Koulu on helvettiä

>:(((((

Ei ****lauta huomenna on taas maanantai! Mua ei kiusata eikä mitään, mutta mä en vaan jaksa istua paikallani kovalla penkillä ja kuunnella jotain paskaa mistä en tajua yhtään mitään ja jokaikinen aamu joutuu heräämään ja kattomaan tätä rumaa naamaa, eikä ole edes kunnon vaatteita HELVETTI !!! Ja samat vahnat naamat ja jutut päivästä toiseen. JA VITTU SIELLÄ ON VIELÄ SELLASET VALOT, ETTÄ NE HÄIKÄSEE SAATANASTI JA SAA KAIKKI FINNIT YMS PASKAN NÄKYMÄÄN

Kiitos ja anteeksi

31

3495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sei7

      Vau, mä taas haluan kouluun.

    • lopuksi turhaa

      Minä olen 19v mutta mitään en ole koulusta oppinut ikinä. Kyllä elämänkokemus on opettanut. Englantiakaan en koulusta oppinut kuin pari sanaa, mutta kun aloin viime vuona käymään englantilaisilla foorumeilla niin olen oppinut kirjoittamaan melko hyvää englantia sen ansiosta. Lukemaan ja laskemaan opin jo ennen eka luokkaa, joten en siihenkään koulua tarvinnut. Jatko koulutuskin on ollut yhtä ajanhukkaa. Kuunnella nyt opettajan pälätystä ja nukkua tunnilla.

      En tajua miksi ihmiset hehkuttaa koulutuksilla. Kyllä se elämänkokemus opettaa. Koulu on yhtä ajanhukkaa, jossa vaan yritän käydä ja hakea paperia johon voi sen jälkeen pyyhkiä vaikka perseen.

      • tietää mihin pyrkii

        Itse olen 18 ja käyn kolmatta eli viimeistä vuotta ammattikoulua ja kyllä on kannattanut. Keskiarvo on tällä hetkellä 4,51. Arvosteluasteikko on 0-5.


    • Tyttönen92

      Peruskoulu voitaisiin mun mielestä lyhentää max. 3 vuoteen.
      Mä ainakin oon oppinu koulussa vaa kirjotustaidon ja laskutaidon, pikkaisen vain "yleissivistystä"
      mutta en sitten mitään muuta olekkaan sieltä oppinut.
      9 vuotta, pelkkää ajanhukkaa.
      Joka arkipäivä nousta turhaan kouluun, katselemaan samoja naamoja ja istumaan koville penkeille.
      Ei se todellakaan ole järkevää, varsinkin, kun ylä-asteella opetetaan todella turhia asioita, joilla ei ole mitään tekemistä elämässä pärjäämisen kanssa.
      Noh, onhan niitäkin jotka haluavat rakentaa elämänsä työn&opiskelun ympärille.
      Jotkut vain haluavat muuta elämältä kuin pelkkää TURHAA opiskelua.

      Ja muutes, olen kanssa miettinyt et miksi koulussa todellaki pitää olla niin kirkkaat valot :O :D
      Noh, sivuseikkahan tua mutta kyllä ne pistävät ärsyttämään :/

    • metalli_mies

      mieti nii paljoo, meet vaan sinne ja teet sitä mitä pitää tehdä koulussa ja tuut kotiin ja saat tehdä mitä haluat!!

    • koulu on turha

      Koulu on täyttä paskaaa vittu en haluu mennä huomen kouluu huomen on taas maanantai!!!

    • milluz_

      samat sanat... -.- ja sitten ua ärsyttää sekin iha saatanasti ku kaks meijen luokkalaista haukkuu koko ajan mua min selän takana ja ne on olevinaan vielä mun "parhaat kaverit" -.- ei vois niiku vittuukaan kiinnostaaa-.- -.- -.- -.- sitten toinen niistä on sanonu mulle että oon sen paras kaveri... JOO NII VARMA-.- sitten ne haukkuu koko ajan mun kuullenkin ja tänäänki se toine suuttu ihan perättömästä asiasta..... VITUTTAA KOKO PASKA!-.- ;o niiiiin ärsyttäväää.....

    • SDGSDG

      PAKKOKOULU LOPETETTAVA!

      • Anonyymi

        EHDOTTOMASTI, POLIITIKOT SAISIVAT OTTAA ONGELMAKSEEN. PÄÄSISIVÄT OPETTAJATKIN OIKEISIIN TÖIHIN!


    • dfg<dfg

      elämä on!

    • miettikää

      turpa kiinni kaikki vinkujat. Nälkämaan lapset ei pääse kouluun vaikka haluais, en nyt sano että koulu on hupia mutta se mahdollistaa nyky-yhteiskunnan toimivuuden. Ne ketkä vastaa tähän jotain p***kaa miettiköön vähän millä sitä viestiä kirjoittaa...kappas tietokoneellw/kännykällä millä lie. Rahat siihen tullu mutsilta? Afrikassa tuossa tilanteessa pyörittäisit lantapalloa

    • 457

      Jätkä kuulostaa meijän luokan laurille :D

    • 45678h

      On se kyll aika kauheeta. Mehä tehään melkein joka vuosi ne täysin samat asiat.
      Mitä järkeä? siis pelkiä normaali luokkia (ala-aste ja ylä aste) niistä voi karsia muutama pois. Itekki oon oppinu englantia vaan elokuvien ja foorumeitten kautta.
      oli aika sekavaa vai? toivottavasti saat selvää....

      • Anonyymi

        C'moon ei koulu sentää turhaa oo jotkut lapset afrikas tekis varmaa aika monta juttuu et pääsis kouluu. Miettikää ootteka aika onnekkaita ku pääsette ilmaiseen kouluu. Ja ymmärrän että koulu on aika tylsää (oon siis ite koululainen) mut oon kuullu sen mun vanhemmilta et jotkut haluis päästä kouluun mut niil ei oo varaa :(. Mä ainaki oon tyytyväinen ja kiitollinen et pääsen kouluun vaikka mun mielestä koulu on 2/5 eli ei mun lempi juttui...


    • Lukiolainen

      Koulu on turha niille, jotka suhtautuu siihen negatiivisesti. Siis luuletteko, että koulu on todellakin turhaa?? Katsokaa vaikka tilastoja, katsokaa kuinka paljon Suomi on kehittynyt. Entisaikojen kouluissa porukka kerää itse ruokansa koulun takapihalta. Nykyään ruuan tuo duunarit. Ennen Suomi oli Venäjän ja Ruotsin alistuksessa, mutta nykyään se tunnetaan itsenäisenä hyvinvointivaltiona. Luuletteko, että tälläinen saavutetaan ilman kouluja???
      On varsin totta, että elämänkokemuksella saadaan paljon aikaiseksi. Se ei kuitenkaan takaa sata varmaa tietoa, kun se tieto on tullut sieltä täältä.

      Kouluilla taataan Suomen kansalaisille taito pitää tätä maata pystyssä. Mitä enemmän opiskelette, sitä enemmän rahaa te tulette saamaan. Sillä plus ja miinus laskuilla ei oikein pidemmän päälle pärjää.

      Lopuksi ajatelkaa, te jotka luette tätä ja kirjoittelette kommentteja. Laite millä sen teette, ei olisi mahdollista rakentaa ilman, jollei hallitse luonnontieteitä.

      • Google+

        1


      • Anonyymi

        IDIOOTTI, YHTEISKUNNAN TOIMIVUUTEEN EI TARVITA MINKÄÄNLAISIA SOSIAALISIA INSTITUUTIOITA.
        - KOULU= OPETTAJIEN (IDIOOTTIEN) TYÖLLISTYMISLAITOS, OMAN AJATTELUN JA LUOVUUDEN TAPPAJA
        - SAIRAALAT= TURHIA, LÄÄKKEET TURHIA, LÄÄKÄRIT HUIJAREITA,
        - HUVIPUISTOT, HARRASTUKSET YM.
        KAIKKIA SOSIAALISIA ASIOITA YHDISTÄÄ SE, ETTÄ RAHA PYÖRITTÄÄ KOKO PASKAPÖKÄLETTÄ. VAIN RAHA, EI MIKÄÄN MUU.

        YHTEISKUNTA TOIMII KUN JOKAINEN RAKENTAA IHAN YKSIN OMAN ELÄMÄNSÄ NOLLASTA. HUOLEHTII VAIN ITSESTÄÄN JA PERHEESTÄÄN JA UNOHTAA MUUT. JOTAIN SELKÄRANKAA, ENEMMÄN ITSEVASTUUTA JA TEKEMISTÄ KUIN NÄENNÄISTÄ PINNALLISTA PÄTEMISTÄ JA YHTEISKUNNAN HUOMIN HUORAAMISTA.

        HOMO SAPIENSIN KORKEIN TAVOITE PITÄISI OLLA TÄYSI OMAVARAISUUS JA ELÄMÄ ILMAN RAHAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IDIOOTTI, YHTEISKUNNAN TOIMIVUUTEEN EI TARVITA MINKÄÄNLAISIA SOSIAALISIA INSTITUUTIOITA.
        - KOULU= OPETTAJIEN (IDIOOTTIEN) TYÖLLISTYMISLAITOS, OMAN AJATTELUN JA LUOVUUDEN TAPPAJA
        - SAIRAALAT= TURHIA, LÄÄKKEET TURHIA, LÄÄKÄRIT HUIJAREITA,
        - HUVIPUISTOT, HARRASTUKSET YM.
        KAIKKIA SOSIAALISIA ASIOITA YHDISTÄÄ SE, ETTÄ RAHA PYÖRITTÄÄ KOKO PASKAPÖKÄLETTÄ. VAIN RAHA, EI MIKÄÄN MUU.

        YHTEISKUNTA TOIMII KUN JOKAINEN RAKENTAA IHAN YKSIN OMAN ELÄMÄNSÄ NOLLASTA. HUOLEHTII VAIN ITSESTÄÄN JA PERHEESTÄÄN JA UNOHTAA MUUT. JOTAIN SELKÄRANKAA, ENEMMÄN ITSEVASTUUTA JA TEKEMISTÄ KUIN NÄENNÄISTÄ PINNALLISTA PÄTEMISTÄ JA YHTEISKUNNAN HUOMIN HUORAAMISTA.

        HOMO SAPIENSIN KORKEIN TAVOITE PITÄISI OLLA TÄYSI OMAVARAISUUS JA ELÄMÄ ILMAN RAHAA.

        Öö ku sanoit et lääkärit on huijareita nii se ei pidä paikkaansa ainakaan suomes koska ilman lääkäreitä monet ei ois hengissä monilta taudeista :(


    • semmosta...

      Valitettavasti jokaisella suomalaisella on oppivelvollisuus, koska laki niin velvoittaa.

      Sua selvästikin vituttaa koulunkäynti tosi paljon... ootko miettinyt, että jos yrittäisit nähdä asioista vaihteeks valoisat puolet?

      Ymmärrän jos sua ei kiinnosta istua siel, mut jos yrittäsit löytää jokasesta koulupäivästä edes yhden hyvän asian?

      No need to apologize...

    • vituttaasaatana

      Koulu on vittumaista ja tylsää saatana . ei vittu huomenna on vasta keskiviikko.

    • Anonyymi

      oikee asenne

    • Anonyymi

      TÄYSIN TOTTA.

    • Anonyymi

      Mitä jos kasvattaisitte sen selkärangan, ettekä jatkuvasti valittaisi?

    • Anonyymi

      Kiitos ja ole hyvä.

      • Anonyymi

        seksi.com


    • Anonyymi

      koulu on vittua, ei edes omia eväitä

      • Anonyymi

        Koulu on roskaa ja oon ajatellu tappaa itseni sen takia kun ei jaksa sellasta roskaa kun elämässä pitäis olla muutakin kuin tyhmä koulu. Viikonloputkin liian lyhyitä


    • Anonyymi

      Ainoat asiat mistä tulen kiittämään koulua on vihaiset vanhemmat, stressi, masennus, 5 itsemurha yritystä, koulukiusaajat, väsymys, yksinäisyys, ajan tuhlaus ja kiitos näistä vaan ihan helevetisti!!
      Haistakaa V koko homma!!

      • Anonyymi

        On tuo ulosanti sitä luokkaa, että veikkaan suurimman syyn löytyvän, kun käyt katsomassa peilistä. Ootte kyllä aika pehmeitä, jos koulun takia pitää 5 krt. yrittää tappaa itsensä. Edes ei onnistu 5 krt:n kokeilulla, eli et ole ollut tosissasi. Hait huomiota tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo ulosanti sitä luokkaa, että veikkaan suurimman syyn löytyvän, kun käyt katsomassa peilistä. Ootte kyllä aika pehmeitä, jos koulun takia pitää 5 krt. yrittää tappaa itsensä. Edes ei onnistu 5 krt:n kokeilulla, eli et ole ollut tosissasi. Hait huomiota tuolla.

        Oon samaa mieltä... Mutta se on kyl totta että koulu aiheuttaa ainakin itsellä joka päivä stressiä :/


    • Anonyymi

      Oon 10v normi kouluikäne tyttö ja kyl koulu on musta välillä aika ärsyttävää mut ei se nyt ihan kamalaa ole... TAI NO OIKEESTI JOKA SUNNUNTAI MÄ VAAN OON SILLEEN EI HITSI HUOMENNA ON MAANANTAI :/ JA EN TIIÄ MITEN MUT KOLMOSLUOKAL MENI IHAN SIKA HYVIN KU EN SAANU NIINKU YHTÄÄ ESIM LÄKSY UNOHDUSTA MUN NYKYÄÄ OON SAANU JO 3 KUUKAUDESSA YLI 10 UNOHDUSTA JA KOLMOSELLA SAIN VAA EHK VUODES 2 TAI VÄHEMMÄN... MUSTA KOULUN VAIKEUDEN RAJA MENEE JUST SIIN 3-4 LUOKKIEN RAJALLA -_-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe