EN TUNNE SINUA

# # # # # # # # # # # # #
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Minä en tunne sinua
enkä haluakkaan tuntea

Jos haluat auttaa minua

Tanssi kanssani

Anna kuuman hengityksesi
virrata kaulallani

Katso minua silmiin

Etkö näe -

Tänään minun täytyy saada
täyttää sydämeni viinillä
ja tanssilla

Tänään minun täytyy saada
tanssia ja - unohtaa

Huomenna muistan sinut -

- Unena -

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
# # # # # # # # # # # # #

9

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hymyn sai huulille.
      Olit niin tunteellinen.
      Aamua maanantain ystävä.

      • *MURUKULTA*

        Hymyä sinunkin aamuusi, M !:)

        Iltapvällä olen varmaan pelistä pois,
        silmät ei tahdo pysyä nytkään auki! :/
        Maanantai....tai...!

        Taistellaan taistellaan tämäkin pvä pois! :)


    • TöllinLiisa

      Huomenta MURUKULTA.

      Läikähtää ,veet kiehataa ,
      rytmiä sitä kaipaa.
      "Tanssi kanssani".

      Valoisaa ,alkanutta viikkoa ja
      iloista mieltä .Liisa

      • *MURUKULTA*

        Tanssi kanssani,oli ensimmäinen
        otsikko mutta vaihdoin sen.
        'Läikahtää, veet kiehahtaa'..
        ihania kommenteja! :)

        Iloa päivääsi myös, Liisa ! :)


    • herppahuuli

      Esitän itseni
      olen HH
      tahdon tanssiin yhtyä
      ja toiveisi täytöön ryhtyä
      mukana on punainen viini
      toivottavasti saan sinut kiinni

      Kiitti pynnöstä
      hyvää jatkoa toivoo HH

      • *MURUKULTA*

        *Purskahdin nauruun!* :D
        Siihen hyvätuuliseen sellaiseen.

        Mitään et jätä sattuman varaan,
        esittelet itsesi etten vastaan harais.

        'Houkutus'-lientä kainalossas kannat,
        minulleko ansaksi sitä annat.

        Ei aikeesi pahat lie, tanssistahan vain on kyse,,, mutta,
        miksi kuitenkin ilmeesi..jotenkin muistuttaa sutta.. :O

        Tanssilla aletaan tämä viikko..ei paha! :)
        Iloista pvää sinullekin, HH !:)


      • Omituinen höpöttäjä
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        *Purskahdin nauruun!* :D
        Siihen hyvätuuliseen sellaiseen.

        Mitään et jätä sattuman varaan,
        esittelet itsesi etten vastaan harais.

        'Houkutus'-lientä kainalossas kannat,
        minulleko ansaksi sitä annat.

        Ei aikeesi pahat lie, tanssistahan vain on kyse,,, mutta,
        miksi kuitenkin ilmeesi..jotenkin muistuttaa sutta.. :O

        Tanssilla aletaan tämä viikko..ei paha! :)
        Iloista pvää sinullekin, HH !:)

        Tuohan on iha luatikas runnoelma.
        Mukavoohan se tanssahtelu on ja jos
        suap viellä käellä ropeltoo...Runostas
        tulkii mielee ruottalaene levva Hän tanssi
        kesän....Hun tanssar om sommareen jossa olj
        raakinen loppu.


      • *MURUKULTA*
        Omituinen höpöttäjä kirjoitti:

        Tuohan on iha luatikas runnoelma.
        Mukavoohan se tanssahtelu on ja jos
        suap viellä käellä ropeltoo...Runostas
        tulkii mielee ruottalaene levva Hän tanssi
        kesän....Hun tanssar om sommareen jossa olj
        raakinen loppu.

        On siullakii musik'maku! Ruottalasita...en kyllä tiiä mitä piisiä tarkootat, mutta voisit vaik' viheltää sit alakuu vähän, josko tulis mieleen..

        Muuten, tiä ois ollunna pal lyhempi, mut siun takkii venytin, jotta ei tarte kuunel' sitä rutinaas lyhkäsest runost! Ouppa hyvä! :)

        Nyt sit mukavoo iltoo, siul..tiiän varppina kuka oot! :)


      • O.Höpöttäjä
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        On siullakii musik'maku! Ruottalasita...en kyllä tiiä mitä piisiä tarkootat, mutta voisit vaik' viheltää sit alakuu vähän, josko tulis mieleen..

        Muuten, tiä ois ollunna pal lyhempi, mut siun takkii venytin, jotta ei tarte kuunel' sitä rutinaas lyhkäsest runost! Ouppa hyvä! :)

        Nyt sit mukavoo iltoo, siul..tiiän varppina kuka oot! :)

        Kuuleppas.....Se onkii elokuva eekä piisi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe