Millainen työpaikka on Subway? Olen opiskelija ja voisin tehdä töitä vain osa-aikaisena. Kuinka paljon viikkotunteja Subwayssa on yleensä vähintään tehtävä? Riittääköhön esim. 15 h? Koulun takia en oikein vois tehdä paljoa enempääkään. Kiitos vastauksista :)
Subway
10
5601
Vastaukset
- subwayhyn
ota toki yhteyttä subwayhyn ja tiedustele, minkälaisia työehtoja on tarjolla. Tuskinpa täällä keskustelukanavalla on yhtään, joka olisi valtuutettu käymään sopimusneuvotteluja kanssasi työtuhteeseen liittyen.
- hehhs
En ole itse ollut Subwayssa, mutta todella monet ystäväni on. Eikä kehumista: Yrittäjät tuntuvat kaikki olevan jollain lailla sekaisin.. Huutavia, ylityötä teettäviä, hulluja.. Nämä kokemukset siis eri Helsingin Subeista, muusta Suomesta en tiedä.
- on....!
hehhs kirjoitti:
En ole itse ollut Subwayssa, mutta todella monet ystäväni on. Eikä kehumista: Yrittäjät tuntuvat kaikki olevan jollain lailla sekaisin.. Huutavia, ylityötä teettäviä, hulluja.. Nämä kokemukset siis eri Helsingin Subeista, muusta Suomesta en tiedä.
Turusta samanlaisia kokemuksia.
- järkyttynyt
on....! kirjoitti:
Turusta samanlaisia kokemuksia.
Varmaan olet jo hakenut sinne töihin ja omat kokemuksesi saanut, mutta omat kokemukseni olivat karmaisevia. Ne lannistivat minut totaalisesti, ja en ole yli puoleen vuoteen missään halunnut työskennellä näiden Subway kokemusten takia, vaikka olen viimeiset viisi vuotta aina ollut jossain töissä opiskelun ohella. Työskentelin subway ruoholahdessa, ja ikinä ikinä en aio sinne enään mennä. Pomo oli täysin pimahtanut, kuin raivotautinen asiakkaita ja henkilökuntaa kohtaan. Todellakin loman tarpeessa. Työilmapiiri oli karmea pomon takia, työntekijät eivät edes uskaltaneet jutella keskenään pomon ollessa paikalla..
- noooou
subway columbukseen ei kannata hakea....omistaja raivotautinen aivan hullu...antaa potkuja työntekijöille ja nöyryyttää näitä asikakkaiden edessä!!!!
- o_nska
varmaan on sama omistaja joka omisti ainakin joskus aikoinaan annankadun subin??? tein kaksi vuoroa siellä ja lähdin kun omistaja alkoi uhkailla veitsen kanssa asiakkaiden edessä! sama nainen näytti myös entisen työntekijän tietoja mulle ja kertoi tästä ihmisestä asioita jotka ei olisi kuulunut kenellekkään...
- subiiiin
Mitkä asiat johtivat kyseisiin 'kohtauksiin'? Miksi pomo noin käyttäytyi? Itselläni työhaastattelu subiin maanantaina, siksi kyselen. :DD
- jepejee
Olin subwayssa töissä, omistaja halusi palkata vain nuoria tyttöjä, poikia ei edes harkinnut palkkaavansa. Työ on ihan tavallista tollasta pikaruokatyötä, yleensä yksin jouduin oleen töissä ihan illalla, olisi tarvinnut kiireessä toisen avuksi. En oikein jaksanut hyvin työtä opiskelun ohessa sillä iltaisin meni yhteentoista siivoillessa yksin. Sairastapauksissa ei tipu palkkaa ja tuuraaja pitää värvätä itse muista tytöistä soitellen omaan laskuun tietty. Yritin aina tehdä tarkasti työni koska valituksia helposti omistajalta sateli. Yhden leivän sai muistaakseni syödä per vuoro ja juoda limua... Tällaisia muistui mieleeni.
- kj
En kannata kellekkään kyseistä firmaa. Jokaisessa paikassa yhtä kamalaa, olit sitten lapissa tai tampereella, kaikissa sama ylin johto joka myrkyttää esimiehesi. Itsekkin onneksi sain heti haettuani parempaa! Älkää syyllistäkö ravintolapäällikköä vaan ylempaa tahoa, he ruletit vääntävät päin persettä.
- Subissatöissä
4kk oon nyt subis ollut töissä ja tällä hetkellä vain työkaverit ja vuokran maksaminen lohduttaa. Minkäänlaista koulutusta ei työhön ollut (vaikka luvattiin) kun meitä aloitti 7 täysin kokematonta ilman omaa ravintolapäällikköä. Kaikesta missä tuli virheitä, koska ei tiennyt miten asiat tehtiin sai kuulla valitusta huolimattomuudesta. Ekan viikon jälkeen (n. 3 työvuoroa) pidettiin palaveri jossa ihmeteltiin miksi ollaan niin hitaita ja meitä verrattiin toisen ravintolan pitkäaikaisiin työntekijöihin kuinka paljon nopeammin he tekevät... Yksi työntekijä sai potkut 2 viikon jälkeen kun sekoitti kanan bbq kastikkeeseen teriyakin sijaan, eikä asiasta puhuttu mitään, joten potkujen pelko pienistäkin virheistä varjosti kaikkia työntekijöitä. Nyt kun työn on oppinut on helpompaa mutta ilmapiiri on syyllistävä ja tyhjiä lupauksia pesuaineista työasuihin ja etuuksia joista ennen töitä puhuttiin ei ole näkynyt. Subia en suosittele todellakaan työpaikaksi, mutta työ on työtä ja rahaa siitä saa. Lyhyeksi ajaksi (korkeintaan 6kk) sitä voi jaksaa niinkuin itellä suunnitelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808