Onneton olen kun huomasin jotta koirani ontuu,ja syy siihen jotta olen laiminlyönyt leikkauksen,siis kynsien.nyt kysynkin tietäjien apua,voiko kynsiä jokapäivä hieman leikata jotta saan ne lyhentymään,jotta en sattuisi hermoon,koirani kynnet on aivan mustanväriset joten hermo on aika vaikea nähdä,leikkaanko jokapäivä vai harvemmin.Miten usein jotta saan typeryyteni korjattua.Kiitos jo etukäteen neuvoistanne.
kynnet
6
382
Vastaukset
- sakumamma
Esim. viikon välein voisit varovasti napsautella.Mutta jos kynnet ovat aivan julmetun pitkät,kannattaa harkita eläinlääkärin apua.
- kynnetönnä
no ei ne nyt ihankoukussa ole mutta kumminkn vaivaavat poikaa,joten jos yritän parantaa tapani ja viikon välein leikkaan,kiitos sinulle
- ovat huomattavan
Jos kynnet olisivat "vain hieman pitkät" toimisi vähitellen lyhentäminen.
Mutta koska kynnet ovat huomattavan pitkät, aiheuttaen ontumista, vie koira eläinlääkäriin!!!
Se on paras ratkaisu!
Ja vastaisuudessa leikkele kynsiä vähän useammin!- kynsikäs alottaja
miusta ne ovat ontumisen syynä,ja olen sapiskani ansainnut.Aivan liian pitkät ne ei voi olla koska olen leikannut ainakin kuukausi sitten,mutta kumminki se aristaa vasenta jalkaa eikä oikein tykkää kun sen jalan kynsiin koskettaa,siksi luulen jotta ne on liian pitkät,ei arista jalkaa muulloin kun silloin kun kosken kynsiä,ei se murise tai muuta on niin kiltti eikä valita pienistä,mutta säpsyy selvästi kun koskettelen niitä kynsiä.No menemme aamulla toktorille varmuuden vuoksi.Kiitos teille helpottaa kun saa purkaa huoliaan
- vinkki___
Laita vaikka kännykkään muistutusta kolmen päivän välein jos tuntuu että tuo asia muuten jäisi hoitamatta.
Siis mikäli kännykässäsi on tämä toiminto. Toimii mulla nimittäin todella hyvin koiralla jonka kynnet kasvaa ihan mieletöntä vauhtia jostain syystä ;/ - molossi
Jos olet epävarma mustien kynsien leikkaamisessa ja hermo yleensäkin kasvanut pitkälle,niin koita kynsien viilaamista,vaikkakin aluksi.Se on yksi tapa hoitaa asia tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179