Saako sikaareja

cafe creme

onko sikaareja myynnissä, jos on, paljonko maksaa ?

5

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyt76

      Sama asia kiinnostaisi.. eihän venezuela tunnetusti ole sikaareistaan kuuluisa. Mutta kyllä sieltä ainakin viedään tupakanlehtiä, joidenkin (olikohan Dominikaanisten) sikarien valmistusta varten, joten luulisi siellä joitain omiakin merkkejä olevan. Ja varmasti muiden karibian maiden sikaareja luulisi löytyvän.. mutta mistä ja kannattaako hankkia?

      • löytyy

        Sikareita löytyy ainakin joistain bodega-liikkeistä eli noista, jotka myyvät viinaa. Kaikissa noissa ei kuitenkaan ole, joten kannattaa ottaa kun sopiva paikka löytyy. 10 venezuelalaista sikaria maksoi vajaat 30 euroa. Kuubalaisiakin sikareita olisi ollut, mutta hankimme paikallisia.

        Itse ei tullut käytyä, mutta Los Millanesista sanotaan seuraavaa: "The next stop is Los Millanes, a must for cigar fans. Here, tobacco shipped in from the mainland is hand
        rolled upon request. To reach Los Millanes from El Maco, continue along the main road and turn right when
        you spot the sign for Los Millanes."


    • Venezuelan ystävä

      Aito laadukas venezuelalainen sikari on Crispin Patiño. Crispin Patiñon robustot ovat ihan ok laatusia ja hinta on kohdalla. Suosittelen. Mainitaan tässä vielä että tosi laadukas rommimerkki on Ron Añejo Pampero. Tosi arvostettua ja vaikeasti saatavissa Venezuelan ulkopuolela. Sikari ja rommi: loistava yhdistelmä. Kokeile.

    • osko

      Sikaareja on vaikka minkälaisia,
      Ostin kuitenkin Helsingin kentältä Moodseja,
      jotka olivat varsin edullisia (eu-ulkopuolinen
      tax free hinta).
      Aromisikaareja, Kuubalaisia isompia sekä paikalli-
      sia erikoisuuksia saa mm Aquan rannan matkamuisto-
      kaupasta sekä tietysti Porlamarin Samibili-keskuksesta.

      • jyt76

        Ratta-ostoskeskuksessa Porlamarissa oli erittäin hyvä valikoima niin kuubalaisia kuin paikallisia sikareja. Itse ostin Cripin Patino Lancero sikareja laatikon (26) ja maksoin 200.000 bolivaria. (n.60€)
        Kotiin lähtiessä margaritan kentältä saa ostettua myös sikareja. Yläkerran taxfree kaupassa hyvä valikoima. Esim Cohiban laatikko 240$
        Aina jos löytyy joku viinakauppa, siellä todennäköisesti myös sikareja. (joissain kaupoissa siket tosin aika huono kuntoisia, joten kannattaa tarkkailla ulkonäköä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe