Meikit

ruususydän

Meikit on mun mielestä hyvä juttu. Itse meikkaan melko säännöllisesti. Mun mielestä hyviä meikkimerkkejä on lumene, Loreal ja Anytime.Mitä mieltä te muut otte näistä jutuista?

8

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruususydän

Täs olis vielä lisää meikeistä. MIksei kukaan muuten vastaa? Vastasin itte ku ei kukaa vastannu. M mekkaan lomivärillä, poskipunalla, puuterilla, ripsivärillä, huulten-ja silmien rajauskynällä, huulipunalla. Olis kiva saada vastauksia.Mä olen sellainen joka tykkää meikata juhliin ja sen sellaisiin, eikä mua oo kukaan opettanu, oon itte opetullu. Niin, kommentoikaa.

• ........

Näin mies puolisen näkövinkkelistä sanottuna niin itte en tykkää siitä että naisilla on puolen sentin kerros pakkelia naamassa!!! Oisha se mukava nähä mitä siellä myrkkyjenkin takana on:) Ei muuta...
        Eikä ne meikit naista tee.

• Anonyymi
        ........ kirjoitti:

Näin mies puolisen näkövinkkelistä sanottuna niin itte en tykkää siitä että naisilla on puolen sentin kerros pakkelia naamassa!!! Oisha se mukava nähä mitä siellä myrkkyjenkin takana on:) Ei muuta...
        Eikä ne meikit naista tee.

Näyttävät zompeilta kun onpaksu kerros pakkelia ei voi edes suudella kun meikki menee mahtaa olla rumia ilman meikki

• Anonyymi

Mihin musta tarvii peitevoidetta. Ei musta väri silleen poistu. Hehhhhh

• Nefresis

Mie itse tykkään lähinnä vain Lorealista (miten lie kirjoitetaan) sekä Max Factorysta. Anytimea vihaan yli kaiken, niiden meikit aina leviää tai häviävät muuten vain matkan varrelle. Myös Isadora on loistava merkki, ainakin jos puuteria hakee.

Mie itse meikkaan vain ripsarilla ja luomivärillä (plus puuteri päälle), mutta sitten juhliin tietenkin hieman hienommin ja enemmän.

Mie meikkaan myös säännöllisesti, yleensä joka päivä, vaikka ei se ihan niinkään mene, ettenkö voisi ilman meikkiä mihinkään liikkua. Pidän itsestäni meikittömänä aivan yhtä paljon kuin pakkelit naamassakin.
      Mie oon itseasiassa ajatellut aikasemminkin tätä meikki juttua, ja tullut siihen päätökseen, että mie meikkaan lähinnä sillon kun tarvii jotain asioita ajatella, tai jos on tylsää niin ajankuluksi.

Nefru

ps. tuokaan sinun aloituksesi ei oikein synnytä keskustelua huomaan, joten jatketaan tätä näin:

Kuinka usein ihmiset täällä meikkaa?
      Minkälaisiin tilaisuuksiin?
      Onko kouluun pakko meikata, että meneekö se jo itseluottamuksen/varmuuden lisäämiseksi vai muuten vain?

• ruususydän

Juhliin yleesä. Eikä kouluun oo pakko meikata. Antaa se vähän itsevarmuutta.Mä meikkaan ehkä kerran paris viikos, vähä riippuu. Mssä sä muuten asut Nefresis? Mä asun Laihialla. Oon tyttö, kuten varmaan jo arvaat. Minkä ikäinen sä oot? Mä oon kohta 13v. Haluisin vaan keskustella, varmaan ymmärrät.

• Nefresis
        ruususydän kirjoitti:

Juhliin yleesä. Eikä kouluun oo pakko meikata. Antaa se vähän itsevarmuutta.Mä meikkaan ehkä kerran paris viikos, vähä riippuu. Mssä sä muuten asut Nefresis? Mä asun Laihialla. Oon tyttö, kuten varmaan jo arvaat. Minkä ikäinen sä oot? Mä oon kohta 13v. Haluisin vaan keskustella, varmaan ymmärrät.

Mie asun Kirkkonummella ja Hartolassa. Kirkkonummella perheen luona aina lomat ja muutamat viikonloput, Hartolassa koulun asuntolassa ja poikaystävällä näin opiskeluajat =)
        Lukiolainen siis, 17-vuotias =)

Nefru

• Anonyymi

Mutta en jymmärrä kun musta mainostaa meikkejä eihän mustassa naamassa näy peitevärit mutta mustat haluu väkisin olla mediassa vaan sen takia että suomalaisia ärsyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      182
      5012
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      4095
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      73
      2815
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      231
      2240
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      120
      2058
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      246
      1267
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      905
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      836
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      825
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      805
    Aihe