiheuttajana sitten kuski tai ämpärimuovista valmistetut kapiinin osat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe