Miten

lienee

Olisko jolla kulla kertoa kokemuksia CZ 122 Sport pienoispistoolista ? Olen ajatellut ja hieronutkin jo kauppaa siitä. Jotenkin sen kahva tuntuu lyhyeltä. Kyseisen aseen esitteessä puhutaan tarkkuuspistoolista.

18

2791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • schnitter

      CZ 122 Sport ei ole tarkuuspistooli. Margolin päihittää sen hinnan lisäksi kaikessa muussa paitsi ehkä ulkonäössä.

      • juuso

        kuoki sillä vitun margoliinilläs vaikka perunamaata. Mutta älä mainitse sitä ASE palstalla. CZ ihan asiallinen peli. Itellä mukava 22.(ei cz) ja on se usein miestä tarkempi. On se tarkkuus ase, ei välttämättä SM-tason kilpa-ase. Voisin kyllä itse harkita kyseistä vehjettä.


      • Vitun Apina
        juuso kirjoitti:

        kuoki sillä vitun margoliinilläs vaikka perunamaata. Mutta älä mainitse sitä ASE palstalla. CZ ihan asiallinen peli. Itellä mukava 22.(ei cz) ja on se usein miestä tarkempi. On se tarkkuus ase, ei välttämättä SM-tason kilpa-ase. Voisin kyllä itse harkita kyseistä vehjettä.

        Siinä taas asiantuntija. 22 tuumainen pyssykin.Vinkki se on .22 ei 22.
        Veistä seuraavan kerran pienempi puupyssy.
        cz122 on onnettoman pienellä kahvalla ja karmealla laukaisulla varustettu häiriöherkkä **piip** jonka nimeä ei saa lausua samassa lauseessa sanan tarkkuuspistooli kanssa. Jos on pakko ysin näköinen .22 niin suuntappa katse cz kadetteihin.


      • Mandolini & Margoliun
        juuso kirjoitti:

        kuoki sillä vitun margoliinilläs vaikka perunamaata. Mutta älä mainitse sitä ASE palstalla. CZ ihan asiallinen peli. Itellä mukava 22.(ei cz) ja on se usein miestä tarkempi. On se tarkkuus ase, ei välttämättä SM-tason kilpa-ase. Voisin kyllä itse harkita kyseistä vehjettä.

        Juuso-juntti. Margolinilla voi vaikka kuokkia maata ja ase toimii. Teeppä se kutteperkka-aseilla, nii ne ovat sislivoo.


      • vasurilaturi
        Mandolini & Margoliun kirjoitti:

        Juuso-juntti. Margolinilla voi vaikka kuokkia maata ja ase toimii. Teeppä se kutteperkka-aseilla, nii ne ovat sislivoo.

        Juntti-Juusoee oekee ymmärrä, mutta antaa se halvatu olla. Kysseessä siis .22LR- kaliper. Tuumaloessa se on 0,223. Vanahat.22Hornetit ol samanlaesella reejällä.Nyt nekkii samo ku .222- ja .223 Remingtonitki oovat 0,224 reejällä. Tällä reejällä on sitte paljo muutae 22-250, 220 Switch, 22-243 jne


      • Gägöne
        Vitun Apina kirjoitti:

        Siinä taas asiantuntija. 22 tuumainen pyssykin.Vinkki se on .22 ei 22.
        Veistä seuraavan kerran pienempi puupyssy.
        cz122 on onnettoman pienellä kahvalla ja karmealla laukaisulla varustettu häiriöherkkä **piip** jonka nimeä ei saa lausua samassa lauseessa sanan tarkkuuspistooli kanssa. Jos on pakko ysin näköinen .22 niin suuntappa katse cz kadetteihin.

        Sinu olis biddänny girjoddaa: CZ Sport. Usgallad gorjaellaggii Juuso Junddura degsdilöiddä.


      • Anonyymi
        Vitun Apina kirjoitti:

        Siinä taas asiantuntija. 22 tuumainen pyssykin.Vinkki se on .22 ei 22.
        Veistä seuraavan kerran pienempi puupyssy.
        cz122 on onnettoman pienellä kahvalla ja karmealla laukaisulla varustettu häiriöherkkä **piip** jonka nimeä ei saa lausua samassa lauseessa sanan tarkkuuspistooli kanssa. Jos on pakko ysin näköinen .22 niin suuntappa katse cz kadetteihin.

        Eihän tumpeloiden käsissä MIKÄÄN ASE OLE HÄIRIÖTÖN! saatikka tarkka. Juuri tuo CZ - 122 Sport on erittäin hyvä tarkkuuden harjoitteluun. Olen ampunut tuollaisella aseella noin 60 000 laukausta ja harvoin on ollut toimintahäiriöitä. Eikä osumatarkkuus ole kadonnut vuosien saatossa. Ase pitää viitsiä puhdistaa melko nopeasti ammuntojen jälkeen.

        Testaan aseeni myös tämänkin penkissä säännöllisin väliajoin. Voi sanoa lähes samasta reijästä luodit sisään menevät. Ammuksilla on suuri merkitys liian nopeat huonontavat osuma tarkkuutta. Mutta osumat säilyvät kuitenkin varsin hyvin kasassa. Edullinen ja hyvä Zekkoslovakkialainen käsiase edulliseen harraste ammuntaan.

        Sanoo evp. kapteeni Timppa . . . itärajan tuntumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tumpeloiden käsissä MIKÄÄN ASE OLE HÄIRIÖTÖN! saatikka tarkka. Juuri tuo CZ - 122 Sport on erittäin hyvä tarkkuuden harjoitteluun. Olen ampunut tuollaisella aseella noin 60 000 laukausta ja harvoin on ollut toimintahäiriöitä. Eikä osumatarkkuus ole kadonnut vuosien saatossa. Ase pitää viitsiä puhdistaa melko nopeasti ammuntojen jälkeen.

        Testaan aseeni myös tämänkin penkissä säännöllisin väliajoin. Voi sanoa lähes samasta reijästä luodit sisään menevät. Ammuksilla on suuri merkitys liian nopeat huonontavat osuma tarkkuutta. Mutta osumat säilyvät kuitenkin varsin hyvin kasassa. Edullinen ja hyvä Zekkoslovakkialainen käsiase edulliseen harraste ammuntaan.

        Sanoo evp. kapteeni Timppa . . . itärajan tuntumasta.

        Kuule evp. kapteeni Timppa, huomasitko keskustelun olevan vuodelta 2007 eli 14 vuotta vanha. Miten sitä sanotaankaan, että "tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee".


      • Anonyymi

        Nimen omaan CZ 122 Sport on tarkkuuspistooli. Siinnä on mikro milli metrinen takatähtäin säätö. Tuolla aseella on saavutettu lukuisia Olympia kultamitalleita. Niin yksilö, kuin joukkue kilpailuissa ja on ylivoimaisesti laadukkain tarkkuuspistooli mitä on valmistettu tuossa hinta luokassa. Ainoastaan kapitalistiset mielipiteet koittavat halventaa ja valheellisesti lytätä CZ 122 Sportin maineen. Mutta tulosten valossa nuo toimet ovat kapitalistien taholta . . . MAHDOTTOMAT!

        Evp. jalkaväen kapteeni Idästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule evp. kapteeni Timppa, huomasitko keskustelun olevan vuodelta 2007 eli 14 vuotta vanha. Miten sitä sanotaankaan, että "tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee".

        Anonyymi myös muistelee vanhoja! . . . Sanonta kuuluu anonyymeja jotka vanhoja muistelevat . . . HALOLLA PERSEESEEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi myös muistelee vanhoja! . . . Sanonta kuuluu anonyymeja jotka vanhoja muistelevat . . . HALOLLA PERSEESEEN!

        Tuo sananparsi lienee Haaavistomainen ja hänen kaltaistensa perverssien valikoimista. Mutta normaali ihmisten maailmassa sanaparsi kuuluu näin . . . . Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään. Kuten huomaat tästä ei puhuta koiramaiseen nuuhkimis tyyliin persereiästä eikä reijistä sen enempää, kuin sen alueista. Vaan terve sanonta jonka tajuaa jokainen perusnormaali ihminen.

        Nimimerkki Idästä Pohjois-Pohjanmaan kävijä . . . Jätetään perse reijät rauhaan ja niiden nuuhkiminen KOIRILLE!


    • siis ei näin 22.

      Kiitoksia paljon hauskoista ja asian tuntevista kommenteista. Tietoa tuli enemmän kuin osasin toivoa. Mukavan reipas keskustelu meikä mannin kysymyksestä sitten kehkeytyi - mukavaa oli lueskella, tuli ihan armeija-ajat mieleen kiitosta vielä kerran. Sanoo Timo

      • juuso

        pisteenpaikka sai monen ymmälleen. Kirjoitusvirheiden korjailuko se saa teidän housut kastumaan? kirjoitan 22" sittenkun tarkoitan tuumia. joo, ja korjatkaa mun isot alkukirjaimet ja yhdyssanavirheet samalla.


      • Vasurilaturi
        juuso kirjoitti:

        pisteenpaikka sai monen ymmälleen. Kirjoitusvirheiden korjailuko se saa teidän housut kastumaan? kirjoitan 22" sittenkun tarkoitan tuumia. joo, ja korjatkaa mun isot alkukirjaimet ja yhdyssanavirheet samalla.

        Kaekki tämmöset: saa housut kastumaan, ota lääkkeesi, hanki elämä jne suavat vuan aekaa kirjottajastaa tyhmä- ja sönkö vaekuteleman. Elä nytten ota nokkaas ku mikäkii rimadonna. Ee muutae ku puita parketillen. Paskooko tässä.


    • Mulla on ollu cz 122 noin puolitoista vuotta melko aktiivisessa käytössä.

      -Iskupiikki löi patruunapesän ylälaitaan loven, joka teki paljon patruunan syöttö- ja poistovirheitä, tuo vika poistui sepällä 10 euron hinnalla.
      -Toinen lähinnä patruunavalinnalla ohitettava vika on melko heikko iskurijousi, joka tekee toisilla paukuilla klikkejä.
      -Takatähtäin irtosi kylmässä, korjaus takuuseen.


      Tarkkuus on minulle riittänyt, tosin en kaksinen ampuja olekkaan.
      Ase on helppo ja nopea purkaa ja puhdistaa.
      Vaimentaminen onnistuu hyvin aseutran vaimentimella, kierre jää hyvin suojaan vaikka ei holkkia käyttäisikään.

      En aio aseesta nyt luopua, mutta näillä kokemuksilla valinta olisi kohdistunut todennäköisesti rugeriin.

      • P. Peterson från Borgå

        Kyllähä tuommoselle 22LR;n tyjännaksuttajalle oes alunpittäe ollu Margoliini kaakkeen sopivaesin. On halpa teräksine ja varmakääntine. Ostakee vua suoraa Margoliini. On kylläe ruma, mutta kstääpi eekä tarvii vikaloesta itkee.


      • P. Peterson från Borgå kirjoitti:

        Kyllähä tuommoselle 22LR;n tyjännaksuttajalle oes alunpittäe ollu Margoliini kaakkeen sopivaesin. On halpa teräksine ja varmakääntine. Ostakee vua suoraa Margoliini. On kylläe ruma, mutta kstääpi eekä tarvii vikaloesta itkee.

        Liekö tuota margoliinia saa järkevästi vaimennettua?


      • Anonyymi

        Miten toteutit vaimentamisen?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe