Pikku-Liisa

olipa kerran pikku-liisa ja vanhemmat yhtä aikaa saunassa pikku-liisa osoitti sormella isin mulkkua ja sanoi "mikä tuo on" isi vastas "se on minun nalleni", ja nauroi äitin kans että kohta tuoki tytteli kasvaa.

sitten aamulla isä piteli muniaan ja voihki voi voi voi mitä niille on voinut tapahtua sitten pikku-liisa tuli ja sanoi "minä leikin yöllä sinun nallellasi munna sitten kun se sylkäsi minun päälle minä väännin siltä niskat nurin"...

Hen?
21689
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Pikku-Kalle oli isän kanssa saunassa ja Kalle osoitti isän mulkkua ja kysyi "Mikä tuo on?" Isä vastasi "Se on minun nukke."
Yöllä äiti herää kamalaan huutoon, isä huutaa ja Kalle huutaa. Äiti yrittää kysyä isältä, mikä on hätänä, mutta isä ei kykene huudoltaan vastaamaan. Äiti menee Kallen luo ja Kalle saa vastattua "Minä leikin isän nukella ja sitten se sylkäs minun päälle,joten minä katkasin siltä niskat!!"

Äänestä
  • miksi kalle leikkisi nukella se on mpoika haloo js yhessä vitsissä se ei millään leikkisi nukeilla viTUN NÄSÄ VIISASTELIJA

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Makki kirjoitti:

olipa kerran pikku-liisa ja vanhemmat yhtä aikaa saunassa pikku-liisa osoitti sormella isin mulkkua ja sanoi "mikä tuo on" isi vastas "se on minun nalleni", ja nauroi äitin kans että kohta tuoki tytteli kasvaa.

sitten aamulla isä piteli muniaan ja voihki voi voi voi mitä niille on voinut tapahtua sitten pikku-liisa tuli ja sanoi "minä leikin yöllä sinun nallellasi munna sitten kun se sylkäsi minun päälle minä väännin siltä niskat nurin"...

Hen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu