Onko joku tilannut taulu-tv:n halvalla Saksasta? Yhdessä lehtijutussa nuorehko mies kertoi näin tehneensä ja säästäneensä pitkän pennin. Mitenköhän tapahtuu käytännössä ja mistä?
Taulu-tv halvalla Saksasta
9
6585
Vastaukset
- The Rat
Itse katselin pixmaniasta telkkua itselleni. Hinta oli huomattavasti halvempi kuin suomessa (jopa toista sataa euroa). Päälle tietysti postikulut, mutta silti olisi päässyt halvemmalla.
Ainut vika tuossa on, että noita on kiva kokeilla ja sitten lähettää takaisin - ja se jälkimmäinen osa ei ole aina toiminut luotettavasti.
Siis en nyt tarkoittanut että tilailen ja lähettelen jatkuvasti takaisin, vaan että usein on tuotteessa vikaa, jolloin sen mieluusti palauttaa. :)
Päätin sitten ostaa verkkokaupasta tarjouksesta vastaavan laitteen. Tuli vähän halvemmaksi, heti ja palautus on luultavasti hieman ongelmattomampaa. - tilannut,
mutta katsonut ja vertaillut hintoja. Täältäkin saa joskus tarjouksissa eurooppalaiseen hintatasoon varsinkin Citymarket, prisma, anttila jne. Normaaliin hintaan ei kannata mitään ostaa.
http://www.idealo.de/ - tässätuloo
Tässä linkki firman liesi/keittotaso pakettiin, mutta tuosta pääset etsimään telkkaritkin. 42-tuumaisissa hintaero suomeen jopa -600eur. Isojen laitteiden rahti tuossa firmassa 80eur/kpl, mikä täytyy pitää mielessä hintavertailuissa.
- jarih
Missä linkki?
- linkittäjä
jarih kirjoitti:
Missä linkki?
Ei pitäs kiireessä mennä lupaamaan mitään. Tässä se on:
http://www.technikdirekt.de/main/en/haushalt/grossgeraete/elektroherde/herdsets/141421/-/Article.html?fillspace=1
- digi-boksi
Saksassa on erilainen digiboksi kuin Suomessa, elikkä se täytyy ottaa huomioon.
Jokainenhan on kuullut Suomen omalaatuisista tekstiyyksistä.
Silloinhan ei ole väliä jos käyttää erillistä digi-boksia scartilla. silloin Tv on pelkkä näyttö.- Katri3
Itse olen tilannut saksasta tavaraa ja kaikki on sujunut hienosti ja toimitukset pelannut, mutta sanoisin silti, että kannattaa miettiä onko kannattavaa? Entä sitten, kun laitteeseen tulee vika vaikka kuinka kuuluukin EU:hun. Voi tulla postimaksut jne..
- kädentaitaja
Osta videotykki ja valkokangas. Saat paremman kuvanlaadun edullisemmin. Ja takuukin on helpompi hoitaa Suomessa.
- VILI
Nykysin takuut on suurimmassa osassa euroopan kattavia eli takuut toimii iha samalai ko ostasit prismasta!!! Lisäksi kuka haluais "piirtoheittimen" jos kerran mahikset hommata oikee töllö!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740