http://www.adressit.com/ozzy-osbourne
Lukekaa ihmiset ihanat tämä, ja olen hyvin onnellinen jos viitsitte allekirjoittaa tämän. Toivon mukaan tämä onnistuu.
Eli tavoitteena on saada Ozzylle toinen keikka Suomeen, tämä tuleva on jo loppuunmyyty.
OZZY-ADRESSI!!
4
1231
Vastaukset
- adressin
jonka tavoitteena olisi ettei ossi enää ikinä tulisi suomeen, varsinkaan tv:n välityksellä. Sori. On vaan niin pelle, Bushin perseennuolija.
- Aikainen lintu
Luuletko sinä todellakin, että tällaisilla adresseilla olisi minkäänlaista vaikutusta? Ja että pimeyden prinssi alkaisi vaihtaa kiireistä aika tauluaan yhden suomalaisen fanittajan vuoksi, joka URHEANA käy suomi24 kirjottamassa: "Käykää allekirjoittamassa tää adressi", koska ei itse ajoissa ole viitsinyt hankkia lippua? Hölmöyttä.
Olisi aivan sama, jos minä ottaisin puhelinluettelon käsiini, ja alkaisin kirjoittamaan joka ainoan nimen sinne nettiin, ei sillä ole merkitystä kuka sen nimen laittaa...- paitsi
mulla on jo lippu!!!!!!!!!!
- Rynkyttäjä
Nopeat syövät hitaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516