8800 GTS 320Mb ensimmäisiä testejä

123

6

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelit mitkä käyttävät paljon videomuistia kärsivät ja jos peleissä laittaa ison resoluution ja paljon karkkimarkkia niin eroa tulee kohtuu paljon.

      Kun katsoo Saksan hintaseurantaa, niin halvimmat Geforce 8800GTS 640MB-kortit maksavat 330€, 320MB-versiot maksavat alkaen 290€. Kuitenkin ero yli 1280x1024 resoilla karkkimarkit päällä on melko suuri.

    • Kuin aikaisemmin.Ei se maailma mihinkään muutu noidenkaan myötä
      8xxx kortit
      Kirjoittanut: pjotr.suomi24 1.2.2007 klo 00.46


      Name -tiedot korteista tässä järjestyksessä
      Shaders
      Core(MHz)
      Memory(MHz)
      Memory(MB)
      Memory(buss)
      Price

      8800GTX -nyt on hintaa jo hieman liikaa verrattuna tehoeroa alempaan korttiin.
      128
      575
      1800
      768
      384bit
      $599

      8800GTS - ehkä paras ostos jos nyt haluaa lähes parhailla asetuksilla pelailla edes nykypelejä
      96
      500
      1600
      640
      320bit
      $399

      8800GTS - nippa nappa r1950xtx:ää nopeampi ja saattaisi olla vaikka tämmöisen pihtarin seuraava kortti.Hintaero kuitenkin 120€ Ultra malliin?
      96
      500
      1600
      320
      320bit
      $299

      8600 Ul. -ollaan gf7900gtx:n tasoisessa kortissa jos nykykortteihin pitää verrata.Eiköhän tällä nykyiset pelit pyöri.
      64
      500
      1400

      • Daword

        pelkästään 8600ultras on fragment ja vertex piippui jotain 46-56 kun taas tossa 7900GTO on 24

        ja muiltakin osin vaikuttaa jo aika selvältä että 8600ULTRA tulee olemaan nopempi kuin 7900GTO

        8600GT on hiukan nopeampi kuin 7900GTX jos siinä vaan on 256bit m.väylä


      • Daword

        jatketaan ihmettelemistä

        sanoit että

        8800GTS - ehkä paras ostos jos nyt haluaa lähes parhailla asetuksilla pelailla edes nykypelejä

        eiköhän ne nykypelit pyöri ihan näillä nykysillä atin ja geforce korteilla max asetuksilla niin mitä järkee on 8800 hommata kalliiseen hintaan kun kohta tulee atin ja geforcen muita korttei.

        eli hätä housut häviää tässä kaupas


    • Bumerangii

      Eikö tuo ole sama kortti josta on USA:ssa järjetetty joukkokanne kun se ei toimi vistassa. Todella hyvän kortin olet kyllä hommannut. =D
      Samoja kortteja on palautettu suomessakin takaisin liikkeisiin kun on vistassa ilmennyt pätkimistä.

      • 123

        Joo kyllähän ajuri rintamalla näyttää olevan
        ongelmia kaikilla tuon Vistan kanssa ei pelkästään näytönohjain valmistajilla ! esim
        creativen äänikortitkin ovat helisemässä tuossa Vistassa! ja myös nvidian emot eivät tunnu pitävän tuosta Vistasta! yms....

        tässä linkki jossa noista ongelmistaa voi lueskella lisää
        http://forums.pcper.com/showthread.php?t=435538


        mutta toivotaan että ajurit saadaan kuntoon!
        ps : ja kyllähän tuo kortti Xp:ssä hyvin toimii!


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe