voisko joku laittaa täydelliset ohjeet hartialämmitintä varten? tai kertoisiko joku mistä päin vaasaa voisin etsiä tällaista hauskaa ystävänpäivä lahjaa?
Jyvä-/kaurapussi
3
1068
Vastaukset
- mape
hanki kokonaisia kauranjyviä tai käy muukin vilja, mutta kaura kestää kuumuutt aparhaiten. Hyvä ostopaikka on maatalousliike.
Kankaaksi valitset tiivistä puuvilla tai pellavakangasta. Kankaan on mielellään oltava jotakin muuta kuin loimeen suoraan kudottua perustavataa tai sitten tuplana. Muutoin jyvät tuppaa pistelemään sen läpi. Irtopäällinen korvaa toisen kerroksen ja on sikäli kiva että pussi kyllä likaantuu käytössä.
Ompele siis haluamasi mallinen pussi ja täytä se suunnilleen puolilleen tai hieman täydemmäksi. Saumat kannattaa tehdä sellaisian tuplina eli ensin teet sauman normaalisti ja käännät sitten kankaan ja ompelet uuden sauman jolloin vanha sauma jää uuden sisälle. Tiheä tikki.- mape
luontaistuotekaupat myy pusseja ainakin ja jopa marketin osastoilla usein on niitä. Myös lahjatavaraliikkeissä on eri malleja.
- että ..
mape kirjoitti:
luontaistuotekaupat myy pusseja ainakin ja jopa marketin osastoilla usein on niitä. Myös lahjatavaraliikkeissä on eri malleja.
koska aloittaja on Vaasasta niin kauranjyviä myydään irtotavarana Minimanin eläintarvikeosastolla linnunruuaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832