# # # # # # # # # # # # #
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
Minä en tunne sinua
enkä haluakkaan tuntea
Jos haluat auttaa minua
Tanssi kanssani
Anna kuuman hengityksesi
virrata kaulallani
Katso minua silmiin
Etkö näe -
Tänään minun täytyy saada
täyttää sydämeni viinillä
ja tanssilla
Tänään minun täytyy saada
tanssia ja - unohtaa
Huomenna muistan sinut -
- Unena -
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
# # # # # # # # # # # # #
EN TUNNE SINUA
9
492
Vastaukset
Hymyn sai huulille.
Olit niin tunteellinen.
Aamua maanantain ystävä.- *MURUKULTA*
Hymyä sinunkin aamuusi, M !:)
Iltapvällä olen varmaan pelistä pois,
silmät ei tahdo pysyä nytkään auki! :/
Maanantai....tai...!
Taistellaan taistellaan tämäkin pvä pois! :)
- TöllinLiisa
Huomenta MURUKULTA.
Läikähtää ,veet kiehataa ,
rytmiä sitä kaipaa.
"Tanssi kanssani".
Valoisaa ,alkanutta viikkoa ja
iloista mieltä .Liisa- *MURUKULTA*
Tanssi kanssani,oli ensimmäinen
otsikko mutta vaihdoin sen.
'Läikahtää, veet kiehahtaa'..
ihania kommenteja! :)
Iloa päivääsi myös, Liisa ! :)
- herppahuuli
Esitän itseni
olen HH
tahdon tanssiin yhtyä
ja toiveisi täytöön ryhtyä
mukana on punainen viini
toivottavasti saan sinut kiinni
Kiitti pynnöstä
hyvää jatkoa toivoo HH- *MURUKULTA*
*Purskahdin nauruun!* :D
Siihen hyvätuuliseen sellaiseen.
Mitään et jätä sattuman varaan,
esittelet itsesi etten vastaan harais.
'Houkutus'-lientä kainalossas kannat,
minulleko ansaksi sitä annat.
Ei aikeesi pahat lie, tanssistahan vain on kyse,,, mutta,
miksi kuitenkin ilmeesi..jotenkin muistuttaa sutta.. :O
Tanssilla aletaan tämä viikko..ei paha! :)
Iloista pvää sinullekin, HH !:) - Omituinen höpöttäjä
*MURUKULTA* kirjoitti:
*Purskahdin nauruun!* :D
Siihen hyvätuuliseen sellaiseen.
Mitään et jätä sattuman varaan,
esittelet itsesi etten vastaan harais.
'Houkutus'-lientä kainalossas kannat,
minulleko ansaksi sitä annat.
Ei aikeesi pahat lie, tanssistahan vain on kyse,,, mutta,
miksi kuitenkin ilmeesi..jotenkin muistuttaa sutta.. :O
Tanssilla aletaan tämä viikko..ei paha! :)
Iloista pvää sinullekin, HH !:)Tuohan on iha luatikas runnoelma.
Mukavoohan se tanssahtelu on ja jos
suap viellä käellä ropeltoo...Runostas
tulkii mielee ruottalaene levva Hän tanssi
kesän....Hun tanssar om sommareen jossa olj
raakinen loppu. - *MURUKULTA*
Omituinen höpöttäjä kirjoitti:
Tuohan on iha luatikas runnoelma.
Mukavoohan se tanssahtelu on ja jos
suap viellä käellä ropeltoo...Runostas
tulkii mielee ruottalaene levva Hän tanssi
kesän....Hun tanssar om sommareen jossa olj
raakinen loppu.On siullakii musik'maku! Ruottalasita...en kyllä tiiä mitä piisiä tarkootat, mutta voisit vaik' viheltää sit alakuu vähän, josko tulis mieleen..
Muuten, tiä ois ollunna pal lyhempi, mut siun takkii venytin, jotta ei tarte kuunel' sitä rutinaas lyhkäsest runost! Ouppa hyvä! :)
Nyt sit mukavoo iltoo, siul..tiiän varppina kuka oot! :) - O.Höpöttäjä
*MURUKULTA* kirjoitti:
On siullakii musik'maku! Ruottalasita...en kyllä tiiä mitä piisiä tarkootat, mutta voisit vaik' viheltää sit alakuu vähän, josko tulis mieleen..
Muuten, tiä ois ollunna pal lyhempi, mut siun takkii venytin, jotta ei tarte kuunel' sitä rutinaas lyhkäsest runost! Ouppa hyvä! :)
Nyt sit mukavoo iltoo, siul..tiiän varppina kuka oot! :)Kuuleppas.....Se onkii elokuva eekä piisi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
