Terve
Nuo Photoshopin päivitykset tulevat koneelle ennen asentamista, pc:hän vielä varmistaa kysymällä että suoritetaanko päivitys. Sattuuko kukaan tietämään mihinW2000:sen kansioon päivitystiedostot tallentuvat? Yritin sijaintipaikkaa – väliaikaista - paikallistaa, mutta en onnistunut. Mutta jossainhan niitten on pakko olla.
Hitsi! Mihin tallentuvat?
Vaikka Hitsi
1
276
Vastaukset
- updatet
..eihän ole olemassa mitään yleis päivitys paikkaa, vaan ne riippuvat päivitysohjelmasta asennuskansiosta ym ja ohjelman versiosta, ohjelma päivitykset hoituvat ohjelmien omilla päivitys systeemeillä ei käyttiksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117