Tietääkö kukaan, mikä valaisin esiintyy MTV3:sen mainoksessa. Se sellainen valkoinen akryylivalaisin, joka vilahtaa ko mainoksessa pariin kertaan.
ja mistähän sellaisia olisi saatavilla/hinta?
Kiitokset etukäteen vastauksista!
Mikä valaisin?
5
603
Vastaukset
- kk-7
Oon ite miettiny ihan samaa. Ei tunnu kukaa tietävän
- fghfghfg
Voisitkos kuvailla lamppua takremmin.. :) Seinä, lattia, pöyä kattovalaisin vai mikä?
- pstarck
heh heh. tosi designia. ikeatuubaahan tuo.
- jep jep
pstarck kirjoitti:
heh heh. tosi designia. ikeatuubaahan tuo.
Ikean tuotteet pohjautuu aikasta usein enemmän tai vähemmän jo olemassa oleviin design tuotteisiin, ovat sellasia matkittuja vaan ei kopioituja. Silleen muokattuja et ei voi enää vedota mallisuojiin yms. On kuiteskin sellanen käsitys mulla et ovat menossa (toivottavasti) parempaan suuntaan asiassa ja heidän designerinsa tekisivät enemmän omiaan.... Saas nähdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913